trendence Graduate Barometer 2016

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
ZAČLENĚNÍ PODNIKATELŮ DO TVORBY REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE KONKRÉTNÍ AKTIVITY SPOLUPRÁCE S VÁMI PRO OBDOBÍ OD DO – JAK SE MŮŽETE.
Řemeslo má zlaté dno a čisté ruce Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vykazování věcných aktivit v rámci MZ Datum: Zpracovala: Mgr. Mária Borovská „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Představujeme službu Samepage
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
Mentoring pro začínající vědkyně a vědce Kateřina Cidlinská Národní kontaktní centrum – ženy a věda Sociologický ústav AV ČR, v. v. i.
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Proškolení studentů k projektu Inovace a podpora praxí VŠPJ
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
Rada VŠ - Komise pro přípravu učitelů řešení problematiky strukturovaného studia učitelství - šetření na vysokých školách.
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
EU - V PRAXI Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Nabídka služeb kariérové poradny ZČU Pavla Hrabačková, 12. –
PREZENTACE PRO ITP Ing. Miloslav ILEČEK, ITP pracoviště Jihlava , Velké Karlovice Institut Trhu Práce.
Regionální individuální projekt Příležitost pro mladé v Olomouckém kraji reg. č. CZ.1.04/2.1.00/ CÍLOVÁ SKUPINA PROJEKTU HODNOCENÍ KLÍČOVÝCH AKTIVIT.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
1 Ing. Krajíček Jan Jak dál v zapojení odborníků z praxe Jak dál v zapojení odborníků z praxe Mezinárodní odborný seminář PRAXE A.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Iniciativa EQUAL v ČR. Iniciativa EQUAL Samostatná forma pomoci ze strukturálních fondů týkající se mezinárodní spolupráce při prosazování nových prostředků.
Závěrečné setkání Nové Dvory, 26. – Bc. Lucie Chládková Bc. Kristýna Juhová Mgr. Lenka Karbanová Bc. Markéta Kovářová Bc. Jana Vavříková.
Tres consulting s.r.o. Mánesova Praha Průzkum engagement -E-dotazník -Vyhodnocení.
Program ESPON 2013 Témata aktuální výzvy Národní informační den Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 21. února 2011.
Personální plán pro podnikatelský plán
Personální strategie mezinárodní firmy
Stáž na 8.6. – Jan Fric PřF KSGRR. Hlavní historické milníky SU 1878 – založení (Stockholms högskola) 1960 – transformace na VŠ univerzitního.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Škola jako poskytovatel DV Seminář propojování počátečního a dalšího vzdělávání v ČR 24. března 2011 Ústí nad Labem.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Informace pro členy oborových skupin Analýzy a informace vytvářené v NÚV k přechodu a uplatnění absolventů škol na trhu práce Ing. Jiří Vojtěch vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Cesta k uplatnění na trhu práce Fond dalšího vzdělávání, 2017
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Trh práce v ČR, veřejné služby zaměstnanosti ČR
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
České Budějovice, červen 2016
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – Výstupy z Dotazníkového ŠETŘENÍ
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Absolventská síť Cíle Cesta Situace a problémy
Pomáháme vaší firmě inovovat a růst
Datová opora pro nastavení cyklu kvality
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

trendence Graduate Barometer 2016 About the study

Máte zájem? – Budeme rádi, stanete-li se partnerem trendence! Základní fakta a benefity Graduate Barometer Europe a trendence institut O trendence institutu Více než 15 let zkušeností na trhu a stálé zlepšování kvality na základě vlastního panelu marketingového výzkumu Každým rokem se více než 500 000 studentů, absolventů a mladých odborníků z celého světa účastní našich studií týkajících se profesních očekávání a volby zaměstnavatele Závazky k dodržování vysoké kvality výsledků studií v rámci trendence jsou stvrzeny členstvím předních členů našeho týmu v organizaci ESOMAR a bezpodmínečným dodržováním norem DIN ISO 20252, DIN 77500 a dalších uznávaných standardů v oblasti výzkumu trhu trendence vydává rovněž řadu tištěných a online publikací pro podporu žáků a studentů v jejich rozhodování o budoucí kariéře trendence je součástí skupiny GTI Group, největšího světového nakladatele v kariérní oblasti s pobočkami v Evropě a Asii. Našimi zákazníky jsou převážně mezinárodně a globálně orientované společnosti Nejnovější vydání studie: trendence Graduate Barometer 2015   Největší průzkum mezi studenty v Evropě s více než 280 000 respondenty a okolo 950 zúčastněnými univerzitami Časové vymezení studie: Říjen 2014 – Únor 2015 V České republice: kolem 8 496 respondentů Národní edice: Business: 2 316 respondentů Engineering/IT: 3 752 respondentů Total: 8 496 respondentů Být naším partnerem bude pro Vás výhodné, protože… …obdržíte validní empirická data o tom, jak studenti hodnotí kvalitu Vaší akademické nabídky a univerzitní infrastruktury …se dozvíte, nezávisle na oficiálních žebříčcích vysokých škol, jak si Vaše vysoká škola vede v porovnání s ostatními vysokými školami na národní a evropské úrovni …získáte informace o tom, jaké další vysoké školy Vaši studenti preferují a zvažují …Vaše kariérní služby mohou efektivněji podporovat studenty na základě dat o aktuálních kariérních příležitostech …získáte cenné poznatky týkající se informačních a komunikačních kanálů preferovaných mezi Vašimi studenty při plánování kariéry …obdržíte informace o všech společnostech, které se zajímají o Vaši vysokou školu či s ní aktivně spolupracují, a tím i příležitost zlepšit možnosti spolupráce Výhody pro Vaše studenty Informační brožura o zaměstnání a kariéře pro všechny účastníky studie zdarma ke stažení na konci online dotazníku Příležitost vyjádřit se ke svému studiu a budoucí kariéře prostřednictvím dotazníku ve svém rodném jazyce – vyplnění dotazníku trvá pouze 20 – 25 minut Možnost vyhrát hodnotné ceny Máte zájem? – Budeme rádi, stanete-li se partnerem trendence! Prosím kontaktujte nás v případě zájmu o účast či jakýchkoliv dalších otázek: Kateřina Engelová - University Relations Manager - Czech Republic E-Mail: katerina.engelova@trendence.com Phone: 0049 30 2592988 610

Obsah a praktické výsledky Hlavní důvody, proč se stát partnerem trendence: Řízení kvality – Kariérní služby – Marketing univerzity Obsah studie Zpětná vazba: Respondenti hodnotí svou vysokou školu na základě 28 kritérií zahrnujících jak akademické, tak strukturální otázky Zkoumány jsou témata, která naše předběžné testy identifikovaly jako zásadní pro spokojenost studentů a která univerzity mohou přímo ovlivnit Individuální zhodnocení studentů ve formě otevřených komentářů dotváří tuto zpětnou vazbu Preferovaná vysoká škola v případě dalšího studia Doporučení: Doporučili by studenti Vaši vysokou školu ostatním? Témata týkající se kariéry: Práce a kariéra: Jaká očekávání mají studenti od svého prvního zaměstnání v souvislosti s pracovní dobou a platem?  Komunikace: Jaké formy komunikace studenti využívají, aby se informovali o zaměstnání a kariéře? Jaká média k tomuto účelu nejvíce využívají, a tedy na která by se měli zaměstnavatelé zaměřit?  Atraktivita zaměstnavatelů: Kteří zaměstnavatelé jsou pro studenty nejvíce atraktivní? Kteří zaměstnavatelé jsou studentům více známí díky svým aktivitám na vysokých školách? Praktické výsledky pro Vaši vysokou školu Závěrečné zprávy k bezprostřední interpretaci: strukturované, detailní, se srozumitelným popisem a atraktivním designem Porovnání odpovědí Vašich studentů s odpověďmi všech účastníků studie v České republice a v Evropě Anonymní systém porovnání s ostatními vysokými školami ve formě „key performance indicators“ – klíčových indikátorů výkonu, 5ti stupňového srovnávacího systému založeného na konceptu světel semaforu Závěrečné zprávy užitečné pro: Vaši kontrolu kvality: Jak může Vaše škola lépe zajistit, aby byli studenti spokojenější? Marketing Vaší vysoké školy: Jak si vedete vzhledem ke konkurenci? Jaké jsou Vaše silné stránky? Kdo jsou Vaši konkurenti? Vaše kariérní služby a spolupráci s firmami: Jaké kariérní očekávání studenti mají a jakým způsobem by chtěli být studenti zaměstnavateli oslovováni? Hodnocení aktivit firem a jejich atraktivity na Vaší vysoké škole Je dobré vědět, že:   trendence institut nikdy nezveřejňuje zpětnou vazbu týkající se jednotlivých univerzit (např. ve formě žebříčku univerzit). Naši partneři mohou své vlastní výsledky zveřejnit, pokud chtějí. V tomto případě nás však prosím vždy předem kontaktujte.

Postup a nástin průběhu šetření Účast ve studii trendence Graduate Barometer Kteří studenti představují cílovou skupinu? Studenti absolvující bakalářský stupeň studia nebo vyšší stupeň. Zajímáme se o studenty všech semestrů, primárně se však zaměřujeme na studenty posledních ročníků, protože studie se zabývá do velké míry kariérními tématy Převážně studenti v prezenční formě studia Studijní zaměření: Studenti všech oborů. Pokud chcete ke studii pozvat pouze vybranou skupinu studentů, naším hlavním zaměřením jsou obory ekonomické, IT, technické a přírodní vědy 1. Příprava Dotazník je přístupný online od začátku října 2015 do začátku února 2016 Pro účast na studii je třeba pouze pozvat studenty k účasti a následně zrealizovat jedno připomenutí pozvánky Několik týdnů je obecně dostatek času pro obdržení podstatného množství odpovědí, které Vám umožní získat relevantní výsledky s malou námahou během krátkého časového úseku Poskytneme Vám všechny potřebné materiály k účasti (vzorový text pro e-mail, bannery, aktivní odkaz). Samozřejmě vše bezplatně. Před Vaším zapojením do studie s Vámi naplánujeme následující: Nejefektivnější metody, jak přizvat k účasti Vaše studenty Nejlepší čas, kdy poslat pozvánku (abychom se vyhnuli případné kolizi s jinými důležitými akcemi nebo evaluacemi na Vaší vysoké škole) Kolik studentů ke studii pozvat 2. V průběhu fáze sběru dat K dispozici Vám bude prostřednictvím e-mailu či telefonu rodilý mluvčí – university relations manager – pro případ jakýchkoliv otázek či požadavků Denní návratnost odpovědí je monitorována prostřednictvím trendence, k dispozici Vám budou průběžné výsledky šetření Poskytneme užitečné rady a asistenci pro dosažení úspěšného počtu odpovědí 3. Po skončení fáze sběru dat Po ukončení sběru dat v únoru 2016 začínáme s filtrováním a analýzou obdržených dat. Výsledné zprávy obsahující profil Vašich studentů v porovnání k národním a evropským průměrům budou hotovy na podzim 2016 Minimální počet odpovědí pro statisticky relevantní závěrečnou zprávu je 50. V případě získání dostatečného počtu odpovědí si budete moci vybrat závěrečnou zprávu v edici Total (profil Vašich studentů bez ohledu na jejich zaměření), v edici Business (profil Vašich studentů s ekonomickým zaměřením) nebo v edici IT/Engineering/Natural Sciences (profil Vašich studentů se zaměřením na tyto obory) – všechny v porovnání k národním a evropským průměrům. Tyto závěrečné zprávy obdržíte zcela bezplatně. V případě zájmu Vám rádi pomůžeme s interpretací dat v nich obsažených. Metody, jak kontaktovat studenty – naše doporučení E-Mail: Naše zkušenosti ukazují, že nejefektivnější a zároveň nejrychlejší metoda účasti je zaslání E-mailu studentům  Nejlepší metoda, jsou-li dostupné e-mailové adresy  Obdržíte všechny vzorové šablony uzpůsobené Vašim technickým požadavkům, a tak jediné, co je třeba udělat, je zajistit jejich distribuci. Soubory cookies zajistí, že každý student může vyplnit dotazník pouze jedenkrát a zároveň umožní později v dotazníku pokračovat, je-li během jeho vyplňování student vyrušen. Jiné metody: Bannery / newsletter / zveřejnění pozvánky ve Vaší intranetové síti nebo na internetových stránkách