Křivonosková Kateřina

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Neoimpresionismus Předmět, ročník Výtvarná výchova, 2. ročník
Advertisements

Impresionismus Claude Monet
Impresionismus Šedesátá léta 19. století.
Kubismus I. Polovina 20. století.
IMPRESIONISMUS Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ OTEVŘENÁ Název materiálu:
Evropská barokní malba Barokní klasicismus
Impresionismus Impresionismus není ještě moderním uměleckým směrem, za počátek moderního umění považujeme až postimpresionismus. Zato zůstává impresionismus.
Claude Monet MgA. Lukáš Psík
VY_52_INOVACE_DEK_34 Impresionismus
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Moderní umění začíná postimpresionismem. Umělecké dílo není pouhý
Claude Monet
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA
Impresionismus.
IMPRESIONISMUS.
VY_32_INOVACE_04_08 Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis Název materiálu:Impresionismus Anotace: V prezentaci se žáci seznámí s pojmem impresionismus,
VY_52_INOVACE_DEK_36 Impresionisté krajináři. Datum vytvoření: Autor: Mgr. Martina Kokšteinová „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Klíčová.
Claude Monet Markéta Marešová V6A Claude Monet impresionismus vyhledávání světla snaha zachytit okamžik Paříž, Normandie, Rouen květiny.
Impresionisté figurativního malířství
Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgA. Kateřina Mikešová Název šablonyIII/2 – Inovace.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
IMPRESIONISMUS.
Renesance 2 Vrcholné období. Renesance 2 Vrcholné období.
Malířství mezi válkami DADAISMUS
IMPRESIONISMUS.
Impresionismus Název školy
IMPRESIONISMUS, SYMBOLISMUS, DEKADENCE
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Eva Bartošová Název DUM: VY_32_Inovace_6.2.1 impresionismus Název sady: Český jazyk 9. ročník Číslo projektu:
Impresionismus. Co je to imprese? Vjem, pocit, nebo obrázek uchovaný na základě zkušenosti Neurčitá představa, vzpomínka nebo přesvědčení.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Výtvarná výchova Název materiálu VY_32_INOVACE_10_baroko Autor Křivonosková Kateřina.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Soldánová Dáša Název: VY_32_INOVACE_12C_14_Kultura 2. poloviny 19.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Michaela Blažková Název DUM: VY_32_Inovace_ Impresionismus Název sady: Český jazyk 9. ročník Číslo projektu:
ŠKOLA:Gymnázium Lovosice AUTOR:Mgr. Radmila Vorasická NÁZEV:VY_32_INOVACE_5C_17_Impresionismus TÉMA:Dějiny umění ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/
Impresionismus Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
HLAVNÍ DRUHY MALÍŘSTVÍ  převzala renesance od gotiky  Malbu: nástěnnou, deskovou, knižní nebo malbu na skle  kromě dřevěných desek se však v renesanci.
Malba podle Clauda Moneta Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastESV - Komunikace vizuálního umění se znakovými.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
IMPRESIONISMUS Název školy: Základní škola Karla Klíče
Impresionismus (francouzské malířství na konci 19. století)
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Vojtěch Kawan Název materiálu:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Renesance a humanismus
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Sandro Botticelli.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Křivonosková Kateřina
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Křivonosková Kateřina
Křivonosková Kateřina
Křivonosková Kateřina
Expresionismus.
Křivonosková Kateřina
Křivonosková Kateřina
Křivonosková Kateřina
VY_32_Inovace_6.2.1 impresionismus
Křivonosková Kateřina
Futurismus.
Malířství mezi válkami DADAISMUS
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Křivonosková Kateřina
DADAISMUS Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti
1 2 FIGURE 1.
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Umění a kultura, výtvarná výchova, Renesance Autor: Mgr. Olga Pasovská.
Transkript prezentace:

Křivonosková Kateřina Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1405 Název sady materiálů Výtvarná výchova Název materiálu VY_32_INOVACE_12_inpresionismus Autor Křivonosková Kateřina

Vliv impresionismu na lidskou figuru

Impresionismus – z francouzského „inpresse“ dojem . Podle obrazu francouzského malíře CLAUDE MONETA Impressiou soleil levant (Dojem východ slunce)

Popis obrazu Ráno Mlha Přístav Bez pevných obrysů (linií) Matné stíny lodiček Jednotlivé barevné tóny kladeny vedle sebe

Co znamená výraz impresse ? zájem Co znamená výraz impresse ? vjem dojem Kdo byl průkopníkem tohoto směru ? Alexandr Duma Leonardo da Vinci Claude Monet

Použité zdroje Pavel Šamšula, Jarmila Hirschová .:Průvodce výtvarným uměním. Praha, Práce, 1994 Česká verze Wikipedie 2002 , Lexikon malířství a grafiky KNIŽNÍ KLUB , 2004