ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PRO JEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU : Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Vendula Steidlová Název : VY_32_INOVACE_11_MY.
My day – daily routine NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_ Jazyk anglický TEMA:
VY_32_INOVACE_Sei_II_05 Daily life Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Každodenní život (Everyday Life) B2 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina: Maturitní ústní zkouška.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Shane Paul Hertnon Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_KOMUNIKACNI_SITUACE_20.
Word order Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice, příspěvková organizace Litoměřice, Komenského 3 Autor: Pavel Vágai.
GE - Vyšší kvalita výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Education B 1 Tematická oblast
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
VY_22_ INOVACE_27_ ANGLICKÝ JAZYK 5
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Daily routines VY_22_INOVACE_01_08
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název vzdělávacího materiálu
I haven´t seen your ID card.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_Sei_I_15 My day Název projektu: OP VK
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Autor: Mgr. Kateřina Suková
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.0434 NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AUTOR: Zora Pavlištová TEMATICKÁ OBLAST: Slovní zásoba NÁZEV DUMu: Tématické procvičení slovní zásoby POŘADOVÉ ČÍSLO DUMu: 07 KÓD DUMu: ZP_SLOV_ZÁSOBA_07 DATUM TVORBY: 25.8.2012 ANOTACE (ROČNÍK): DUM opakuje slovní zásobu z 7.lekce (Unit 7) učebnice Success Elementary s tématem Now and then (education, school subjects) použitím definic a doplňováním slov do vět. Řešením cvičení je anglické přísloví a snaha najít jeho český ekvivalent. DUM je vhodný procvičení tématické slovní zásoby nebo k použití po dokončení lekce v uvedené učebnici jako procvičení nebo testování. METODICKÝ POKYN: Studenti použijí pracovní list (poslední snímek prezentace) k zapisování definovaných slov a následnému doplnění přísloví.

Success Elementary Vocabulary practice Read the sentence/definition and complete the word Write the word down with the marked letter Complete the English proverb at the end of the presentation with the marked letters Try to find a Czech equivalent to the proverb

Unit 7 Now and then

1 A school subject teaching about using computers = i _ _ _ _ _ _ _ _ _ n t _ _ _ _ _ _ _ _ y (IT).

2 A: “Let´s go for a picnic in the afternoon.“ B: “Sorry, I can´t. I´m very b _ _ y in my job and I have to work late.“

3 A school subject which teaches to do sports and play games = p _ _ _ _ _ _ l e _ _ _ _ _ _ _ n (PE).

4 A school subject about important past events and people like kings, queens, presidents, generals etc. = h _ _ _ _ _ y.

5 A: “Can you play a m _ _ _ _ _ l i _ _ _ _ _ _ _ _ t?“ B: “I learned to play the violin when I was at school, but I can´t play it anymore.“

6 “S _ _ n your n _ _ e here, please, in the bottom corner of the form.“

7 I´m taking an e _ _ m tomorrow, so I have to study tonight.

8 A: “I passed my driving test yesterday!“ B: “L _ _ _ y you! I´m taking it tomorrow and I´m not feeling very confident.“

9 When you finish a university, you get a d _ _ _ _ e.

10 A school subject about countries´ landscapes, populations, economics etc. = g _ _ g _ _ _ _ _.

11 In the past, life was very difficult for p _ _ r people. They didn´t have enough money to live comfortably.

12 A building which collects and displays historic objects = m _ _ _ _ m.

13 A school subject about oxides, acids, elements and their reactions = c _ _ _ _ _ _ _ y.

14 A school subject about animals, plants, minerals and the human body = _ i _ _ _ _ y.

15 Should I go to university or get a job?? I can´t d _ _ _ _ e.

16 An old-fashioned mathematical instrument which served as a calculator, moving the middle part right or left to get the result = s _ _ _ e r _ _ e.

17 People without good education have to do routine manual work with machines or tools, usually in a f _ _ t _ _ _.

18 The teacher gave us really good and clear e _ _ _ _ n _ _ _ _ n of the subject matter. Now I understand it perfectly.

19 I´m going to take a Spanish c _ _ _ _ e to learn the language for my job.

20 The school for children from 6 to 15 years of age = p _ _ _ _ _ y school.

21 “How can you concentrate on studying when you´re listening such l _ _ d music?“

22 “Can you give me any sensible r _ _ _ _ ns why you didn´t write the essay? You had plenty of time and the topic was so easy!“

23 After students pass the final exams, they always organise a g _ _ _ _ _ _ _ _ n party to celebrate.

24 “I a _ _ _ _ _ _ _ e for not doing my homework. I felt really sick yesterday and I had to go to bed early.“

25 Subjects like Physics or Chemistry are s _ _ _ _ _ es.

26 A: “Where shall we go for dinner tonight? I s _ _ _ _ _ t Marco´s, the Italian pizza restaurant. B: “OK, I like the place, too.“

27 I had a bad day yesterday. First I got up late, then I m _ _ _ ed the bus, and finally I lost my wallet.

28 Something that comes at the end and makes the summary = c _ _ c _ _ _ _ _ n.

29 I couldn´t come to the lesson yesterday, I was _ _ l.

30 A subject that teaches about writers, poets and their books = l _ _ _ _ _ _ _ _ e.

The proverb _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 _ _ _ , _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 _ _ _ _. 27 28 29 30

Jak si kdo ustele, tak si lehne. The Czech equivalent Jak si kdo ustele, tak si lehne.

Worksheet i _ _ _ _ _ _ _ _ _ n t _ _ _ _ _ _ _ _ y b _ _ y p _ _ _ _ _ _ l e _ _ _ _ _ _ _ n h _ _ _ _ _ y m _ _ _ _ _ l i _ _ _ _ _ _ _ _ t s _ _ n your n _ _ e e _ _ m l _ _ _ y d _ _ _ _ e g _ _ g _ _ _ _ _ p _ _ r m _ _ _ _ m c _ _ _ _ _ _ _ y _ i _ _ _ _ y s _ _ _ e r _ _ e f _ _ t _ _ _ e _ _ _ _ n _ _ _ _ n c _ _ _ _ e p _ _ _ _ _ y l _ _ d r _ _ _ _ ns g _ _ _ _ _ _ _ _ n a _ _ _ _ _ _ _ e s _ _ _ _ _ es s _ _ _ _ _ t m _ _ _ ed c _ _ c _ _ _ _ _ n _ _ l l _ _ _ _ _ _ _ _ e