Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dopravní politika na léta 2005 – 2013 Dopravní politika je základním strategickým dokumentem pro sektor dopravy a deklaruje, co stát a jeho exekutiva v.
Advertisements

Technické a ekologické aspekty železniční dopravy
PROVOZNÍ ASPEKTY APLIKACE ERTMS/ETCS V ČR
Vysokorychlostní tratě z pohledu přepravního marketingu
PRO ČD V EVROPSKÉM KONTEXTU
Veselí nad Lužnicí – České Velenice
Tisková konference MD a SŽDC
Rozvoj nových technologií na síti SŽDC
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
APLIKACE ERTMS/ETCS v ČR
Nejmodernější zabezpečovací zařízení v železniční dopravě
PROVOZNÍ INTERVALY.
občanská koalice Nádraží v centru říjen 2006
KP ETCS Kolín – Břeclav Infrastruktura a RBC
Současnost a budoucnost tratí 171 a 173
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
ÚVOD DO ŽELEZNIC.
Modernizace záp. části ŽST.
Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
1 TP Interoperabilita Železniční Infrastruktury Praha, Expertní skupina Rozhraní v období Ing. Jiří Jelének VÚKV a.s. Bucharova.
Praha – Ostrava Mohou zde vlaky vydělávat? PETR GOČ.
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
Železniční doprava Základní pojmy
Integrované dopravní systémy Realizace Dopravní politiky ČR Ing. Vít Sedmidubský května 2010.
Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek ministra dopravy
Úvod do pozemních komunikací
ŽST Jedlová.
Luhačovice, Priority železniční infrastruktury na Moravě v období 2014–2020 Ing. Mojmír Nejezchleb náměstek generálního ředitele pro modernizaci.
VÝZKUMNÝ ÚSTAV ŽELEZNIČNÍ, a.s. Zkušenosti z použití TSI za subsystém Řízení a zabezpečení V ÝZKUMNÝ Ú STAV Ž ELEZNIČNÍ, a.s. Obsah:  Použité.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
1 Jednotné evropské nebe Zapojení ŘLP ČR, s. p. do projektu SESAR Doprava – Investice do dopravní infrastruktury Ing. Jan Klas Generální ředitel.
Ministerstvo dopravy České republiky Rozvoj železniční infrastruktury s vazbou na Sasko a Dolní Slezsko.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
Provozování systému ETCS L2 v rámci PP Poříčany – Kolín Seminář ČVTSS 2012, Praha, Ing. Vladimír Říha, TÚDC Bezpečnost železničního provozu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Změny v tabulkách traťových poměrů. Změny v tabulce č. 01 Proti původní směrnici byly z tabulky vyjmuty údaje o zábrzdné vzdálenosti a údaje o délce vlaku.
Výuka oboru DE. O bor O bor Dopravní elektroinženýrství a autoelektronika Odborná zaměření: Automobilová elektronika Elektrická trakce Sdělovací a zabezpečovací.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Snižování podpory z hlediska příjmů projektů – pozice OP Doprava
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Název školy:Základní škola, Hradec Králové Milady Horákové 258 Autor:Mgr. Lukáš Dubrovský Název:VY_32_INOVACE_05_03A_Doprava v ČR Téma:Zeměpis České republiky.
Titulek prezentaceTitulek prezentace. Slajd s tabulkou Klient A4,32,4 B2,54,4 C3,51,8 D4,51,8 Celkem14,811,8.
Problematika dopravy na Rychnovsku
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Modernizace trati SŽDC č. 120
Návrh dopravního řešení Jižního Města
Tabulky traťových poměrů
Kompresní stanice Jirkov
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
2. Ročník konference v rámci projektu Železniční doprava pro kraje
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
Materiálně-technické podmínky železniční dopravy
Titulek prezentace Jméno | město.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Petr a Kamil jdou vedle sebe, každý rychlostí 3 km h-1.
Doženeme Evropu? Moderní železniční infrastruktura
ředitel odboru strategie
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Moravské dopravní fórum
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
Rychlá spojení Příprava pilotních projektů
Průběžné výsledky přípravy VRT
PŘÍPRAVA SOUBORU STAVEB PRAHA - KLADNO S ODBOČKOU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
Studie proveditelnosti nové trasy Praha – Beroun / Hořovice
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
MONIKA DVOŘÁKOVÁ AŽD Praha s.r.o..
Transkript prezentace:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Contoso s.r.o. Prezentace Pozice Studentská konference 2018-2019 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Modernizace železniční tratě Velký Osek – Hradec Králové - Choceň Martin Starý, DMŽ3 VOŠ a SPŠ dopravní, Praha 1, Masná 18

Železniční trať 020

Polsko Děčín Litoměřice Mělník Velký Osek Praha Choceň Kolín Hradec Králové Velký Osek Praha Choceň Kolín Česká Třebová

CHARAKTERISTIKA ŽELEZNIČNÍ TRATI Železniční trať 020 Velký Osek – Hradec Králové – Choceň Jednokolejná trať, dráha celostátní Elektrizovaná trať, stejnosměrná trakce 3 kV Délka: 96,2 km Maximální rychlost: 100 km/h Počet dopraven s kolejovým rozvětvením: 19 Počet železničních stanic: 16

Technická úroveň trati D4 Velký Osek – Odb. Plačice, Týniště nad Orlicí – Choceň C3 Odb. Plačice – Týniště nad Orlicí Zařazení tratě dle třídy zatížení Zabezpečovací zařízení 2. a 3. kategorie Různé typy zabezpečovacího i sdělovacího zařízení Nejstarší uvedeno do provozu v roce 1948 Nejnovější instalováno v roce 2002 Mechanické, elektromechanické, hybridní, reléové, elektronické Telefonické dorozumívání, automatické hradlo Na trati je instalováno AVV

Připravovaná modernizace

Cíle modernizace Zvýšení maximální rychlosti na trati 100 km/h → 160 km/h Zvýšení propustnosti železniční tratě – zdvoukolejnění Instalace nového zabezpečovacího zařízení Modernizace a rekonstrukce železniční tratě Modernizace samotných železničních stanic Libická spojka

Libická spojka Stávající stav Navrhovaný stav Maximální rychlost: 70-100 km/h Nyhovuje uvažovanému zdvoukolejnění Navrhovaný stav 3 varianty řešení Maximální rychlost: 130-160 km/h Zvýšení cestovní rychlosti rychlíků Počítá se s využitím Kaninské spojky

Nedostatky připravovaného projektu SŽDC, kraj a obce vznesli připomínky proti připravované projektové dokumentaci Instalace zabezpečovacího zařízení ETCS Umístění nových železničních zastávek na trati Protihluková opatření v intravilánu Realizace projektu proběhne v letech 2020-2026

Vlastní návrhy

1. zvýšení propustnosti na trati Návrh navazující na zdvoukolejnění železniční tratě Zabezpečovací zařízení ETCS level 3 Finančně výhodnější varianta Zvýší kapacitu na železniční trati Přenos dat přes GSM-R

2. Uspořádání železničních stanic ŽST Dobřenice Velký Osek <<< >>> Hradec Králové 4* 2* 1* 3* Příchod na nástupiště Výpravní budova Užitečná délka staničních kolejí Zachování současných dopraven s kolejovým rozvětvením Účelové uspořádání kolejiště pro předjíždění a křižování vlaků dle důležitosti

Přínosy modernizace Zvýšení kapacity na železniční trati Zvýšení rychlosti na trati a snížení jízdní doby Zvýšení bezpečnosti a efektivity řízení železničního provozu Podpora dopravy s minimálním dopadem na životní prostředí Zajištění interoperability železniční dopravy Zlepší se komfort pro cestující v osobní dopravě Konkurenceschopnost železniční dopravy vůči silniční dopravě Přilákání nových uživatelů dopravy Pozitivní dopad na rozvoj závislých hospodářských sektorů

Vlastní poznatky z provozu a projektové řešení zdroje Vlastní poznatky z provozu a projektové řešení Mapy.cz [online]. [cit. 2018-12-18]. Dostupné z: https://www.mapy.cz SUDOP Praha: Studie proveditelnosti trati Velký Osek – Hradec Králové – Choceň. 2015. SŮRA, Jan. SŽDC začala shánět povolení pro Libickou spojku, zrychlí cesty Praha – Hradec Králové. Zdopravy.cz [online]. 2018-10-22 [cit. 2018-12-18]. Dostupné z: https://zdopravy.cz/szdc-zacala-shanet- povoleni-pro-libickou-spojku-zrychli-cesty-praha-hradec-kralove-17908/

Děkuji za pozornost