Výtvarné umění od pravěku k dnešku Základní škola Bohutín, okres Příbram VY_31_INOVACE_UaK01 Základní škola Bohutín, okres Příbram VY_32_INOVACE_UaK10_Výtvarné umění od pravěku k dnešku Výtvarné umění od pravěku k dnešku Autor materiálu: Barbora Havejová Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu. Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Pravěk
Starověk - Egypt
Starověk - Řecko
Starověk - Řím
Byzanc
Doba románská
Gotika
Renesance
Baroko
Rokoko
Klasicismus a empír
Romantismus
Realismus
Impresionismus
Symbolismus
Secese
Fauvismus
Expresionismus
Futurismus
Kubismus
Dadaismus
Surrealismus
Architektura 20. století
Architektura 21. století
Zdroje a použitý materiál Základní škola Bohutín, okres Příbram VY_31_INOVACE_UaK01 Zdroje a použitý materiál Veškerý materiál je čerpán z internetových stránek: http://commons.wikimedia.org http://cs.wikipedia.org Objekty použité k vytvoření sešitu pocházejí z veřejných knihoven obrázků (public domain) nebo jsou vlastní originální tvorbou autora. Autor: Barbora Havejová Základní škola Bohutín, okres Příbram zsbohutin@zsbohutin.cz říjen 2011
Metodický list Název materiálu: VY_32_INOVACE_UaK10_Výtvarné umění od pravěku k dnešku Autor materiálu: Barbora Havejová Zařazení materiálu: Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT (III/2) Sada: 32_INOVACE_UaK Číslo DUM:32_INOVACE_UaK10 Předmět: Výtvarná výchova Ověření materiálu ve výuce: Datum ověření: 15.12.2011 Třída: 7. Ověřující učitel:Barbora Havejová Anotace materiálu: Materiál určený k výuce výtvarné výchovy, jako průvodce hlavními rysy výrazných výtvarných epoch. Podrobný metodický popis možností použití materiálu: DUM zpracován pro výuku výtvarné výchovy na druhém stupni ZŠ Bohutín a koncipován na jednu i více vyučovacích hodin. Žáci jsou pomocí návaznosti a srovnávání hlavních rysů jednotlivých etap vývoje výtvarného umění a architektury vedeni k samostatnému vyvozování inspirací, návazností, rozdílů a komplexního vývoje výtvarného umění. Samostatným sledováním identifikují jednotlivé obecné znaky a přichází s podněty pro diskusi. Seznam literatury a pramenů: http://commons.wikimedia.org http://cs.wikipedia.org Všechny použité objekty jsou součástí veřejných knihoven. Dílo smí být šířeno pod licencí CC BY-SA.