DENNÍ BRIEFING DEN 7 (4.5.2018).

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení motorových vozidel
Advertisements

JAK SE DÁ LÉTAT S KLUZÁKEM VE VZDUŠNÉM PROSTORU ČESKÉ REPUBLIKY
Seminář ŘLP ČR, s.p. pro všeobecné letectví
Co vzít na cestu a co raději nechat doma Doslovně i obrazně myšleno Plachtařský závod je skvělý podnik. Nemusím přemýšlet kam poletím. Ráno se probudím.
VYHLÍDKOVÉ LETY v roce 2011 a 2012.
Sestava White Knight a SS1. Montáž SS1 – tepelná izolace nosové části a náběžných hran.
Školení pilotů – Postupy pro LKTB
Vzdušný prostor ČR, SR a Polska
Používání neřízených letišť pro IFR provoz v Evropě
SLNS BRNO Školení pilotů 2010 část 2. Jaroslav Vašík.
Pojmy vpředu, vzadu, vedle, před, za
DOPRAVNÍ VÝCHOVA 4. ROČNÍK
Strategie rozvoje letiště Leoše Janáčka Ostrava
Tvar a rozměry Země.
Magnetické pole Země Co to je magnet Popiš magnet
LPS BRNO Seminář ŘLP ČR a AeČR IATCC Jeneč 2012 Jaroslav Vašík.
Ochrana letišť Zákon 49/1997 o civilním letectví Pro výkon státní správy ve věcech civilního letectví je zřízen Úřad pro civilní letectví se sídlem v Praze.
Bezpečný přechod komunikace Přehledný návod pro přechod menší komunikace (do cca 3 metrů)
Vysoké Mýto SELFBRIE FING. LKVM – HRANICE LETIŠTĚ.
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Pohyb a jeho druhy Co je to pohyb? Co všechno lze nazvat pohybem?
Charakteristické znaky MHD
Dopravní charakteristiky
První plachtařské závody … aneb postřehy pro začínajícího závodníka Marek Švancara.
Global Positioning Sytem
SELFBRIEFING. CONTEST AREA + AIRSPACE !!! Postupy / Procedures !!! Soutěžní oblast je prostor, do kterého budou voleny tratě a jsou zde otočné body,
Jak z mého pohledu snížit podíl dopravních nehod motocyklistů Autor: Julie Dlouhá ZŠ a MŠ Hrabišín, 8. třída.
Druhy pohybu – rovnoměrný, nerovnoměrný
Letecká záchranná služba
Školení pilotů 2015 Jaroslav Vašík.
Rozhodování, základní pravidla
Pravidla atletiky 2014/2015.
stůj, dej přednost v jízdě
Approach Procedure with Vertical guidance
Satelitní systémy Mobilní systémy, PF, JČU. Telefonní (radiové) sítě Telefonní sítě Přepojování okruh Přenos hlasu Datové/IP sítě Přepojování paketů Přenos.
Tato prezentace byla vytvořena
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
VY_32_INOVACE_11-11 Mechanika II. Gravitační pole – test.
Životní prostředí a doprava Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Propozice volné střelecké soutěže
SELFBRIEFING. CONTEST AREA + AIRSPACE !!! Postupy / Procedures !!! Soutěžní oblast je prostor, do kterého budou voleny tratě a jsou zde otočné body,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Cestovní náhrady kapitola rozpočtu 2 Jiří Haken 1.
Kritické stanovisko k termínu „charakteristický letový den“ jež byl zaveden do NV 272 / 2011 Sb. ( § 12, odst. 5) Ing. Josef Drahota červenec 2015.
Plachtařský seminář GAC 2016 Ondřej Dupal. 1) Jihoafrická republika „zimní sezona“ 2) Nejzajímavější/nejhodnotnější lety v ČR ) Srovnání podmínek.
Trigonometrie v praxi, aneb Obrázek přejat z: outdoors.com.
Nejdříve musí překonat zemskou přitažlivost. K tomu musí dosáhnout určité rychlosti a směru. Oběžná rychlost pro 200km nad povrchem Země je něco přes.
Дац.В.А.Міхедзька Геапалітычнае становішча Беларусі ў я гг. XX ст. Заходняя Беларусь у складзе польскай дзяржавы 1.Рыжская мірная дамова 1921 г.
Dopravní charakteristiky
APP/TWR PRAHA Provoz letů VFR a kombinovaných letů VFR/IFR
D o z p n r.
VYSOKOVSKÁ HVĚZDA 2016.
Kurz algoritmizace a programování v jazyce C
SLOŽITĚJŠÍ JÍZDNÍ ÚKONY
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
T-CUP 2017 SELFBRIEFING.
DENNÍ BRIEFING DEN 8 ( ).
DENNÍ BRIEFING DEN 1 ( ).
11. e Mírný podnebný pás Zelená Mezi 40o až 60o 4 roční období
DENNÍ BRIEFING DEN 6 ( ).
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
DENNÍ BRIEFING DEN 2 ( ).
Prázdniny bezpečnější – NÁKLADNÍ DOPRAVA
DENNÍ BRIEFING DEN 9 ( ).
Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od
Tlak vzduchu a chyby v nastavení výškoměru
Dětské dopravní hřiště Liberec
T-CUP 2019 SELFBRIEFING.
DENNÍ BRIEFING DEN 3 ( ).
Transkript prezentace:

DENNÍ BRIEFING DEN 7 (4.5.2018)

OFICIÁLNÍ VÝSLEDKY 5.DEN - KLUB

NEOFICIÁLNÍ VÝSLEDKY 6. DEN - KOMBI

POČASÍ

POČASÍ

POČASÍ

POČASÍ

POČASÍ

POČASÍ

POČASÍ

POČASÍ

POČASÍ

POČASÍ

http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/sat/data_jsmsg view.html POČASÍ - DRUŽICE http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/sat/data_jsmsg view.html

INFORMACE K TASKU Dráha v používání: 33 Grid Kombi otevřen: 09:30 – 10:00 Grid Klub otevřen: 10:00 – 10:30 Očekávaný první vzlet: 12:00 QNH: 1020 hPa Západ sl.: 20:21

KLUBOVÁ TŘÍDA

KOMBINOVANÁ TŘÍDA

VZLETY RWY 33 OBLAST VYHRAZENA POUZE PRO PŘISTÁNÍ VLEČNÝCH! PŘISTÁNÍ V PRŮBĚHU SOUTĚŽNÍCH VZLETŮ Oznámení po rádiu „Kluzák XX po větru pravého“ GRID

VZLETY RWY 33 MOŽNOST DOČASNÉHO PARKOVÁNÍ PŘISTÁVÁNÍ VLEČNÝCH

PŘISTÁNÍ V PRŮBĚHU SOUTĚŽNÍCH VZLETŮ „Kluzák XX po větru pravého“ VZLETY RWY 33 PŘISTÁNÍ V PRŮBĚHU SOUTĚŽNÍCH VZLETŮ Oznámení po rádiu „Kluzák XX po větru pravého“ V případě, že máte vlastního pomocníka, je nutné, aby cestou pro vás nevstupoval na dráhu, ale objel jí! Cestou zpět na grid prosím dbejte na zachování dostatečného prostoru pro přistání dalších kluzáků. Pokud nemáte pomocníka, bude Vám k dispozici traktor.

VZLETY RWY 33 SMĚR VLEKŮ ZÓNA VYPNUTÍ NEKROUŽIT POD 1200m MSL TOWING RELEASE ZONE NO CIRCLING BELOW 1200 m MSL ENGINE SHUT OFF AREA/ENGINE CHECK AREA SMĚR VLEKŮ ZÓNA VYPNUTÍ NEKROUŽIT POD 1200m MSL OBLAST VYPNUTÍ / KONTROLY MOTORU

VYPNUTÍ (RWY 33) - VÝŠKA VYPNUTÍ je 600M AGL (cca 1100m MSL) Vlekař „zamává“ křídly jako signál pro vypnutí. Po vypnutí budou vlečné letouny pokračovat v přímém letu a ujistí se, že vypnutí proběhlo v pořádku. Poté zahájí klesání. Po vypnutí pokračujte DOPRAVA a opusťte zónu vypnutí. Kroužení pod 1200m MSL je v této zóně zakázáno. Motorové kluzáky mohou po vypnutí pokračovat v přímém letu, aby mohly v zóně určené pro kontrolu motoru svou pohonnou jednotku otestovat.

VHODNÁ POLE PRO PŘISTÁNÍ V PŘÍPADĚ TECHNICKÝCH POTÍŽÍ PŘI VZLETU. BEZPEČNOSTNÍ PŘISTÁNÍ VHODNÁ POLE PRO PŘISTÁNÍ V PŘÍPADĚ TECHNICKÝCH POTÍŽÍ PŘI VZLETU.

CÍLOVÉ PROCEDURY ZBRASLAVICE RADIO frekvence 126,630 MHz „(Soutěžní číslo), (vzdálenost do cíle), (přistání z přímého/zařazení do okruhu)“ Oznámení 10 km do cíle (a 5 km do cíle v případě vyššího provozu) Minimální výška na cílovém kruhu je 600m MSL Žádné pull-upy a podobné manévry po protnutí cílového kruhu Vyhněte se všem nebezpečným manévrům

CÍLOVÝ KRUH Min. výška 600 m AMSL

PŘISTÁVACÍ PROCEDURY Žádné vybočování – přímý výběh až do zastavení (drobná vybočení až na konci dráhy v případě, že přistáváte mezi prvními) Přistání jako dlouzí! Za vámi přistávají další! Ihned po přistání odvezte svůj kluzák mimo dráhu. V průběhu přistání nevstupujte na dráhu! V případě vyšší hustoty kluzáků na přistání, je možné využít stripu vedle dráhy (viz další slide).

PŘITÁVACÍ PROCEDURY RWY 15 V PŘÍPADĚ VYŠŠÍ HUSTOTY KLUZÁKŮ NA PŘISTÁNÍ JE MOŽNO VYUŽÍT PRO PŘISTÁNÍ TENTO STRIP. Dráha 33 - hlášení: „Kluzák XX finále vlevo od dráhy“ RWY 15 - hlášení: „Kluzák XX finále vpravo od dráhy“ PROSTOR, VE KTERÉM JE ZAKÁZÁNO PROVÁDĚT PŘITÁNÍ/VÝBĚH RWY 33

PŘISTÁVACÍ PROCEDURY RWY 33 PŘISTÁNÍ Z PŘÍMÉHO nebo ZAŘAZENÍ DO OKRUHU PLACHTAŘSKÉ OKRUHY LEVÉ – RWY 33

PŘISTÁVACÍ PROCEDURY RWY 33 PŘI TRANSPORTU VAŠEHO KLUZÁKU NEVSTUPUJTE NA DRÁHU! SMĚR PŘISTÁNÍ

DOTAZY A POŽADAVKY

UŽIJTE SI LETOŠNÍ JUBILEJNÍ 10. AZ CUP! AZ CUP tým