Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚLOHY Z GEOMETRIE č. 3 Učivo – Obdélník, čtverec
Advertisements

Jak jsi zvládl učivo 6.ročníku
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – OBDÉLNÍK
GEOMETRICKÉ TVARY v rozsahu učiva 1. stupně ZŠ
Konstrukce čtverce 5. ročník
Konstrukce obdélníku 5. ročník
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA TISÍCE, DESETITISÍCE, STATISÍCE:
Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.
SHODNOST GEOMETRICKÝCH ÚTVARŮ
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_476_Obvod obdélníku a čtverce AUTOR: Mgr. Martina Ringová.
11.1 Obdélník D C Vrcholy obdélníka – A , B , C , D D C A B a D C
10.1 Čtverec D C D C a D C Vrcholy čtverce A , B , C , D
38.1 Zásobník – Geometrické tvary
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_18.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_573_PŘEVODY_JEDNOTEK_OBSA HU Téma: OPAKOVÁNÍ.
Zaokrouhlování – 5. ročník
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Převody jednotek objemu - opakování
Obvod a obsah čtverce a obdélníku VY_42_INOVACE_11_02.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová Název : VY_32_INOVACE_6B_12_Zaokrouhlování.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Gabriela Jedličková Název materiálu: VY_32_INOVACE_14_37_Obvod čtverce Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Matematika pro 6. ročník Trojúhelník – obvod a obsah Projekt: Hledání nové cestičky k výuce matematiky Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ Autor: Mgr.
Matematika a její aplikace 3. až 5. ročník Téma: Geometrické útvary Ing. Hana Adamcová Vytvořeno: 2011.
K R U Ž N I C E Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika
Matematika a její aplikace- geometrie pro 1.stupeň.
VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do
Číslo v digitálním archivu školy
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
Jméno autora výukového materiálu
Objem a povrch kvádru a krychle
Úlohy na výpočet obvodu a obsahu obdélníku a čtverce
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí Matematika 3. ročník
RÝSOVÁNÍ KOLMIC A ROVNOBĚŽEK
TÉMA: Osová souměrnost
Opakování 2. písemná práce
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Zajímavá matematika T R K A L O Č Y =
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
AUTOR: RNDr. Ivana Bělohradová NÁZEV: VY_52_INOVACE_01_F+Z_03
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
Jednotky délky Matematika – 4. ročník.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obsah čtverce
Čtverec, obdélník 1) V obou obrazcích vyznač úhlopříčky. a) Doplň: úhlopříčky obdélníku úhlopříčky čtverce b) Napiš vlastnosti úhlopříček čtverce.
VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000
Autor: Mgr. Monika Hřavová
TÉMA: Geometrické konstrukce pomocí kružnic
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_18_rovinné obrazce
Tělesa –V kvádru-slovní úlohy
Zaokrouhlování čísel Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_33_Nakupujeme
VÝRAZ S PROMĚNNOU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
15 JEDNOTKY DÉLKY – opakování.
Opakování na 2.písemnou práci
TÉMA: Rýsování čtverce
TÉMA: Úlohy na rýsování kolmic a rovnoběžek
Procvičování matematických řádu Více informací na webu: emagister.proweb.cz
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: Mgr. Nikol Charvátová Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3235 Název: VY_32_inovace_5B_02_Matematika pro 4. a 5. roč. ZŠ Téma: Opakování učiva 23.2.2019

Anotace Žáci si zopakují logické operace u slovní úlohy, dále ve druhém úkolu převedou jednotky a v neposlední řadě si procvičí zaokrouhlování čísel. V šestém cvičení doplní matematické řetězce a v geometrii vypočítají obvody geometrických útvarů. Na závěr žáci rýsují podle geometrického diktátu.

Vyřeš slovní úlohu. Maminka koupila dětem 6 slabých sešitů po 11 Kč, 10 silných po 18 Kč a dvoje fixy po 55 Kč. Kolik korun za nákup zaplatila? Kolik korun jí prodavač vrátil na pětisetkorunovou bankovku? Výpočet: a)…………………………………………………………… b)…………………………………………………………… Odpověď: ......................................................................................

Převody jednotek Převáděj na dané jednotky. 3 000 g = ………kg 25 000 kg = ……. T 12 kg = ………… g 6 t = …………... kg 7 kg 20 g = ……. g 8 t 70 kg = ……. Kg 5 460 g = ……… kg …………… g

Zaokrouhli čísla. 758 384 422 911 679 525 89 909 na desítky na stovky na tisíce na desetitisíce na statisíce 758 384 422 911 679 525 89 909

Doplň do řetízků chybějící číslo Doplň do řetízků chybějící číslo. Uvažuj, zda máš po doplnění více možností, nebo zda jde doplnit jen jedno číslo.  400 - 160 : 8 . 2 8 12 . 3 : 9 . 11 88 - 10 + 150 : 3 80

Doplň tabulku. Urči, jestli je útvar čtverce nebo obdélník. rozměry obvod útvar 15 cm (a) 0, 6 m 120 dm (a) 48 m 20 cm (b) 146 m 0, 03 m (a), 13 cm (b) 7, 5 cm (b) 3m

Geometrický diktát. Narýsuj přímku p a na ní bod P. Bodem P veď přímku s, která je kolmá k přímce p. Na přímce s  vyznač bod L, který je různý od bodu P. Bodem L sestroj přímku a, která je rovnoběžná s přímkou p.  

Citace Text – vlastní tvorba autora.