Úvod do násobení a dělení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GONIOMETRICKÝ TVAR KOMPLEXNÍHO ČÍSLA
Advertisements

Pravidla pro počítání s mocninami
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Násobení desetinného čísla desetinným číslem
Počítáme s celými čísly
15..
Rozklad na součin vytýkání
21.1 Malá násobilka - dělení
* Druhá mocnina Matematika – 8. ročník *
* Třetí mocnina Matematika – 8. ročník *
Téma: Násobení desetinných čísel
Dělení zlomků.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
Rozklad čísel na prvočísla
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
S celočíselným exponentam
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
87.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 9
85.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 7
84.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 6
81.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 3 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
82.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 4 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
22.1 Násobení a dělení číslem 1 a 10 – násobení číslem 1
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Dělení se zbytkem Název sady: Matematika 3. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_506_PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Téma: PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Mocniny Druhá mocnina.
Mocniny Druhá mocnina.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Číslo v digitálním archivu školy
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Dělitelnost přirozených čísel
* Dělení zlomků Matematika – 7. ročník *
Písemné dělení dvojciferným dělitelem se zbytkem - zkrácený zápis
TABULKA – JEDNODUCHÉ POČETNÍ VÝKONY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
VY_32_INOVACE_50_Násobení a dělení deseti
Písemné dělení jednociferným dělitelem
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_Inovace_ Numerace do sčítání Matematika 2.ročník
Dělení racionálních čísel
VY_32_INOVACE_Sib_II_06 Početní úkony
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
GONIOMETRICKÝ TVAR KOMPLEXNÍHO ČÍSLA
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_M2_19
VY_32_INOVACE_42_Násobení a dělení dvěma
MOCNINY A ODMOCNINY Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí Autor: Mgr. Renata.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Sčítání a odčítání desítek do 100
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Matematika 2 Porovnávání čísel do 100.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_M4_05
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
VY_32_INOVACE_58_M-ČÍSLA – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ V OBORU NÁSOBILKY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Matematické operace, práce s výrazy, algebraické vzorce, poměr
Transkript prezentace:

Úvod do násobení a dělení Matematika 2 Úvod do násobení a dělení

x x x x x x x x x x x x I I I I I I I I I I I I 1. 2. Přemýšlej! Na hřišti je nastoupeno 6 dvojic cvičenců. Kolik je to cvičenců dohromady? Nápověda: 1 dvojice = 2 cvičenci __ + __ + __ + __ + __ + __ = ___ __________________________________________________________________ 2. Maminka natrhala 12 růží. Doma má 3 vázy a chce dát do každé stejný počet růží. Kolik růží je v jedné váze (škrtni růži a udělej 1 čárku na váze). x x x x x x x x x x x x I I I I I I 12 - __ - __ - __ - __ = 0 I I I I I I _______________________________________________________________________

3. V šatně jsou složeny páry bot. Doplň tabulku ( Pozor! 1 pár = 2 boty). Počet párů 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Počet bot 10 4. Za polárním kruhem žijí eskymáci. Vjednom iglú bydlí pětičlenná rodina. Ve vesničce je postaveno 8 iglú. Kolik eskymáků žije ve vesničce? __ + __ + __ + __ + __ + __ + __ + __ = ___ 10 20 30 40 l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l ______________________________________________________________________

5. Námořníci nakoupili 28 plachet. Na jednu loď potřebují 7 plachet. U kolika lodí mohou vyměnit plachty? 28 – 7 = 21 - __ = __ - __ = __ - __ = __ _____________________________________________________________________ NÁSOBENÍ 4 x 3 = 12 činitel činitel součin Zapiš násobením. 3 + 3 + 3 + 3 = Kolikrát sčítáš 3 ? ___ x 3 = ___ 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 = ___ x ___ = ___ 2 + 2 + 2 = ___ x ___ = ___ 7 + 7 = ___ x ___ = ___ 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 = ___

2 ? + + + = + + = + = ___ : ___ = ___ Zapiš obrázkové příklady násobením. + + ___ x ___ = ___ + = + + = ___ x ___ = ___ + = ___ x ___ = ___ DĚLENÍ 15 : 3 = 5 dělenec dělitel podíl 2 ? Rozděl jablíčka po čtyřech do misek. ___ : ___ = ___

V prezentaci byly použity vlastní materiály.