Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Smyslová soustava člověka
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
VY_32_INOVACE_39_ Prvouka 3.ročník Naše tělo /smysly/
Fyzika 6. ročník Těleso a látka Anotace
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
SMYSLOVÉ ORGÁNY 3. ročník
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Jak poznávám a vnímám Pavel Šuranský.
Lidské tělo – všeobecný test
VY_III/2_INOVACE_111_Smyslová ústrojí
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
Lidské tělo - SMYSLY Prvouka 3.ročník. Lidské tělo - SMYSLY Prvouka 3.ročník.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
SMYSLOVÁ SOUSTAVA Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Autor výukového materiálu: Denisa Dosoudilová Datum vytvoření výukového materiálu: květen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII. Vzdělávací.
Smysly člověka (všeobecně) Pří_234_Savci_Smysly člověka (všeobecně) Autor: Mgr. Martina Vaculová Škola: Základní a Mateřská škola Kašava, okres Zlín, příspěvková.
Smyslové ústrojí 5. ročník
Ondřej Zeman, 5.B ZŠ Fryšták
Smysly člověka (všeobecně)
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Smyslové vnímání 1.část Filip Bordovský.
Smyslová ústrojí člověka
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
SMYSLOVÉ VNÍMÁNÍ.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Smyslová soustava Pětilístek oko
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Romana Martináková CO MÁME SPOLEČNÉHO???
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Dagmar Šaflová Název:VY_32_INOVACE_M Téma:Vánoce, vánoční přání Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Škývarová. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
NAŠE SMYSLY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Chemie 8. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_02_Tělesa a látky- vlastnosti látek Autor Jitka.
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Dagmar Šaflová Název:VY_32_INOVACE_M Téma:Matematika tučnáka Toma Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice – Spořilov AUTOR: Věra Konířová NÁZEV: VY_52_INOVACE_PŘÍRODOPIS 6. – 9._34.CHUŤOVÉ, ČICHOVÉ A HMATOVÉ ÚSTROJÍ TÉMA: CHUŤOVÉ,
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Lidské tělo.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ČLOVĚK I. CHUŤ A ČICH – PRVOUKA - 3. r
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
VY_32_INOVACE_15_28_Smysly
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Prezentace – výklad učiva
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VY_32_INOVACE_29_Lidské smysly
Smyslové ústrojí čichu
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_34_ČLOVĚK - ČÁSTI TĚLA
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
NAŠE SMYSLY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Smyslové orgány.
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
VY_32_INOVACE_33_Pes_domaci_opakovani Přírodověda - 4. ročník
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Lidské smysly.
LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_5A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Kostra člověka.
SMYSLOVÁ SOUSTAVA DENISA POSKOČILOVÁ 8.C. SMYSLI ZRAK – SVĚTLO SLUCH –ZVUKY ČICH – PACHY CHUŤ – JÍDLO HMAT – CO CÍTÍME KDYŽ SI NA TO SÁHNEME.
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová Název: VY_32_INOVACE_M.2.6- 9 Téma: SMYSLY Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0903

Smysly Anotace : Autor: Mgr. Dagmar Šaflová Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Fulnek Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět - prvouka Očekávaný výstup :Žák se seznámí s 5 smysly a smyslovými orgány. Klíčová slova : zrak, chuť, čich, sluch, hmat Druh učebního materiálu: prezentace Druh interaktivity: výklad Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělávání : základní vzdělávání – 1.období Typická věková skupina: 7- 8 let Vytvořeno: 29.1.2012

Máme pět smyslů zrak sluch hmat čich chuť

Zrak je smysl, který umožňuje člověku i živočichům vnímat světlo, různé barvy, tvary. Smyslovým orgánem pro zrak je oko.

Sluchem vnímáme zvuky. Zvuk slyší nejenom lidé, ale i živočichové, kteří mají smyslový orgán - ucho.

Čichem vnímáme vůně a pachy. Smyslovým orgánem čichu je u člověka nos.

Chuť je smysl, který dovoluje vnímat chemické látky rozpuštěné ve slinách nebo vodě.

Hmatem vnímáme vjemy z bezprostředního okolí . Tlak, bolest, chlad, tepla, vpich, vibrace. Hmat vnímáme celým tělem.

Obrázky byly použity z webových stránek : Zdroje Obrázky byly použity z webových stránek : http://www.google.cz/imgres?q=oko&um=1&hl=cs&biw=1441&bih=654&tbm=isch&tbnid=vCPc8auawzYJfM:&imgrefurl=http://www.rodina-finance.cz/zdravi.206/ocni-diagnostika-vyklad-z-oka.22339.html&docid=vYnn2Ku16bcZUM&imgurl=http://www.rodina-finance.cz/img2/anet/osoby/01_oko.jpg&w=500&h=403&ei=n9FNUJzdPIvGtAbAi4CADQ&zoom=1&iact=hc&vpx=195&vpy=176&dur=149&hovh=201&hovw=250&tx=114&ty=93&sig=116909212397028187337&page=1&tbnh=128&tbnw=203&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:0,s:0,i:136 http://www.google.cz/imgres?q=ucho&um=1&hl=cs&biw=1441&bih=654&tbm=isch&tbnid=X7aAQVL5LLeguM:&imgrefurl=http://cs.wikipedia.org/wiki/Ucho&docid=ITlpGQuTtpz0LM&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b8/Ear.jpg/220px-Ear.jpg&w=220&h=345&ei=7NFNUMzPIsaLtQbO44GwBw&zoom=1&iact=hc&vpx=172&vpy=138&dur=115&hovh=276&hovw=176&tx=98&ty=136&sig=116909212397028187337&page=1&tbnh=128&tbnw=83&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:0,s:0,i:84 http://www.google.cz/imgres?q=nos&um=1&hl=cs&biw=1441&bih=654&tbm=isch&tbnid=u69Nf_G3MSU3QM:&imgrefurl=http://aktualne.centrum.cz/zpravy/krimi/clanek.phtml%3Fid%3D566779&docid=d-S9HW7h0Zd0jM&imgurl=http://img.aktualne.centrum.cz/272/23/2722321-nos.jpg&w=478&h=421&ei=K9JNUNqIMtDJsgaElYGICw&zoom=1&iact=hc&vpx=1099&vpy=329&dur=112&hovh=211&hovw=239&tx=89&ty=131&sig=116909212397028187337&page=1&tbnh=130&tbnw=148&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:19,s:0,i:195

http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-zdravi-a-hubnuti-zdravi/119679/z-jazyka-muzete-vycist-nemoci.html http://www.google.cz/imgres?q=ruka&num=10&hl=cs&biw=1441&bih=654&tbm=isch&tbnid=nb-qwvgxrgpgRM:&imgrefurl=http://www.stastnezeny.cz/index.asp%3Fmenu%3D780%26record%3D21498&docid=Zvc7WTdmuX_StM&imgurl=http://www.stastnezeny.cz/data/usr_039_2010/vestit_z_ruky.jpg&w=260&h=212&ei=9NJNULL9I5HgtQbKnYDgAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=853&vpy=193&dur=82&hovh=169&hovw=208&tx=100&ty=115&sig=116909212397028187337&page=1&tbnh=131&tbnw=161&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:5,s:0,i:128