Základní škola Čelákovice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Poznámky pro výuku Předmět: Matematika Autor: Lucie Strouhalová
Advertisements

ANOTACE Materiál seznamuje žáky s rozdílem mezi obsahem a obvodem a zjistí jak vyvodit vzorec pro výpočet. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy.
Vzájemná poloha dvou kružnic
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
MGR. LADISLAVA PATEROVÁ
Základní škola praktická a základní škola speciální
Digitální učební materiál
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Digitální učební materiál
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_18.
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Česká republika: vodstvo
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU –10-1
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Krychle a kvádr Povrch a objem VY_42_INOVACE_16_02.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Určování objemu různých těles Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Obvod a obsah trojúhelníku Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_069_Obvod a obsah trojúhelníku.
Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_027_Složené zlomky.
Objemové jednotky a jejich převody
Druhá mocnina a odmocnina VY_32_INOVACE_077_Druhá mocnina a odmocnina.
Matematika pro automobilní obory 17. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
VY_32_INOVACE_07M_Zlomek, výpočet více částí z celku - 3
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola Čelákovice
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_14_Převody jednotek obsahu.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Úlohy na výpočet obvodu a obsahu obdélníku a čtverce
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Základní škola Čelákovice
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Základní škola Čelákovice
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_02 Objem
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
Písemné násobení desetinných čísel
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Základní škola Čelákovice
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Šablona 32 VY_32_INOVACE_06_30_ Převody jednotek objemu -procvičení.
EU_42_sada1_05_M_Tělesa_2_Šeb
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Tělesa –V kvádru-slovní úlohy
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Výpočty objemu krychle a kvádru
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_45_F6
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Desetinná čísla a zlomky
Elektronická učebnice - I
Slovní úlohy I. – o pohybu a řešené soustavami rovnic - procvičování
Základní škola Čelákovice
Transkript prezentace:

Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_021_Jednotky objemu Jednotky objemu Základní škola Čelákovice

Jednotky objemu Autor: Mgr. Zuzana Zágoršeková Vytvořeno: 16.5.2011 Stupeň a typ vzdělávání: II. Stupeň – základní, 6. ročník Vzdělávací oblast: Inovace Vzdělávací obor: Matematika Téma: Jednotky objemu Anotace: jednotky objemu, práce na interaktivní tabuli a do sešitu- pod nadpis napsat jednotky objemu, převádět jednotky a vypočítat na volné místo příklad Druh učebního materiálu: pracovní list Očekávaný výstup: žák uspořádá jednotky objemu od největší, převádí jednotky objemu a počítá příklad na objem kvádru

1 krychlový km má 1 000 000 000 krychlových metrů, Jednotky objemu     1 krychlový km má 1 000 000 000 krychlových metrů, měří se v něm například množství vody v oceánech, mořích a velkých jezerech

Převody jednotek: vždy na jednotky uvedené v závorce   4 603   12 000   3,798     Slovní úloha – Bazén má tvar kvádru, délka je 25 m, šířka 12,5 m a hloubka 2,4 m. Kolik je v bazénu vody, je-li do dvou třetin zaplněn vodou?

Výpočet Řešení V = a . b . c c = 2,4 m   b = 12,5 m   a = 25 m

Použité zdroje Veškeré obrázky a texty jsou dílem autora prezentace.