Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Strategické plánování rozvoje územních celků a neziskové organizace Zuzana Guthová, Rosa - společnost pro ekologické informace a aktivity.
Advertisements

Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
Místní akční skupina Rakovnicko
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/ Příjemce podpory: Vysočina Education Partner projektu: Kraj Vysočina Rozpočet projektu: ca ,- Kč.
Místní akční plán na Otrokovicku CZ /0.0/0.0/15_005/
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Strana 1 První zasedání Řídícího výboru k projektu ZPRACOVNÍNÍ MÍSTNÍHO AKČNÍHO PLÁNU PRO ORP ODRY 27. dubna 2016 Datum:
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro ORP Veselí nad Moravou Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Strategie rozvoje základního vzdělávání v oblasti ORP Ostrov vznikla v rámci projektu: „Podpora vzdělávání ve školách oblasti ORP Ostrov“ Jak na společné.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Projekt MAP Turnovsko. Cíl projektu  podpora a rozvoj spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání v rámci ORP Turnov  vytváření Místního.
IPs Strategické řízení a plánování ve školách a v územích Hlavní cíl projektu Zlepšit strategické řízení a plánování ve školách a v území prostřednictvím.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
6. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
9. Tvorba individuálního plánu
Strategické řízení a plánování
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Aktuální informace o stavu
Plán vzdělávacích aktivit
Téma: Spolupráce MŠ a ZŠ v rámci jednoho právnického subjektu
Setkání členů Řídícího výboru MAP SO ORP Beroun
9. Tvorba individuálního plánu
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
4. zasedání PS Vzdělávání pro území Plzeňského kraje
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Konference rozvoje vzdělávání v MŠ a ZŠ
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Aktuální informace o projektu
Praktické zkušenosti s procesy strategického řízení a plánování
Registrační číslo projektu: CZ /0.0/0.0/17_047/
Vítejte na třetí místní konferenci
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Od MAP I k MAP II v Plzeňském kraji
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Vítejte na třetí místní konferenci
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Model intenzivní podpory
Vítejte na třetí místní konferenci
MŠ Dvouletky, Praha 10 v projektu SRP
Strategie rozvoje obce - tvorba koncepčního dokumentu Shrnutí
Intenzivní podpora škol
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
7. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Místní akční plán rozvoje vzdělávání pro Prahu 12
Transkript prezentace:

Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování ve školách a v územích 13. 11. 2018 Ústí nad Labem CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_001/0000283

Mgr. Bc. Jana Pucharová – ředitelka školy Příklad dobré praxe Vzdělávací program Strategické řízení a plánování ve školách Biskupské gymnázium, ZŠ a MŠ Bohosudov Mgr. Bc. Jana Pucharová – ředitelka školy

Strategie rozvoje školy – co mi to dalo? Proč ji mít? – ujasnit si, kam a jak se posouvat Jednotlivé fáze Ubezpečit se, co děláme dobře – kultura školy My ředitelé v tom nejsme sami, jsme tým

Kdo má vytvářet strategii rozvoje školy? Pedagogové: Učitelé Vychovatelé Asistenti všichni budou zapojeni do její realizace

Kdo má vytvářet strategii rozvoje školy? Provozní zaměstnanci – vidí věci jinak, setkávají se uvnitř školy s ostatními Žáci – mají nápady, dávají zpětnou vazbu Rodiče – oni rozhodují, zda k nám dítě dají – dotazník spokojenosti Zřizovatel – měl by vědět a znát strategii

Analýza SWOT analýza – potřeba vyhodnocovat a provádět opakovaně Uvědomit si, co lze změnit a co jsou faktory, které jsou nezměnitelné Jak lze provádět analýzu – role facilitátora

VIZE – vlastní zkušenost Při sloučení škol byla vize stát se komunitní školou. Na základě tohoto školení jsme vyhodnotili původní písemně zpracovanou vizi Zjištění, že vize byla naplněna Zpracovali jsme novou vizi společně

MISE „Místo odrazu“ Důležitá pro nové kolegy

Potřeba evaluace Nutnost vyhodnocovat akční plány Sledovat plnění plánů Nejlépe dvakrát v roce Na základě evaluace je potřeba provádět aktualizaci

Závěrem Kvalitní škola ví, kam chce směřovat, a jde úspěšně za svým cílem. Kvalitní školu tvoří kvalitní učitelé a další pedagogičtí pracovníci. Je potřeba motivovat všechny pracovníky!

Děkuji za pozornost Mgr. Bc Děkuji za pozornost Mgr. Bc. Jana Pucharová Biskupské gymnázium, ZŠ a MŠ Bohosudov CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_001/0000283