aneb Používání schránky ve Windows

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Advertisements

Orofacionální cvičení I Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
A neb P oužívání schránky ve Windows Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
Vzájemná poloha dvou kružnic
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Konstrukce tečen pomocí Thaletovy kružnice
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Lineární funkce VY_32_INOVACE_056_Lineární funkce
Dělení lomených výrazů
Příprava na lomené výrazy
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Kvadratická rovnice Vlastnosti kořenů kvadratické rovnice
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Konstrukce trojúhelníku
Vzájemná poloha dvou kružnic
ŽÁBA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Interaktivní procvičování barev a paměti na tvary těles.
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Konstrukce pravoúhlého trojúhelníku pomocí Thaletovy kružnice,
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
Rozcvička Urči typ funkce:
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
Příprava na lomené výrazy
HOW MUCH CHEESE HAVE YOU GOT?
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
Zakresli popř. načrtni dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
Autor © Žaneta Prošková
ZELENÁ BARVA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Kreslíme vektorovou grafiku (4)
PROVĚRKY Převody jednotek času – 2. část
Barvy a tvary logické řady
Najdi dva stejné obrázky
Název učebního materiálu
WHAT IS YELLOW? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
Převody jednotek délky - 2.část
Wie spät ist es? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Hyperoskulační kružnice hyperboly
Kreslíme vektorovou grafiku (4)
Najdi rozdíl IV. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
B a r v y Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
WHAT IS PINK? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Vzájemná poloha dvou kružnic
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Převody jednotek objemu − 2. část
Zlomky Krácení zlomků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Tvary – přiřazování Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Orofacionální cvičení III.
Rovnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Převody jednotek času – 2. část
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
WHAT IS RED? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
ČÁSTI TĚLA Potřebné věci Autor © Žaneta Prošková
WHAT IS ORANGE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Pracovní list 1) Do které kategorie jazyků se řadí španělština?
Zakresli popř. načrtni dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
Transkript prezentace:

aneb Používání schránky ve Windows Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

do kterého se ukládá informace, kterou chceme přemístit nebo zdvojit. Schránka je místo, do kterého se ukládá informace, kterou chceme přemístit nebo zdvojit. http://www.zsvltava.cz/informatika

Funguje jako „kopírka“ na všechno, co můžeme označit. http://www.zsvltava.cz/informatika

Označíme, co chceme do schránky umístit. Zadáme jeden z příkazů pro uložení: Ctrl+C Hlavní menu → úpravy → kopírovat http://www.zsvltava.cz/informatika

Nevložíme do schránky něco jiného. Nerestartujeme počítač. Po vytvoření kopie zůstává předloha stále ve schránce. Kopií si můžeme udělat libovolný počet dokud: Nevložíme do schránky něco jiného. Nerestartujeme počítač. http://www.zsvltava.cz/informatika

Označíme, kam kopii vložit. Zadáme jeden z příkazů pro vložení: Ctrl+V Hlavní menu → úpravy → vložit http://www.zsvltava.cz/informatika

Příklad. Rádi bychom si zkopírovali text v pravém rámečku. Etiam aliquam sapien at risus. Praesent arcu sapien, dictum fringilla, euismod et, vestibulum sed, felis. http://www.zsvltava.cz/informatika

Příklad. Rádi bychom si zkopírovali text v pravém rámečku. 1. Text si označíme. Etiam aliquam sapien at risus. Praesent arcu sapien, dictum fringilla, euismod et, vestibulum sed, felis. 2. Dáme příkaz pro uložení do schránky. např. Ctrl+C http://www.zsvltava.cz/informatika

Příklad. 3. Ukážu kam. 4. Dám příkaz pro vložení ze schránky. např. Ctrl+V http://www.zsvltava.cz/informatika

Stisknu-li znovu příkaz pro vložení, tak … Příklad. 3. Ukážu kam. 4. Dám příkaz pro vložení ze schránky. např. Ctrl+V Stisknu-li znovu příkaz pro vložení, tak … Etiam aliquam sapien at risus. Praesent arcu sapien, dictum fringilla, euismod et, vestibulum sed, felis. Etiam aliquam sapien at risus. Praesent arcu sapien, dictum fringilla, euismod et, vestibulum sed, felis. http://www.zsvltava.cz/informatika

http://www.zsvltava.cz/informatika Výukový text. 2007