Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Jana Drtinová ČísloVY_41_INOVACE_4034 NázevDesetinná čísla – slovní úlohy Téma hodinySlovní úlohy.
Advertisements

Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_13_01_ba nka, bankomat Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_17_06_skloňování podstatných jmen rodu ženského Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Blanka Vamberová DATUM VYTVOŘENÍ: říjen 2011 NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_Matematika.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_11_01_pohlavní choroby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679, příspěvková.
Závěrečné opakování – 6. ročník 4,6 63,056 13, ,86 VY_42_INOVACE_19_01.
Písemné sčítání a odčítání do milionu
Výchova ke zdraví – důsledky závislostí
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Početní operace v oboru přirozených čísel
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Závěrečné opakování 7. ročník VY_42_INOVACE_35_01.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Mgr. Kateřina Gajdošová
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
VY_32_INOVACE_29_Deleni_se_zbytkem Matematika - 3. ročník
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_08
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Násobilka.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Sčítání desetinných čísel
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Násobení jednociferného a dvojciferného čísla ( s 0 na místě jednotek)
OBJEM JEHLANU VY_42_INOVACE_ 30_02.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Zlomky Část celku VY_42_INOVACE_20_01.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Miroslava Tomanová
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
OBSAH KRUHU VY_42_INOVACE_15_02.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Procenta kolem nás Jednoduché úrokování VY_42_INOVACE_34_01.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
ČESKÝ JAZYK ŽIVOTNÁ A NEŽIVOTNÁ PODSTATNÁ JMÉNA RODU MUŽSKÉHO
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Jednotky hmotnosti Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Písemné sčítání a odčítání do
Druh učebního materiálu
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_05
Přímky, úsečky, rovnoběžky, kolmice, kružnice
Transkript prezentace:

Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník: CZ.1.07/1.5.00/34.0865 Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_06_01_nákup Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679, příspěvková organizace Ročník: I. ročník praktické školy Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Předmět: Matematika Tematický okruh: Čísla a početní operace Téma: Početní operace s přirozenými a celými čísly Název autora: Mgr. Monika Nováková Vytvořeno dne: Listopad 2012 Anotace DUM je určený k výkladu a k procvičení praktické úlohy Klíčová slova: Nákup

3. snímek – nákup (jednoduchý výklad) 4. snímek – kde nakoupíš věci? (úloha, názor) 5. snímek – cvičení č. 1(doplňování vět) 6. snímek – cvičení č. 2 (správné řešení) 7. snímek - slovní úloha 8. snímek - výpočet slovní úlohy METODICKÝ POPIS

NÁKUP Nákup znamená, že si za peníze jdeme např. do obchodu koupit nějaké zboží. K nákupu potřebujeme peníze, nákupní seznam a obchody.

KDE NAKOUPÍŠ TYTO VĚCI? DROGERIE POTRAVINY PEKÁRNA ZVERIMEX SALÁM ZUBNÍ PASTA GRANULE CHLÉB OVOCE KOBLIHY PRACÍ PRÁŠEK PAMLSKY PRO PSY ROHLÍKY

CVIČENÍ Č. 1 Do jakého obchodu chodíš nakupovat nejraději ty? Jaké zboží tam nabízejí? ………………………………………………………………. Věcem, které si kupujeme v obchodě, říkáme …………. (ožbíz). Lidé, kteří nás v obchodě obsluhují, jsou ……………… (čodiparav) nebo …………… (pvaodyračk).

CO V OBCHODĚ S POTRAVINAMI NEKOUPÍTE?

Vypočítej Maminka šla nakoupit. V obchodě koupila 10 housek (2Kč), 4 koblihy (9Kč), 2 mléka (17Kč), 1kg rajčat (25Kč) a 4 okurky (10Kč). Kolik maminka zaplatila za celý nákup? Kolik korun mamince zbylo, pokud měla v peněžence 500 korun?

Správné řešení Nákup: 10 housek …… 10 . (2Kč) = 20 Kč 4 koblihy……. 4 . (9Kč) = 36 Kč 2 mléka………2 . (17Kč) = 34 Kč 1kg rajčat…….25 Kč 4 okurky………4 . (10Kč) = 40 Kč CELKEM: 20+36+34+25+40 = 155 Kč 500 – 155 = 345 Kč Maminka zaplatí za nákup 155 korun. Zbyde jí ještě 345 korun.

POUŽITÉ ZDROJE Microsoft PowerPoint_vložení_klipart_salám Microsoft PowerPoint_vložení_klipart_loď Microsoft PowerPoint_vložení_klipart_sýr Microsoft PowerPoint_vložení_klipart_auto Microsoft PowerPoint_vložení_klipart_pečivo Microsoft PowerPoint_vložení_klipart_ovoce Microsoft PowerPoint_vložení_klipart_obchod Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Nováková. POUŽITÉ ZDROJE