VY_32_INOVACE_13_13_numerace do

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Několikrát méně, nácvik.
Advertisements

SLOVNÍ ÚLOHY Odčítání od 20.
25.1 Písemné odčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
80.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 1 – 8.
Opakování učiva 1. ročníku
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
50.1 Pamětné sčít. a odčít. přirozených čísel v oboru do
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Obvody a obsahy rovinných obrazců
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_562_PÍSEMNÉ_SČÍTÁNÍ Téma: OPAKOVÁNÍ – PÍSEMNÉ.
39.1 Násobení a dělení mimo obor násobilek
Trojčlenka - procvičování Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak,
8.1 Sčítání do 20 bez přechodu desítky
71.1 Sčítání desetinných čísel Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr.
17.1 Sčítání a odčítání v oboru do 100 bez přechodu přes desítku
79.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 0 – 6.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Dana Rejlová Datum/období: říjen 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Početní operace v oboru přirozených čísel
VY_32_INOVACE_63. Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA Materiál.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Složené.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
12.1 Odčítání do 20 s přechodem přes desítku
Číslo v digitálním archivu školy
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Digitální učební materiál
Tělesa –S krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
VY_32_Inovace_ Písemné odčítání v oboru do 100
Jméno autora výukového materiálu
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_03
VY_32_INOVACE_18_09_slovní úloha
Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_01_převody jednotek délky
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_06
VY_32_Inovace_ Numerace do sčítání Matematika 2.ročník
Druháci a matematika 3 Opakujeme si sčítání, odčítání do 20
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 – odčítání bez přechodu přes 10
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sčítání a odčítání desítek do 100
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Autor: Mgr. Monika Hřavová
VÝRAZ S PROMĚNNOU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Matematika 2 Porovnávání čísel do 100.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Název školy : ZŠ Pardubice - Spořilov
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Matematika 2. ročník - sčítání a odčítání Název materiálu
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_13_13_numerace do 10 000 Matematika 6. ROČNÍK VY_32_INOVACE_13_13_numerace do 10 000

Popis Č. 3, 4 - slouží k výkladu učitele Č. 5 - kuličkovým perem doplňují znaky Č. 6 - slouží k ústnímu doplnění nebo lze do tabulek dopisovat kuličkovým perem Č. 7 - slovní úloha doplňujeme kuličkovým perem Č. 8 - výpočty doplňujeme do tabulek kuličkovým perem

S PŘECHODEM PŘES DESÍTKU SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ S PŘECHODEM PŘES DESÍTKU 4 236 + 4 4 212 - 6 Jednociferná čísla zapisujeme a počítáme na místě jednotek. 4 236 ____4 4 240 ZKOUŠKA 4 240 __- 4 4 236 4 212 ___- 6 4 206 ZKOUŠKA 4 206 ____6 4 212

S PŘECHODEM PŘES DESÍTKU SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ S PŘECHODEM PŘES DESÍTKU 3 456 + 15 5 684 - 26 Dvojciferná čísla zapisujeme a počítáme na místě jednotek a desítek. 5 684 __26 5 658 ZKOUŠKA 5 658 ___26 5 684 3 456 ___15 3 471 ZKOUŠKA 3 471 __15 3 456

DOPLŇ ZNAKY <, =, > < < > < < < < = > 5 478 + 121 5 798 < 5 372 + 20 5 396 2 954 1 598 + 21 < > 6 547 9 548 - 65 3 215 3 115 + 205 < < 7 090 – 48 7 835 6 383 + 415 6 845 < < 6 723 6 879 - 156 7 651 7 483 + 116 = >

DOPLŇ TABULKY o 2 stě menší 3 698 2 367 3 558 9 324 2 434 5 487 o 3 sta větší 3 480 1 209 5 109 4 279 3 452 4 068

SLOVNÍ ÚLOHA Ve sklářství zarámovali v loňském roce 8 592 obrázků. V letošním roce jich zarámovali o 61 méně. Kolik obrázků zarámovali v letošním roce? Rok _______________________ Letošní rok ____________ méně Kolik v roce _______?______ -------------------------------------------- Výpočet ___________________ V letošním roce zarámovali _________________ obrázků.

- + 632 976 2 405 2 705 141 4 603 235 2 605 + 5 869 5 706 - 3 401 6 804 6 304 5 999 400 6 104

Zdroje ●tabulky dle návrhu autorky (3, 4, 5, 6, 7, 8) ●http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900220807.jpg ●http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900220823.jpg ●Pracovní sešit matematika 6 , SEPTIMA, ISBN 978-80-7216-257-4 ●Učebnice matematiky pro šestý ročník zvláštní školy, ISBN 80-85801-49-5 ●tabulky dle návrhu autorky (3, 4, 5, 6, 7, 8) ●http://www.eupenizeskolam.cz/uploads/images/loga/loga_celek.png Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Kolstrunková.