Opakování 2. písemná práce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Jana Drtinová ČísloVY_41_INOVACE_4034 NázevDesetinná čísla – slovní úlohy Téma hodinySlovní úlohy.
Advertisements

Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Úhel Převody jednotek velikosti úhlů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu.
Autor: Mgr. Radek Martinák Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY (dělení) Přiřaď početní úlohy k početním.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R12_ Měřítko TEMA: Matematika 7. ročník.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_10 Název materiáluZákladní.
2.3 ROZKLAD VÝRAZŮ NA SOUČIN Mgr. Petra Toboříková.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika Autor: Mgr. Martina Durinová DĚLENÍ.
Práce se spojnicovým diagramem Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_06  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Elektronická učebnice - II
Poměr.
Opakování na 3. písemnou práci
Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace
Početní operace v oboru přirozených čísel
Opakování na 4.písmenou práci 6.ročník
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_01 Dělitel a násobek
(2a2 – b) . (-5a) 3a . (4a + 5) (2x + 3y) . (5x – 4y)
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Dělitelnost přirozených čísel
Matematická gramotnost Znaky dělitelnosti
MATEMATIKA Dělitel a násobek přirozeného čísla.
Opakování na 4. písemnou práci
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
  Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Kritéria dělitelnosti
Opakování 2. písemná práce
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Zlomky Čísla smíšená..
* Zlomky a smíšená čísla Matematika – 7. ročník *
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Dělitelnost přirozených čísel
MATEMATIKA Čísla přirozená – základní početní operace.
Násobení a dělení číslem 5
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Druháci a matematika 3 Opakujeme si sčítání, odčítání do 20
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
Opakování na 1. čtvrtletní práci
Dělitelnost J. Šiřická Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Příprava na 1. čtvrtletní písemnou práci
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_19_Dělení desetinných čísel.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
MATEMATIKA První písemná práce a její analýza.
Jednotky délky VY_32_Inovace_16 TK-1 Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
2.1 DESETINNÁ ČÍSLA Sčítáme 0,123 Odčítáme 11,9 12,04 - 8,69 3,2066
Dělitelnost přirozených čísel
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková
20.1 Malá násobilka - násobení
Dělitelnost přirozených čísel
Dělitelnost přirozených čísel
Desetinná čísla 6. ročník ZŠ.
Slovní úlohy o společné práci − 3
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Opakování na 4.písemnou práci
Transkript prezentace:

Opakování 2. písemná práce 6. Ročník Petra Antlová

Pokyny Procvič si učivo matematiky za první pololetí U příkladů si zvol obtížnost A, B nebo C Na konci prezentace najdeš řešení Spočítej si získané body a podle bodovací tabulky ohodnoť svou práci

1. Myšlená čísla Myslím si číslo. Když k němu přičtu 6 a výsledek potom vynásobím 6, dostanu číslo 54. Jaké číslo jsem si myslel? (3b) Když myšlené číslo vynásobím třemi a ještě přidám jeho polovinu, dostanu 28. (4b) Čtvrtina myšleného čísla je o 4 menší než jeho třetina. Jaké je myšlené číslo? (5b)

2. Vyřeš součinový obdélník Doplň také součtové číslo do modrého kruhu A. 3 body B. 4 bodů C. 5bodů  2,5    4,2  3  1,5 3   0,5  5  0,6   7  1,8  3  1,2

3. Slovní úloha Cena jedné SMS je 0,90 Kč a jedna minuta hovoru stojí 3,60 Kč. V únoru jsi poslal 35 zpráv a provolal 15 minut. Kolik korun zaplatíš za SMS poslané v únoru? (3b) Kolik korun zaplatíš za SMS poslané v únoru a kolik za únorová volání? (4b) Kolik korun zaplatíš za SMS poslané v únoru a kolik za únorová volání? Tvůj kredit byl 150 Kč. Kolik korun ti ještě zbývá? (5b)

4. Obsah 3body 4body 5bodů

5. Převeď jednotky (7 bodů) 7,5 cm = ______________ mm 18 km = ______________ m 16,39 cm2 = ___________ dm2 0,005 km2 = ___________ a 7,3 a = ______________ ha 15 g = _______________ kg 6,32 g = ______________ mg

6. Vennovy diagramy Vložte do diagramu tato čísla: (5b) 12 17 24 100 21 42 63 127 104 27 25 18 Najdi pravidlo rozdělení čísel v diagramu (4b):   8 32 56 64 100 72 108 36 270 81 18 54 25 18 190 33 NÁSOBKY TŘÍ NÁSOBKY čtyř ČÍSLA dělitelná 6 ČÍSLA s ciferným součtem 6 ČÍSLA, která po dělení 4 dávají zbytek 2 Vložte do diagramu tato čísla: (5b) 12 52 222 21 42 330 66 127 106 27 24 33

7. Ciferný součet A) Zjistěte, kolik dvoumístných čísel n vyhovuje následující podmínce: a) CS(n) = 2 b) CS(n) = 5 c) CS(n) = 18 B) Vypište všech 15 dvoumístných čísel n, pro něž platí CS(n) < 6. Zjistěte, kolik z nich je dělitelných číslem: a) 2 b) 3 c) 4 d) 5 C) Najděte všech 21 trojmístných čísel n, pro něž je CS(n)=6. Zjistěte, kolik z nich je dělitelných číslem: 3body 4body 5bodů

8. Znaky dělitelnosti A) dvěma _______________________ Z řady čísel 18, 39, 55, 40, 324, 120, 512, 621, 7320 vypiš čísla dělitelná: A) dvěma _______________________ třemi ________________________ pěti _________________________ deseti ______________________ B) třemi ________________________ čtyřmi _____________________ šesti ________________________ C) devíti _______________________ osmi ________________________ 3body 4body 5bodů

9. Dělitel Najdi všechny dělitele čísla 54 (3b) Najdi všechny dělitele dvojice čísel 66 a 72, zakroužkuj všechny společné a zapiš největšího z nich D(66,72) (4b) 56 lízátek a 42 bonbónů máme rozdělit stejným dílem mezi co nejvíce dětí. Mezi kolik dětí sladkosti rozdělíme? Kolik lízátek a kolik bonbónů dostane každé dítě? (5b)

Řešení A 3 B 8 C48 2. A B C A 31,5 Kč B 31,5; 54 C 31,5; 54; 64,50 A 6; 2,4; 8,4 B 1,5; 0,6; 2,1 C 7,5; 3; 10,5 75mm; 18000m; 0,1639dm2; 50a; 0,073ha; 0,015kg; 6320mg 6. A B násobky 4 a 9 C 3 1,5  2,5 0,5  5  1,8  0,6  3,0 8,8 0,6 4,2  2,8 7  0,4  1,8  3  1,2 10 1,4 7  2,5 5  0,5  4,2  3  1,5 15,2 12 24 33 330 222 42 66 106 21 27 52 127 18 21  63 27 42 12 24 100 104 127 15 17

7. A a) 2 (11, 20) b) 5 (14, 23, 32, 41, 50) c) 1(99) B a) 9 (50, 32, 14, 40, 22, 30, 12, 20, 10) b) 3 (12, 21, 30) c) 4 (40, 32, 20, 12) d) 5 (50, 40, 30, 20, 10) C a) všechny čísla končící na 0,2,4 b) všechna čísla c) 132, 204, 240, 312, 420, 600 d) všechna čísla končící 0 8. A) 2(18, 40, 324, 120, 512, 7320) 5 (55, 40, 120, 7320) 3 (18, 39, 324, 120, 621, 7320) 10 (40, 120, 7320) B) 3 (18, 39, 324, 120, 621, 7320) 4(40, 324, 120, 512, 7320) 6( 18, 324, 120, 7320) C) 9 (18, 324, 621) 8 (40, 512, 7320) 9. A 1,2,3,6,9,18,27,54 B 66 – 1,2,3,6,11,22,33,66 72 - 1,2,3,4,6,8,9,12,18,24,36,72 D(66, 72) = 6 C 14dětí, 4lízátka a 3 bonbóny

HODNOCENÍ Více než 37 výborně 36 – 31 skvělá práce 30 – 25 dobrý výkon 24 – 13 ještě opakuj 12 – 0 projdi si znova všechny příklady

Zdroje Matematika učebnice pro 2. stupeň ZŠ a víceletá gymnázia B (H-Mat)