Seminář k 6.výzvě MAS Prostějov venkov–IROP–Bezpečnost dopravy-II.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1) Obnova a rozvoj vesnic 2) Občanské vybavení a služby 3) Ochrana kulturního dědictví 4) Investice do lesů 1) Obnova a rozvoj vesnic 2) Občanské vybavení.
Advertisements

PF02-14 Podprogram na podporu obnovy venkova pro rok 2014
Opatření III.2.1 Obnova a rozvoj vesnic, občanské vybavení a služby Podopatření III Občanské vybavení a služby Program rozvoje venkova ČR OSA III.
Opatření III.2.1 Obnova a rozvoj vesnic, občanské vybavení a služby Podopatření III Obnova a rozvoj vesnic Přerov, Hotel Fit Program rozvoje.
ZÁKON O POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH
Program Iniciativy Společenství INTERREG IIIA Česká republika – Svobodný stát Bavorsko 2004 – 2006 ŽÁDOST O PODPORU Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
IPRM Náchoda – problémová zóna u nemocnice Seminář k 1. výzvě Města Náchoda pro podporovanou aktivitu 5.2b Regenerace bytových domů
Pozemní komunikace v intravilánu ČSN „Projektování místních komunikací“, 2006 Změna Z1 – 2010 – Přechody a místa pro přecházení, rozhledové.
Příjem a hodnocení žádostí o podporu
Příspěvkové programy SFDI Praha, 7. dubna 2016 Ing. Karel Havlíček.
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE 13. výzva IROP INDIVIDUÁLNÍ OVĚŘENÍ POTŘEB FINANCOVÁNÍ Praha.
Praha SEMINÁŘ PRO ŽADATELE 18. výzva IROP „PODPORA BEZPEČNOSTI DOPRAVY A CYKLODOPRAVY“
18. výzva IROP - „Podpora bezpečnosti dopravy a cyklodopravy“ Pardubice Ing. Markéta Kupcová Centrum pro regionální rozvoj České republiky.
Financování dopravní infrastruktury Priorita mandatorní výdaje – EU – Národní Finanční rámec mld. Kč Nesmyslný střednědobý výhled.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
01  PF02-12 Podprogram na podporu obnovy venkova  PF03-12 Podprogram podpory předprojektové přípravy projektů regenerace brownfields ve ZK  PF04-12.
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474)“ 2. úsek: Bezbariérový chodník a autobusová zastávka 3. úsek: „Tunel – konec zastavěného území“
Regionální operační program NUTS II Severovýchod Informační seminář pro Seminář Greenway Jizera , Mladá Boleslav.
Financování bezbariérových úprav chodníků a cyklistických stezek Seminář SMO ČR, SFDI a ČKAIT Praha, 9. září 2014 Ing. Karel Havlíček.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Nové podmínky administrace projektů Ing. Zdeněk Bogoč.
72. výzva IROP CYKLODOPRAVA II
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM
73. výzva IROP VÝSTAVBA A MODERNIZACE PŘESTUPNÍCH TERMINÁLŮ II
Fiche 5 – Relax v lese Článek 25 Neproduktivní investice v lesích
Seminář pro žadatele Výzva MAS č. 2 PRV
Seminář pro žadatele IROP
Seminář pro žadatele IROP
1.Výzva IROP MAS MB – Zvýšení bezpečnosti dopravy
Snídaně starostů , Jedlí
Dotační program vodohospodářské infrastruktury
Seminář pro žadatele k Výzvě IROP (2017) – Bezpečnost dopravy a cyklostezky v regionu MAS Moravská cesta 21. Března 2017, Příkazy.
Informace o výzvě pro školy
Dotační programy sfdi.
Další výzvy ve Specifickém cíli 3.3 IROP Regulační plány
Besip Zlínského kraje Zlín,
Projektová dokumentace „Pěší stezka - lokalita Šance“ byla podpořena z rozpočtu Moravskoslezského kraje v rámci dotačního programu na přípravu projektové.
INFRASTRUKTURA PRO SOCIÁLNÍ ZAČLEŇOVÁNÍ
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
Výzvy k předkládání žádostí o podporu MAS Podhorácko - IROP
Podpora obnovy a rozvoje venkova
72. výzva IROP CYKLODOPRAVA II Pardubice
Seminář k 2. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Seminář pro žadatele IROP výzva č
Seminář pro žadatele z území MAS Blaník, z. s. ke 4
Seminář k 5.výzvě MAS Prostějov venkov–IROP–Bezpečnost dopravy-I.
INFRASTRUKTURA PRO SOCIÁLNÍ ZAČLEŇOVÁNÍ
Seminář pro žadatele k výzvě IROP č.3
Obec Sibřina Plán investičních a provozních záměrů obce 2018 – 2022
Realizace SCLLD MAS Rozvoj Tanvaldska
1. výzva k předkládání žádostí o podporu z Integrovaného regionálního operačního programu MAS PODHOSTÝNSKA Z.S. – IROP - CYKLISTICKÁ A PĚŠÍ DOPRAVA Vazba.
Fiche 5 – Relax v lese Článek 25 Neproduktivní investice v lesích
Seminář pro žadatele k 3. výzvě
MAS Mezi Úpou a Metují – IROP – Bezpečná doprava.“
IROP – Obnova památek kulturního dědictví Šternberk,
Integrovaný regionální operační program
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Integrovaný regionální operační program – IROP
IROP SC VZDĚLÁVÁNÍ Centrum pro regionální rozvoj České republiky
Seminář pro žadatele SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
Integrovaný regionální operační program – IROP
VÝZVA Č. 1 MAS Znojemské vinařství, z.s. IROP BEZPEČNÁ DOPRAVA
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Informace o vyhlášených výzvách
Seminář pro žadatele 322/06_16_038/CLLD_16_01_120
Seminář pro žadatele 347/06_16_075/CLLD_16_01_120
Seminář pro žadatele výzva č
Výzva č. 3 MAS Nad Prahou – IROP – Místa setkávání a řešení krizí
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
Transkript prezentace:

Seminář k 6.výzvě MAS Prostějov venkov–IROP–Bezpečnost dopravy-II. Prostějov venkov o.p.s.

6.výzva MAS Prostějov venkov–IROP–Bezpečnost dopravy-I. Vazba na výzvu č.53 „Udržitelná doprava – integrované projekty CLLD“ Datum a čas vyhlášení výzvy MAS 1.11.2018 v 8:00 Datum a čas zpřístupnění formuláře žádosti o podporu v MS2014+ 1.11.2018 v 8:00 Datum a čas ukončení příjmu žádostí o podporu v MS2014+ 1.4.2019 12:00 Datum ukončení realizace projektů 30.6.2023 Celková částka CZV pro výzvu – 2 000 234,77 Kč, což je 1 900 223,03 Kč Min. celkové výdaje projektu: 200 000 Kč, Max. celkové výdaje projektu: 2 000 234,77 Kč CZV

Oprávnění žadatelé Kraje Obce Dobrovolné svazky obcí Organizace zřizované nebo zakládané kraji Organizace zřizované nebo zakládané obcemi Organizace zřizované nebo zakládané dobrovolnými svazky obcí Provozovatelé dráhy nebo drážní dopravy podle zákona č. 266/1994 Sb., o drahách

Financování, realizace projektu dotace 95% ex-post financování Datum zahájení realizace projektu: nejdříve 1.1.2014 Datum ukončení realizace projektu: datem ukončení realizace projektu se rozumí datum, do kterého budou prokazatelně uzavřeny všechny aktivity – 30.6.2023 Specifická pravidla (verze 1.2, platnost od 29.6.2018)

Podporované aktivity Na hlavní aktivity projektu musí být vynaloženo minimálně 85 % celkových způsobilých výdajů projektu - rekonstrukce, modernizace a výstavba komunikací pro pěší. Na vedlejší aktivity projektu může být vynaloženo maximálně 15 % celkových způsobilých výdajů projektu

Hlavní podporované aktivity rekonstrukce, modernizace a výstavba chodníků podél silnic I., II. a III. třídy a místních komunikací nebo chodníků a stezek odklánějících pěší dopravu od silnic I., II. a III. třídy a místních komunikací, přizpůsobených osobám s omezenou schopností pohybu a orientace, včetně přechodů pro chodce a míst pro přecházení. rekonstrukce, modernizace a výstavba bezbariérových komunikací pro pěší k zastávkám veřejné hromadné dopravy rekonstrukce, modernizace a výstavba podchodů nebo lávek pro chodce přes silnice I., II. a III. třídy, místní komunikace, železniční a tramvajovou dráhu, přizpůsobených osobám s omezenou schopností pohybu a orientace a navazujících na bezbariérové komunikace pro pěší realizace prvků zvyšujících bezpečnost železniční, silniční, cyklistické a pěší dopravy je možná realizace zmírňujících a kompenzačních opatření pro minimalizaci negativních vlivů na životní prostředí (např. výsadba doprovodné zeleně), vždy při současné rekonstrukci, modernizaci nebo výstavbě chodníků, bezbariérových komunikací, podchodů nebo lávek nebo prvků zvyšujících bezpečnost dopravy. je možná kombinace uvedených aktivit

Vedlejší podporované aktivity realizace stavbou vyvolaných investic zpracování projektových dokumentací výkup nemovitostí podmiňujících výstavbu provádění inženýrské činnosti ve výstavbě vybrané služby bezprostředně související s realizací projektu povinná publicita

Pojem rekonstrukce/modernizace komunikace pro pěší zahrnuje stavební úpravy stávající komunikace spojené s přestavbou zemního tělesa nebo konstrukčních vrstev komunikace, jejímž výsledkem je změna nivelety, směrového vedení nebo šířkového uspořádání komunikace. Rekonstrukce/modernizace se rovněž týká stavebních úprav mostních objektů. Technické řešení musí být v souladu s platnou legislativou a technickými normami (zejména vyhláškou č. 398/2009 Sb., ČSN 73 6110, ČSN 73 6101, ČSN EN 13 201, TP 179, TP 170, TP 103, TP 218, TKP Kapitola 15).

Povinné přílohy žádosti Plná moc Zadávací a výběrová řízení – zahájené a ukončené Doklad o právní subjektivitě (nerelevantní) Výpis z rejstříku trestů (nerelevantní) Studie proveditelnosti Karta souladu projektu s principy udržitelné mobility Čestné prohlášení o skutečném majiteli Územní rozhodnutí nebo územní souhlas nebo veřejnoprávní smlouva nahrazující územní řízení Žádost o stavební povolení nebo ohlášení, případně stavební povolení nebo souhlas s provedením ohlášeného stavebního záměru nebo veřejnoprávní smlouva nahrazující stavební povolení.

Povinné přílohy žádosti Žádost o stavební povolení nebo ohlášení, případně stavební povolení s nabytím právní moci nebo souhlas s provedením ohlášeného stavebního záměru nebo účinná veřejnoprávní smlouva Projektová dokumentace pro vydání stavebního povolení nebo pro ohlášení stavby Položkový rozpočet stavby Doklady k výkupu nemovitostí (nerelevantní) Výpočet čistých jiných peněžních příjmů Smlouva o spolupráci

Způsobilé výdaje hlavní aktivity (min. 85% czv) stavby: výdaje na realizaci chodníků a pásů pro chodce jako součástí silnice nebo místní komunikace, samostatných chodníků a stezek pro pěší, společných pásů pro cyklisty a chodce v přidruženém prostoru silnic a místních komunikací, stezek pro cyklisty a chodce, včetně všech konstrukčních vrstev a opatření pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace výdaje na realizaci prvků zvyšujících bezpečnost pěší dopravy - VÝBĚR: podchody, lávky, opěrné zdi, násypy, svahy a příkopy, místa pro přecházení, přechody, jejich nasvětlení a ochranné ostrůvky, nástupiště autobusových zastávek, jízdní pruhy pro cyklisty umístěné podél pásu pro chodce v přidruženém prostoru silnic a místních komunikací, stezka pro cyklisty vedená současně s komunikací pro pěší v trase silnice nebo místní komunikace, svislé a vodorovné dopravní značení a zvýrazňující prvky, veřejné osvětlení komunikace pro pěší a hlavního dopravního prostoru pozemní komunikace, bezpečnostní opatření realizovaná na silnici, místní komunikaci nebo dráze, přístroje na měření rychlosti a tabule informující o rychlosti vozidla, dešťové vpusti, šachty a přípojky k odvodu vod z povrchu komunikace do kanalizace, připojení sousedních nemovitostí (pouze v šířce chodníku), vegetační úpravy pozemků dotčených stavbou.

Způsobilé výdaje vedlejší aktivity (max. 15% czv) stavby: výdaje související s komunikací pro pěší: přístřešky a čekárny autobusových zastávek, související volně dostupné pevné stojany a uzamykatelné boxy na jízdní kola, detekce jejich obsazenosti, lavičky, osvětlení a informační tabule, zálivy autobusových zastávek výdaje na stavbou vyvolané investice stavbou vyvolané ostatní úpravy a přeložky stávajících pozemních komunikací a připojení sousedních nemovitostí, stavbou vyvolané ostatní úpravy a přeložky stávajících inženýrských sítí, vodotečí objektů a oplocení, provizorní komunikace a lávky pro pěší a cyklisty a přechodné dopravní značení

Způsobilé výdaje vedlejší aktivity (max. 15% czv) Projektová dokumentace Nákup pozemků a staveb (nesmí přesáhnout 10% způsobilých výdajů projektu) Zabezpečení výstavby (TDI, AD, BOZP, geodetické práce, výdaje na inženýring projektu) Pořízení služeb bezprostředně souvisejících s realizací projektu (Studie proveditelnosti, výdaje na zpracování zadávacích podmínek k zakázkám a organizaci výběrových a zadávacích řízení) Povinná publicita DPH – je- li způsobilé plnění a pokud nemá žadatel nárok na odpočet na vstupu

Nezpůsobilé výdaje - výběr výdaje na výstavbu, rekonstrukci nebo modernizaci, údržbu nebo opravu silnic a místních komunikací, výdaje na běžnou údržbu, souvislou údržbu a opravu pozemních komunikací včetně chodníků, výdaje na realizaci nástupišť, přístřešků a čekáren železničních zastávek a zastávek vodní dopravy, výdaje na bezbariérové úpravy vstupů do budov, výdaje na realizaci parkovišť pro automobily, výdaje na přípravu a zpracování žádosti o podporu, s výjimkou zpracování studie proveditelnosti, výdaje spojené s řízením a administrací projektu výdaje na zpracování průzkumů, studií a posouzení nesouvisejících s PD

Nezpůsobilé výdaje Na realizaci části projektu mimo území MAS Výdaje na místní komunikace s výjimkou vyjmenovaných způsobilých Výdaje na polní a lesní cesty Údržba a oprava chodníků Výdaje na železniční zastávky Parkoviště Bezbariérové vstupy do budov Zpracování žádosti – mimo studie proveditelnosti Řízení a administrace projektu a další

Formální hodnocení a přijatelnost Průběh hodnocení Formální hodnocení a přijatelnost Věcné hodnocení Schválení projektů Kontrola CRR

Formální náležitosti a přijatelnost Příloha č. 1 Kritéria formálního hodnocení a přijatelnosti verze č. 1 z 24.9.2018 Příloha č. 2 Kritéria věcného hodnocení č. 1 z 24.9.2018 http://www.maspvvenkov.cz/sclld/p-ramec-irop/vyzvy-irop-2019/

2.3 Věcné hodnocení – O1 Doprava a bezpečnost – B) Bezpečnost dopravy Číslo Kritérium věcného hodnocení Hodnocení (bodovací kritéria) Zdroj informací K1 Projekt zajišťuje bezbariérový přístup k zastávkám veřejné hromadné dopravy. 5 bodů - Projekt zajišťuje přístup k 1 a více zastávkám veřejné dopravy. 0 bodů - Projekt nezajišťuje přístup k zastávce veřejné dopravy. Žádost a studie proveditelnosti projektová dokumentace K2 Počet obyvatel obce, ve kterém se daný projekt realizuje. 10 bodů – Obec, na jejímž území je projekt realizován, má méně než 1 000 obyvatel 5 bodů – Obec, na jejímž území je projekt realizován, má 1 001 - 2500 obyvatel 0 bodů – Obec, na jejímž území je projekt realizován, má nad 2500 obyvatel Žádost a studie proveditelnosti, údaje ze statistik ČSÚ K3 Finanční náročnost projektu. 10 bodů - Celkové způsobilé výdaje činí max. 1 000 000,00 Kč 5 bodů - Celkové způsobilé výdaje jsou v rozsahu 1 000 000,01 - 3 000 000,00 Kč 0 bodů Celkové způsobilé výdaje jsou více než 3 000 000,01 Kč Žádost a studie proveditelnosti

2.3 Věcné hodnocení – O1 Doprava a bezpečnost – B) Bezpečnost dopravy Číslo Kritérium věcného hodnocení Hodnocení (bodovací kritéria) Zdroj informací K4 Projekt přispěje ke svedení pěších z pozemní komunikace v délce alespoň 50% délky chodníku, který je předmětem projektu 15 bodů – projekt přispěje ke svedení pěších ze silnice II. třídy a vyšší třídy (silnice I. třídy jsou označeny dopravní značkou s jednociferným nebo dvojciferným číslem v modrém poli, silnice II. třídy se označují dopravní značkou s trojciferným číslem v modrém poli) 10 bodů – projekt přispěje ke svedení pěších ze silnice III. třídy a místních komunikací 0 bodů – projekt nepřispívá ke svedení pěších z pozemní komunikace Žádost a studie proveditelnosti projektová dokumentace K5 Projekt zajišťuje přístup k přechodům pro chodce nebo místům pro přecházení 10 bodů - Projekt zajišťuje přístup ke 2 a více přechodům nebo místům pro přecházení. 5 body - Projekt zajišťuje přístup k 1 přechodu nebo místu pro přecházení. 0 bodů - Projekt nezajišťuje přístup k přechodu nebo místu pro přecházení K6 Součástí projektu jsou úpravy venkovního prostranství spojené s výsadbou zeleně (stromy a keře). 5 bodů - Projekt zahrnuje úpravy venkovního prostranství spojené s výsadbou stromů a keřů 0 bodů - Projekt nezahrnuje úpravy venkovního prostranství spojené s výsadbou stromů a keřů Žádost o podporu, studie proveditelnosti, projektová dokumentace

Závěrečné informace Minimální počet bodů ve věcném hodnocení pro postup – 29 Maximální možný počet bodů ve věcném hodnocení – 55 Indikátory: 7 50 01 počet realizací vedoucích ke zvýšení bezpečnosti v dopravě

Formální hodnocení a přijatelnost Průběh hodnocení Formální hodnocení a přijatelnost Věcné hodnocení Schválení projektů Kontrola CRR VK sestaví projekty do tabulky dle získaných bodů. Schválení projektů provádí na MAS Programový výbor, který nesmí měnit pořadí projektů. Pouze z nich vybere ty, na které je dostatečná alokace. Další hodnocení projektů provádí CRR a schválení ŘO IROP.

Děkujeme za pozornost Kontakty: Ing. Ludmila Švitelová +420 724 788 131 maspvvenkov@seznam.cz Mgr. Jaroslav Křivánek +420 725 177 677 krivanek.maspvvenkov@seznam.cz