NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Poslechneme píseň: Jediná
Advertisements

Měkké a tvrdé slabiky ‒ procvičujeme společně
VY_32_INOVACE_07_Čtení slabik S, V, T (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_08_Čtení slabik J,P (SADA ČÍSLO 1)
Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_102 Jméno autora : Mgr. Lenka Kalivodová Třída/ročník:II. Datum vytvoření: Výukový materi á l zpracov.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
VY_32_INOVACE_06_Čtení slabik (SADA ČÍSLO 1)
Škola: Základní škola a Mateřská škola Nečtiny, Nečtiny 39 Název: VY_32_INOVACE_SADA02_ČESKÝ JAZYK_DUM12 Předmět: Český jazyk Ročník: 2. Klíčová.
VY_32_INOVACE_04_ Počet slabik (SADA ČÍSLO 1)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_441_Tvrdé a měkké slabiky AUTOR: Mgr. Dagmar Petřeková ROČNÍK,
Škola: Základní škola a Mateřská škola Nečtiny, Nečtiny 39 Název: VY_32_INOVACE_SADA02_ČESKÝ JAZYK_DUM13 Předmět: Český jazyk Ročník: 2. Klíčová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
VY_32_INOVACE_16_Čtení slov s di, ti, ni (SADA ČÍSLO 4)
Český jazyk – 2.ročník „Slovo, slabika, hláska, písmeno“
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Jazyk český - 1. stupeň Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_05_13.
ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. VY_32_INOVACE_9,čj.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s pojmy tvrdé souhlásky, tvrdé slabiky. Druh.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s pojmy měkké souhlásky, měkké slabiky. Druh.
ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor: Helena Jordánová, Mgr. VY_32_INOVACE_3,čj.
VY_32_INOVACE_18_Čtení slov s bě, pě, vě, mě (SADA ČÍSLO 4)
VY_32_INOVACE_17_Čtení slov s dě, tě, ně (SADA ČÍSLO 4)
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Jazyk český - 1. stupeň Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_05_12.
Souhlásky měkké Mgr. Vladimíra Mikulášková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_191.
VY_32_INOVACE_15_Čtení slabik di, ti, ni (SADA ČÍSLO 4)
VY_32_INOVACE_14_Čtení slov s dvojhláskou ou, au (SADA ČÍSLO 4)
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Pec pod Sněžkou, okres Trutnov Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum: 15.
Český jazyk Přehled dělení hlásek- samohlásky a souhlásky 3. ročník ZŠ praktická Mgr. Lenka Šťovíčková 32_INOVACE-04-sada 2-17 Projekt ZŠ, MŠ a PrŠ Karlovy.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníleden 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR. LENKA POZDĚNOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_VÝVOJOVÉ PORUCHY UČENÍ I_14. PODSTATNÁ JMÉNA II TÉMA: PODSTATNÁ JMÉNA.
Seznámení se s hláskami a jejich dělení
Anotace: prezentace slouží k seznámení s měkkými a tvrdými souhláskami
Název školy : Základní škola Nový Kostel , okres Cheb
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název školy : ZŠ Pardubice - Spořilov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Štěpánka Vaňková Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_II.JZ_ČTENÍHŠ_HLÁSKA.
Anotace: prezentace slouží k procvičení probraného učiva za 1.pololetí
Charakteristika výukového materiálu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření leden 2013 Ročník
Písmeno ď, ť, ň Slabiky dě, tě, ně, di, ti, ni
Název školy : ZŠ Pardubice - Spořilov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Porozumění jednoduchému textu 2
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR
Název školy : ZŠ Spořilov- Pardubice Autor : Pilná Marcela Název: VY_32_INOVACE_ČTENÁŘSKÁ_GRAMOTNOST_01_VYVOZENÍ_ SLABIK_S_HLÁSKOU_L Téma : Čtenářská.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VY 32 INOVACE 361.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Název: VY_12_INOVACE_ČJ_12   Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Tvrdé souhlásky
Tvrdé a mäkké spoluhlásky
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV
Název školy : ZŠ Pardubice - Spořilov
Název školy : ZŠ Pardubice - Spořilov
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jana Ležalová Název materiálu:VY_32_Inovace_40_Samohlásky a souhlásky Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Tvrdé a měkké souhlásky
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka,
Dělení souhlásek, souhlásky tvrdé Název projektu: OP VK
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR. LENKA POZDĚNOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_VÝVOJOVÉ PORUCHY UČENÍ I_18. PODSTATNÁ JMÉNA III TÉMA: PODSTATNÁ JMÉNA III ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/21.2349 ANOTACE: DUM JE ZAMĚŘEN NA ROZVÍJENÍ SLOVNÍ ZÁSOBY, NA ROZVOJ GRAFOMOTORIKY, PROCVIČENÍ ČTENÍ. DUM JE VHODNÉ ZAČLENIT PO PROCVIČENÍ TVRDÝCH, MĚKKÝCH SLABIK. VHODNÉ PRO DĚTI OD 2. ROČNÍKU.

Vyjmenuj tvrdé slabiky. Hy, chy , ky, ry, dy, ty, ny Vyjmenuj měkké slabiky. Ži, ši, či, ři, ci, ji, di, ti, ni

Do vět doplň vhodná slova Přečti nahlas. Do vět doplň vhodná slova a napiš je. Česká státní _ _ _ _ _ . chybu Přečti nahlas. Pepík udělal v domácím úkolu _ _ _ _ . kytaru Štěpán hraje na _ _ _ _ _ _ . hymna

Do vět doplň vhodná slova a napiš je. Děda chytil _ _ _ _ . tykadla Myslivec kouří _ _ _ _ . nýt rybu Motýl má _ _ _ _ _ _ _ . dýmku _ _ _ je součástka ke spojování kovových částí.

Kitara je hudební nástroj. Dokážeš najít chybu a opravit ji? Zkus to. Petr je chytrí. _____________________________ _______________________________________ _____________________________________________ ________________________________________________________________ Osel híká. Kitara je hudební nástroj. Ribník Rožumberk byl plní ryb. Sportovec richle díchá.

CITACE Obrázky – kliparty galerie MS Office 2010