AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_7C_11 TÉMA: Vlastivěda4

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracovaly: Eliška Protivová a Anička Srbková
Advertisements

Povrch České republiky
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Jihočeský kraj C.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
VODSTVO ČR.
ŘEKY ČESKÉ REPUBLIKY.
Jihočeský Kraj David Němec.
Vodstvo Česka.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Řeky, jezera, rybníky a přehradní nádrže
Řeky, jezera, rybníky a přehradní nádrže
Řeka protékající Prahou
Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení podmínek pro výuku na gymnáziu Číslo.
VODSTVO ČESKÉ REPUBLIKY
Jihočeský kraj Rozloha – km2
43.1 Jihočeský kraj – poznáš jeho dominanty?
PŘÍRODNÍ POMĚRY Zpracovala: Klára Schindlerová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Jihočeský kraj.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Vodstvo ČR VY_32_INOVACE_03 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Vodstvo Řeky Jezera Rybníky Přehradní nádrže.
ČR – PŘÍRODNÍ PODMÍNKY K/41, M/01
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Klikni na správnou řeku nebo vodní nádrž
Jihočeský kraj. Povrch: Šumava (Plechý 1378m.n.m.), národní park Třeboňská pánev, Českobudějovická pánev, Novohradské hory, ze severu zasahuje Středočeská.
Vodstvo České republiky
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_11_A_03_Vodstvo České republiky Téma: Vlastivěda - Česká.
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: AZ kvíz – přírodní poměry ČR Číslo: EU DUM 6_17 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová.
Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod AutorHana Krejčová Datum NázevVY_52_INOVACE_23_Jihočeský kraj Ročník4. Číslo.
VODSTVO ČESKÉ REPUBLIKY.
VODSTVO ČR Vodopády, jezera, rybníky a přehrady na území Česka Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Graclík. Dostupné.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_52_INOVACE_625.
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace autor: Mgr. Věra Elbelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_04_NAŠE_VODSTVO.
CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
Vodstvo ČR -Prezentace s výkladem
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Vodopády, jezera, rybníky a přehrady na území Česka
Vodstvo České republiky
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Česká republika – Jihočeský kraj
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV
Opakování - přehrady
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_6C_17
Člověk a jeho svět Vlastivěda Česká republika
Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/
Řeky ČR Člověk a jeho svět – vlastivěda 4.ročník školní rok 2010/11
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Vodstvo ČR Číslo: EU DUM 6_09 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
VY_52_INOVACE_16_02_Jihočeský kraj
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_6C_10
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_7C_10 TÉMA: Vlastivěda4
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 04 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-Vlastivěda.
VY_32_INOVACE_VL4.08       Autor: Tereza Zástřešková   Datum vytvoření: květen 2012   Ročník: 4.   Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět   Vzdělávací.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Česká republika vodstvo.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KLÁŠTEREC NAD OHŘÍ, KRÁTKÁ 676 AUTOR: MGR
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Jezera, přehrady a rybníky. Jezera v ČR není mnoho přírodních jezer Jezera podle původu: 1. Ledovcová karová jezera  na Šumavě:  Černé jezero - největší.
VY_12_INOVACE_Rů_II_15 JIŽNÍ ČECHY Název projektu: OP VK
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_7C_09 TÉMA: Vlastivěda4
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_7C_11 TÉMA: Vlastivěda4 ČÍSLO PROJEKTU: CZ. 1. 07/ 1. 4. 00/ 21. 1843

Anotace Seznámení s řekami Rybníky chráněnými oblastmi ČR velké řeky přehradní nádrže Autorem tohoto materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak je Mgr. Šárka Jandová

Vodstvo ČR

Jihočeská oblast – Českobudějovická, Třeboňská pánev Na jih od těchto pánví – Novohradské hory, Šumava Jehličnaté lesy, močály, Černé, Čertovo, Plešné jezero V jižních Čechách- mnoho rybníků- největší rybník – Rožmberk- pěkná příroda Města – České Budějovice, Tábor Třeboňsko, Šumava – chráněné oblasti

Jihočeskou oblast odvodňuje Vltava Pramení na Šumavě Přítoky Vltavy – zleva Otava, Berounka, zprava – Malše, Lužnice, Sázava Přehradní nádrže – Lipno, Orlík, Slapy U Mělníka se Vltava vlévá do Labe Labe – nejvodnatější česká řeka Pramení v Krkonoších Vlévá se do Severního moře

Otázky Jaká znáš jezera na Šumavě? Největší rybník v jižních Čechách? Jaká znáš města v jižních Čechách? Jaká řeka odvodňuje jihočeskou oblast? Jaká je nejvodnatější řeka u nás? A kde pramení?

Použité zdroje informací Otevřená galerie Microsoft Office Vlastní zdroje DVOŘÁKOVÁ, Michaela a Ladislav PODROUŽEK. Vlastivěda pro 4. ročník základní školy. 2. přeprac. vyd. Praha: SPN - pedagogické nakladatelství, 2002, 64 s. ISBN 80-723-5184-2.