VY_32_INOVACE_09_01_zeměpis světa

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT14 Vytvořeno:3.
Advertisements

Určování zeměpisné polohy
Souřadnicová síť, určování zeměpisné polohy
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_12_INOVACE_II.ICT4 Vytvořeno:2.
Vlastnosti látek − hustota Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. David Mánek. Dostupné z Metodického portálu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
VY_32_INOVACE_08_21_spánek a odpočinek.
ZEMĚPIS VY_32_INOVACE_09_05_podnebné pásy (polární pás)
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT17 Vytvořeno:5.
ZEMĚPIS SVĚTA VY_32_INOVACE_03_01_zeměpis světa. 35º s.š. 136º v.d. JAPONSKO.
ZEMĚPIS SVĚTA VY_32_INOVACE_19_01_zeměpis světa. 49º s.š. 15º v.d. Česká republika.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu:CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada:Přírodní prostředí Země1 Ověření ve výuce:
Zeměpis světa VY_32_INOVACE_17_01_zeměpis světa. Spojené království Velká Británie a Severního Irska 53º s.š. 2º z.d.
Zeměpisná poloha zeměpisná šířka zeměpisná délka rovník rovnoběžka
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_ INOVACE_ ICT_11 Sada DUMICT PředmětInformatika Název materiáluMS Excel – tabulkový editor opakování AnotaceMS Excel.
VY_32_INOVACE_13_01_zeměpis světa. AUSTRÁLIE B)Velký bariérový útes Jak se jmenuje největší korálový útes světa, nacházející se východně od Austrálie?
AT SCHOOL Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Bryczová Vasková Dostupné na portálu
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT20 Vytvořeno:6.
Předmět:MATEMATIKA Ročník: 2. ročník učebních oborů Autor: Mgr. Dagmar Válková Anotace:Prezentace slouží jako pomůcka k seznámení se s učivem Pythagorova.
ZEMĚPIS VY_32_INOVACE_01_05_mapa.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
VY_32_INOVACE_07_05_zeměpisná šířka a délka
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_20_Rovinné útvary
VY_32_INOVACE_18_01_zeměpisná šířka a délka
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
VY_32_INOVACE_04_03_tvrdé souhlásky
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Vlastnosti látek − hustota
Rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek interaktivní
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
VY_32_INOVACE_13_05_vodstvo na Zemi
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Rozvíjíme pozornost a soustředění
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti snímku
Obst und Gemüse Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
BAREVNÉ TVARY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Mgr. Iveta Niederlová VY_32_INOVACE_06_17_dopravní značky 2
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
VY_32_INOVACE_19_18_odčítání do 100 s přechodem desítky
Mgr. Iveta Niederlová VY_32_INOVACE_02_17_dopravní prostředky 2
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Pokročilé úpravy snímku
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
ČTVERCOVÁ SÍŤ Autorem materiálu a všech jeho částí, není - li uvedeno jinak, je RNDr.Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_16_03_tvrdé a měkké souhlásky.
Porovnávání obrázků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Rozumíš mi 2 HRAČKY Čtecí list:
VY_32_INOVACE_10_05_sopečná činnost
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
VY_32_INOVACE_06_05_zeměpisná šířka a délka
SVĚT KOLEM NÁS Pojmenuj jednotlivé obrázky, které jsou zobrazeny na každém snímku, a označ je obecným pojmem. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
VY_32_INOVACE_19_14_geometrie (kvádr 2)
VY_32_INOVACE_11_05_podnebné pásy (polární pás)
VY_32_INOVACE_19_05__podnebné pásy (tropický pás)
Najdi a přiřaď tělo k hlavě zvířete
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
Vlastnosti látek − hustota
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Rozumíš mi 1 Zvířata Čtecí list:
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_12_03_tvrdé a měkké souhlásky.
VY_32_INOVACE_08_01_nadmořská výška
Seznamujeme se s geometrickými tvary - obdélník
Hra Znáš některé dopravní značky?
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_09_01_zeměpis světa

35º s.š. 136º v.d. MEXIKO

42º- 74º s.š. 53º-141º z.d. Kanada

0º j.š. 69º z.d. Peru

7º s.š. 65º z.d. Venezuela

10º s.š. 58º z.d. Brazílie

POPIS Zeměpisná poloha AMERIKY Snímky k určování zeměpisné šířky a délky. 5 snímků se zeměpisnou polohou států světa. Do prázdného obdélníka lze fixem nebo interaktivním perem napsat nejprve název nalezeného státu a po kliknutí provést KONTROLU. Součástí Zeměpisné polohy jsou i připravené tabulky k vytištění pro žáky k určování zeměpisné šířky a délky.

POMOCNÉ TABULKY PRO ŽÁKY šířka délka 1. 2. 3. 4. 5.

Zdroje: [cit. 2010-10-10]. Dostupné pod licencí Public Domain http://cs.wikipedia.org http://www.eupenizeskolam.cz/uploads/images/loga/loga_celek.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8f/Whole_world_-_land_and_oceans_12000.jpg/360px-Whole_world_-_land_and_oceans_12000.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c9/Mexico_%28orthographic_projection%29.svg/290px-Mexico_%28orthographic_projection%29.svg.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c7/Canada_%28orthographic_projection%29.svg/290px-Canada_%28orthographic_projection%29.svg.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d7/Venezuela_%28orthographic_projection%29.svg/541px-Venezuela_%28orthographic_projection%29.svg.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/84/Peru_%28orthographic_projection%29.svg/290px-Peru_%28orthographic_projection%29.svg.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3b/Brazil_%28orthographic_projection%29.svg/290px-Brazil_%28orthographic_projection%29.svg.png Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radoslav Havrda.