Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Dějepis 7. ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úvod do studia dějepisu
Advertisements

MĚŘENÍ ČASU PhDr. Jana Žáková.
České země v pravěku Doba kamenná
Úvod do učiva dějepisu.
ČESKÉ ZEMĚ V PRAVĚKU.
Název: Vývojový druh člověka – procvičování, opakování
Dějepis 6. ročník Mgr. Lenka Venclová 2009.
DUM Téma: Pravěk (vývoj člověka) Vyučovací předmět: Dějepis Ročník: 6.
Název školy Základní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektu
6. ročník Pravěk a starověk
Doba kamenná určeno pro 4. ročník ZŠ
Historické prameny.
6. ročník Pravěk.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
HISTORICKÉ PRAMENY A JEJICH UCHOVÁVÁNÍ
Instituce zpracovávající historické prameny
Zpracovala Mgr. Jindra Chejnová,
Paleolit 6. ročník.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Život člověka v době kamenné
I. Starověké středomoří
PŘEDCHŮDCI ČLOVĚKA STARŠÍ DOBA KAMENNÁ (PALEOLIT)
Úvod do dějepisu. Materiál byl vytvořen v rámci projektu
a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 6. ročník ZŠ Předmět: Dějepis Autor: Mgr. Tomáš Bicek Základní.
Historické prameny Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Úvod do vyučování dějepisu
Vnímání historického času
PRAVĚK 6. ročník.
Úvod do učiva dějepisu Zdroj: Ref Number: Photographer: Ian BrittonIan Britton Tags: southern england stonehenge world heritage.
Vývoj člověka. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Modernizace výuky na ZŠ ORLÍ LIBEREC“ reg. č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: PaedDr. Dana Studničková.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
PRVOUKA 3. ROČNÍK Mgr. Kamila Homoláková ZŠ MUDr. E. Lukášové
Dějepis pro 6. ročník.  Název: Dějepis 6.ročníku – Úvod do pravěku  Šablona: III/2  Číslo: 63  Autor: Mgr. Soňa Blažková  ZŠ Choltice „ Učíme se.
Úvod do historie, periodizace dějin, historické prameny OB21-VVP-HUM-DEJ-BUJ-M
PRAMENY K POZNÁVÁNÍ MINULOSTI Zvídavý člověk si jistě položí otázku, jak mohou dějepisci znát o životě lidí v minulosti tolik informací? Odkud je získali,
Dějepis 6. ročníku Člověk zručný.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Dějepis 6.ročníku Úvod do dějepisu.
Pravěk.
Jak lidé měřili čas? od 2 minuty do 5:15
Dějepis 6. ročníku Doba Železná.
ÚVOD DO DĚJEPISU uč. str
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Anna Zabranská Číslo
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Dějepis 6. ročník
Dějepis 6. ročníku Člověk rozumný.
DĚJEPIS – 6. ročník Číslo DUM: VY_32_INOVACE_14
STARŠÍ DOBA KAMENNÁ (PRAVĚK).
Opakování národních dějin (1)
Požadavky na splnění předmětu
Dějepis 6. třídy Datování v dějepise.
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 08 Dějepis _6.ročník_01
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Jak pracovat s učebnicí
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Prezentace
Úvod do dějepisu HISTORICKÉ PRAMENY 6.ROČNÍK.
Dějepis 6. ročníku Člověk vzpřímený.
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Úvod do učiva dějepisu.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Dějepis 6. ročník
VY_32_INOVACE_01_PR_VÝVOJ ČLOVĚKA
ÚVOD DO DĚJEPISU.
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1405 Název sady materiálů Dějepis 7. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_28_ Opakování učiva ze 6. ročníku Autor Eva Kuhnová

Opakování učiva z 6. ročníku

Seřaď správně za sebou hlavní epochy lidských dějin klikni zde 1. Středověk 2. Starověk 3. Nejnovější dějiny 4. Pravěk 5. Novověk

Přiřaď do těchto domečků jednotlivé historické prameny: knihovna muzeum archiv galerie listiny kosterní nálezy soudní spisy zbraně sochy obrazy staré tisky knihy písemnosti keramika

Měření času – doplň správně Žil v letech 1506 – 1538, tedy v 16. století. Válčilo se v letech 885 – 889, tedy v 9. století. Vládl u nás v 17. století, tedy mezi roky 1601 – 1700. Hrad byl postaven ve 13. století, tedy mezi roky 1201 – 1300. Já jsem se narodil v roce 1995 tedy ve 20.století, v 2. tisíciletí. Dnes máme rok2011, tedy 21. století, 3. tisíciletí.

Jednotlivé vývojové stupně člověka seřaď chronologicky a zařaď znalosti, které jsou pro ně charakteristické: 1 2 3 4 Člověk dnešního typu Člověk vzpřímený Člověk rozumný Člověk zručný sběr plodů Umění uchovat oheň Pěstní klín oštěp Luk a šípy kyj náboženství Věstonická venuše

Zdroje Učebnice dějepisu 6. ročník, pravěk a starověk, V. Válková SPN Praha 2006 Pracovní sešit – Středověk a raný novověk, 7. roč. pro ZŠ, SPN Praha 2002