Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Propagace - Promotion -
Advertisements

Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada41 AnotaceSociální.
Násobení a dělení lomených výrazů
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada40 AnotaceKapitálové.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada40 AnotaceDruhy.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada40 AnotaceNárodní.
Zvláštní druhy betonu VY_32_INOVACE_02_031
Distribuce VY_32_INOVACE_44_883
Síťový transformátor VY_32_INOVACE_36_722
Základy organické chemie
Kótování VY_32_INOVACE_26_511
Zařizovací předměty VY_32_INOVACE_26_525
Kružnice, kruh VY_32_INOVACE_26_528
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Kámen VY_32_INOVACE_25_500 Projekt.
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Daně VY_32_INOVACE_44_890 Projekt.
Životní cyklus výrobku
Aktiva a pasiva podniku
Aldehydy, ketony VY_32_INOVACE_24_478
Armatury plynovodů VY_32_INOVACE_17_327
Technické materiály - litina
Zakreslování oken VY_32_INOVACE_26_524
Metody měření odporovými teploměry
Velkoobchod, maloobchod
Zásoby, peněžní prostředky, pohledávky
Pohonné hmoty VY_32_INOVACE_25_509
Subjekty trhu VY_32_INOVACE_40_802
Hospodářská politika VY_32_INOVACE_40_815
Vnitřní struktura technických materiálů
Morálka 1 – Morálka VY_32_INOVACE_ 42_836
Statky, služby VY_32_INOVACE_40_797
Složení betonu VY_32_INOVACE_02_029
Svařování plamenem 4 VY_32_INOVACE_22_437
Umělý kámen VY_32_INOVACE_25_504
Převislé konstrukce VY_32_INOVACE_02_022
Legendy VY_32_INOVACE_26_512
Regulované soustavy statické
Převody mezi číselnými soustavami 3
Markýzy VY_32_INOVACE_02_024
Lineární konstrukce VY_32_INOVACE_26_513
Kreslení základních strojních součástí
Neškodné trhliny VY_32_INOVACE_27_540
Regulované soustavy statické s dopravním zpožděním
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Hořáky VY_32_INOVACE_17_325 Projekt.
Regulované soustavy astatické
Jednotky VY_32_INOVACE_11_203
Pracovní a dilatační spára
Pravoúhlé a kosoúhlé promítání
Lineární nerovnice 2 VY_32_INOVACE_10_199
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Beton VY_32_INOVACE_25_499 Projekt.
Výrobní činitelé v podniku
Logický výraz VY_32_INOVACE_08_153
Nabídka VY_32_INOVACE_40_800
Stavba atomu VY_32_INOVACE_12_227
Funkcionalismus VY_32_INOVACE_46_938
Regulátory derivační VY_32_INOVACE_37_747
Nezaměstnanost VY_32_INOVACE_44_894
Výrazy-algebraické vzorce
Živnostenské podnikání
Investiční majetek VY_32_INOVACE_41_828
Typy čar VY_32_INOVACE_26_522
Rozšiřování základů VY_32_INOVACE_27_542
Hodnotový systém člověka – Systém hodnot
TŘECÍ PŘEVODY VY_32_INOVACE_31_ 617
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Sklady, skladování VY_32_INOVACE_41_829
Zvukové izolace VY_32_INOVACE_02_039
Osobní zájmena v čísle množném
Majetek podniku VY_32_INOVACE_44_895
Trh a jeho fungování, zaměstnání, podnikání 1 – Trh
Transkript prezentace:

Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831 Projekt MŠMT EU peníze středním školám Název projektu školy ICT do života školy Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0771 Šablona III/2 Sada 41 Anotace Propagace, reklama Klíčová slova Podpora prodeje, prodejní personál, public relation, přímý marketing Předmět Ekonomika Autor, spoluautor Ing. Kateřina Škultétyová Jazyk Čeština Druh učebního materiálu Prezentace, výklad Potřebné pomůcky PC, dataprojektor Druh interaktivity Výklad pomocí prezentace Stupeň a typ vzdělávání Střední škola Cílová skupina 3. ročník, žáci 17 – 18 let, Instalatér, Tesař, Truhlář, Zedník Speciální vzdělávací potřeby Ne Zdroje Seznam viz poslední snímek

STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje PROPAGACE, REKLAMA 2

forma komunikace mezi prodávajícím a kupujícím STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje forma komunikace mezi prodávajícím a kupujícím cílem je větší prodej výrobku nebo služby 3

Propagace se skládá z: podpory prodeje reklamy prodejního personálu STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Propagace se skládá z: podpory prodeje reklamy prodejního personálu public relation (styk s veřejností) přímého marketingu 4

STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podpora prodeje zahrnuje široký sortiment krátkodobých motivačních nástrojů vzorky, kupony, ochutnávky, reklamní předměty 5

Prodejní personál prodavači, obchodní cestující, dealeři STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Prodejní personál prodavači, obchodní cestující, dealeři nejlepší forma osobní propagace výhoda – nejintenzivnější působení s nejvyšší pravděpodobností úspěchu nevýhoda – úzký okruh zákazníků 6

STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Public relation úkolem je vytvářet příznivé povědomí o firmě a pozitivní vztah veřejnosti k firmě hlavní nástroje – publikace, akce, zprávy, projevy, články v novinách 7

Přímý marketing teleshopping zásilkové katalogy internet STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Přímý marketing teleshopping zásilkové katalogy internet 8

Reklama neosobní forma propagace STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Reklama neosobní forma propagace uskutečňuje se prostřednictvím placených médií (noviny, časopisy, rozhlas, televize, billboardy, plakáty) různá finanční nákladnost 9

Typy reklamy primární – je reklamou výrobku STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Typy reklamy primární – je reklamou výrobku selektivní – propaguje značku institucionální – zaměřena na vytvoření pozitivní představy o firmě 10

Souhrn učiva Co je to propagace? Z čeho se propagace skládá? STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Souhrn učiva Co je to propagace? Z čeho se propagace skládá? Koho můžeme zařadit mezi prodejní personál? Která reklama je nejdražší?

STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Použité zdroje ŠVARCOVÁ, J. Ekonomie – stručný přehled, 2003/2004. Zlín, CEED, 2003. ISBN 80-902552-8-0