Seminář pro žadatele IROP – Infrastruktura vzdělávání

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rejstřík škol a školských zařízení Seminář pro ředitele škol zřizovaných LK.
Advertisements

Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Centrum pro regionální rozvoj České republiky v období Ing. Veronika Škutová Typy projektů ve specifickém cíli 2.4 Zvýšení kvality a dostupnosti.
9. VÝZVA IROP – ÚZEMNÍ STUDIE ING. ROMANA VALENTOVÁ
SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let  Datum vyhlášení.
SC 2.4 IROP „Vzdělávání“ Průhonice. IROP INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM Prioritní osa 1 - Infrastruktura Konkurenceschopné, dostupné.
PREZENTUJÍCÍ Proces poskytnutí dotace z Fondu Vysočiny Eva Navrátilová Krajský úřad Kraje Vysočina Odbor životního prostředí a zemědělství.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Inkluzivní vzdělávání pro KPSVL Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
1 Seminář pro žadatele Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 2. výzva – oblasti podpory 1.1 a 1.2 a a 8. dubna 2009KrÚ JMK.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Představení Centra pro regionální rozvoj České republiky Seminář pro SC 2.3 Rozvoj infrastruktury pro poskytování zdravotních služeb a péče o zdraví Průběžná.
Seminář pro žadatele 5. VÝZVA MAS OPAVSKO IROP KOMUNITNÍ CENTRA 2017
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Školení žadatelů k výzvě č
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
V. Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Seminář pro žadatele k Výzvě IROP (2017) – Podpora školství v regionu MAS Moravská cesta 21. Března 2017, Příkazy.
Programový rámec: Integrovaný regionální operační program
Opatření 1.2 HASIČI PŘÍPRAVA PROJEKTU
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Představení Centra pro regionální rozvoj České republiky
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
, Stochov Ing. Luboš Fleischmann Ing. Petra Chvatíková
ŘV ITI MAP ORP Ostrava Ostrava
Infrastruktura základních škol - I
6. Výzva „MAS SVITAVA – IROP – Podpora vzdělávání II.“
4.Výzva IROP MAS MB – Rozvoj cyklodopravy v obcích i mezi obcemi
1. výzva k předkládání žádostí o podporu z Integrovaného regionálního operačního programu „MAS Lípa pro venkov – IROP – Kulturní dědictví“ VAZBA NA VÝZVU.
„VÍTEJTE I VY“, Železnohorský region
IROP - Integrovaný regionální operační program
Seminář k 5. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Seminář pro potenciální žadatele
Seminář k 3. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Seminář pro potenciální žadatele
Výzva č. 2 MAS Šumavsko Komunitní centra
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE 4. VÝZVA IROP –Infrastruktura ve vzdělávání
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE Praha,
Seminář k 4. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Seminář k 1. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Integrovaný regionální operační program
Seminář pro žadatele IROP výzva č
Seminář k „4.vyzvě MAS Prostějov venkov-IROP-Cyklodoprava-I“
F4 – Podpora investic na založení nebo rozvoj nezemědělských činností
Infrastruktura vedoucí k přechodu do škol hlavního vzdělávacího proudu a k samostatnému způsobu života (86) průběžná výzva
Seminář k 4. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
- CESKY SEVER Seminář výzva č. 5 MAS.
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Sociální a dostupné byty
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Seminář pro žadatele o dotaci
- CESKY SEVER Seminář výzva č. 1 MAS.
- CESKY SEVER Seminář výzva č. 4 MAS.
- CESKY SEVER Seminář výzva č. 7 MAS.
Výzva č. 3 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE 4. VÝZVA IROP –Infrastruktura ve vzdělávání
Pracovní skupina Základní vzdělávání II.
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
VÝZVA Č. 4 MAS Znojemské vinařství, z.s. IROP BEZPEČNÁ DOPRAVA
Transkript prezentace:

Seminář pro žadatele IROP – Infrastruktura vzdělávání 9.5.2018 OBECNÍ ÚŘAD MoravanY, 14:00

Program semináře Představení výzvy MAS Bobrava č. 1 IROP Hodnocení a výběr projektů – kritéria hodnocení

Nadřazené výzvy MAS Výzva IROP č. 68 Infrastruktura pro předškolní vzdělávání Infrastruktura základních škol Infrastruktura SŠ a VOŠ Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní učení Výzva č. 1 MAS Bobrava, z.s., IROP

Podpora Celková alokace z EFRR 6 000 000 (95 %) Minimální výše způsobilých výdajů 300 000 Kč Maximální výše způsobilých výdajů 3 000 000 Kč Dotace x spoluúčast žadatele Dotace 95 % Spoluúčast 5 % Forma podpory Ex – post financování

Důležité termíny k výzvě IROP č. 1 Datum vyhlášení výzvy 30. 4. 2018, 12:00 Datum zpřístupnění/zahájení příjmu (MS2014+) 14. 5. 2018, 12:00 Datum ukončení příjmu žádostí o dotaci 11. 6. 2018 do 12:00 Datum zahájení realizace projektu Od 1. 1. 2014 Datum ukončení realizace projektu Nejpozději do 31. 12. 2019 POZOR! Příjem žádostí pouze elektronicky MS2014+ (https://mseu.mssf.cz). Realizace projektu nesmí být ukončena před podáním žádosti o podporu v systému MS2014+.

Oprávnění žadatelé Infrastruktura základních škol Školy a školská zařízení v oblasti základního vzdělávání Další subjekty podílející se na realizaci vzděl. aktivit Infrastruktura pro předškolní vzdělávání Zařízení péče o děti do 3 let Školy a školská zařízení v oblasti předškolního vzdělávání Další subjekty podílející se na realizaci vzdělávacích aktivit v oblasti předškolního vzdělávání a péče o děti Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání Školy a školská zařízení v oblasti předškolního, základního vzdělávání a středního vzdělávání a vyšší odborné školy Další subjekty podílející se na realizaci vzděl. aktivit Společné pro všechny aktivity Kraje, organizace zřizované nebo zakládané kraji Obce, organizace zřizované nebo zakládané obcemi NNO, církve, církevní organizace Organizační složky státu, příspěvkové organizace organizačních složek státu

Cílová skupina Infrastruktura pro předškolní vzdělávání Děti do 3 let Děti v předškolním vzdělávání Infrastruktura základních škol Žáci (studenti) Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání Pracovníci a dobrovolní pracovníci organizací působících v oblasti neformálního a zájmového vzdělávání dětí a mládeže Dospělí v dalším vzdělávání Společné pro všechny aktivity Osoby sociálně vyloučené Osoby ohrožené sociálním vyloučením Osoby se SVP Pedagogičtí pracovníci Pracovníci a dobrovolní pracovníci organizací působících v oblasti vzdělávání nebo asistenčních služeb

Hlavní aktivity – způsobilé výdaje Minimálně 85 % celkových výdajů projektu Soulad s MAP/KAP Bezbariérovost

Hlavní aktivity – způsobilé výdaje MŠ POUZE VE VAZBĚ NA ZVÝŠENÍ KAPACITY ZAŘÍZENÍ O 16 a více dětí - způsobilé všechny výdaje na hlavní i vedlejší aktivity projektu O méně než 16 dětí - způsobilé pouze výdaje související s rozšířením kapacity kmenových tříd, nákup kompenzačních pomůcek a stavební úpravy spojené s bezbariérovostí, ostatní výdaje jsou způsobilé v poměrné části

Hlavní aktivity – způsobilé výdaje MŠ Stavby a stavební práce spojené s výstavbou nové infrastruktury Rekonstrukce a stavební úpravy stávající infrastruktury (včetně zabezpečení bezbariérovosti) Nákup pozemků a staveb Pořízení vybavení budov a učeben Pořízení kompenzačních pomůcek

Hlavní aktivity – způsobilé výdaje ZŠ NELZE ŘEŠIT ROZŠIŘOVÁNÍ KAPACIT KMENOVÝCH UČEBEN NENÍ MOŽNÉ FINACOVAT VÝSTAVBU NOVÉ ZŠ (nové IZO) Vazba na klíčové kompetence - komunikace v cizích jazycích, přírodní vědy, technické a řemeslné obory, práce s digitálními technologiemi (práce s digitálními technologiemi pouze ve vazbě na další klíčové kompetence) Aktivity sociální inkluze (kompenzační pomůcky, stavební úpravy, vybavení poradenských pracovišť) Možnost financovat zajištění bezbariérovosti celé ZŠ včetně přístupu do školních družin a školních klubů v areálu školy

Hlavní aktivity – způsobilé výdaje ZŠ Vzdělávací oblasti a obory Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání: Jazyk a jazyková komunikace (Cizí jazyk, Další cizí jazyk) Člověk a jeho svět Matematika a její aplikace Člověk a příroda (Fyzika, Chemie, Přírodopis, Zeměpis) Člověk a svět práce Průřezová témata RVP ZV: Environmentální výchova Tyto oblasti a obory musí mít škola zapracované ve svém ŠVP (Oblast Člověk a svět práce lze do ŠVP zapracovat a předložit aktualizovanou část ŠVP s první ZoU projektu).

Hlavní aktivity – způsobilé výdaje ZŠ Stavby a stavební práce spojené s výstavbou nové infrastruktury Rekonstrukce a stavební úpravy stávající infrastruktury (včetně zabezpečení bezbariérovosti) Pořízení vybavení budov a učeben Pořízení kompenzačních pomůcek Zajištění vnitřní konektivity školy a připojení k internetu

Hlavní aktivity – způsobilé výdaje Zájmové, neformální, celoživotní vzdělávání Vazba na klíčové kompetence - komunikace v cizích jazycích, přírodní vědy, technické a řemeslné obory, práce s digitálními technologiemi ( práce s digitálními technologiemi bude podporována pouze ve vazbě na další KK) Klíčové kompetence IROP pro zájmové a neformální vzdělávání jsou vázány na vzdělávací oblasti a obory RVP ZV Klíčové kompetence IROP pro celoživotní (další) vzdělávání jsou vázány na Národní soustavu kvalifikací a vybrané kvalifikace (příloha č. 8B Specifických pravidel)

Hlavní aktivity – způsobilé výdaje Zájmové, neformální, celoživotní vzdělávání Rekonstrukce a stavební úpravy stávající infrastruktury (včetně zabezpečení bezbariérovosti) Přístavby, nástavby a stavební práce spojené s budováním infrastruktury pro zájmové, neformální a celoživotní učení Nákup pozemků a staveb Pořízení vybavení budov a učeben Pořízení kompenzačních pomůcek

Vedlejší aktivity – způsobilé výdaje maximálně 15 % celkových způsobilých výdajů Demolice související s realizací projektu Pořízení bezpečnostních prvků a zařízení (pouze ZŠ a MŠ) Úpravy venkovního prostranství Zabezpečení výstavby (TDI, BOZP, autorský dozor) Projektová dokumentace stavby Služby související s realizací projektu (administrace VŘ, studie proveditelnosti) Pořízení herních prvků (pouze MŠ) Povinná publicita

Povinné přílohy Společné pro všechny aktivity Plná moc Zadávací a výběrová řízení Doklady o právní subjektivitě žadatele* Studie proveditelnosti Doklad o prokázání právních vztahů k majetku, který je předmětem projektu Územní rozhodnutí s nabytím právní moci nebo územní souhlas nebo účinná veřejnoprávní smlouva nahrazující územní řízení Žádost o stavební povolení nebo ohlášení, případně stavební povolení nebo souhlas s provedením ohlášeného stavebního záměru nebo veřejnoprávní smlouva nahrazující stavební povolení *nepovinná příloha pro obce a jimi zřizované organizace

Povinné přílohy Společné pro všechny aktivity Projektová dokumentace pro vydání stavebního povolení nebo pro ohlášení stavby Položkový rozpočet stavby Výpočet čistých jiných peněžních příjmů Čestné prohlášení o skutečném majiteli* Aktivita Infrastruktura pro předškolní vzdělávání Výpis z Rejstříku škol a školských zařízení Stanovisko Krajské hygienické stanice ke kapacitě školy Aktivita Infrastruktura základních škol

Zadávací a výběrová řízení ŽADATEL NEMÁ POVINNOST MÍT PŘI PODÁVÁNÍ ŽÁDOSTI UZAVŘENÉ ZŘ/VŘ Pokud žadatel nemá uzavřené ZŘ/VŘ, jedná se o nerelevantní přílohu Pokud žadatel má uzavřené ZŘ/VŘ, předkládá pouze uzavřenou smlouvu na plnění zakázky – MS2014+ Při sestavování rozpočtu projektu počítá s vysoutěženými cenami

Studie proveditelnosti POVINNÁ PŘÍLOHA PRO VŠECHNY ŽADATELE Specifická pravidla IROP 68 – osnova studie proveditelnosti pro příslušnou aktivitu Základní dokument obsahující soupis všech informací o projektu - charakteristika projektu, podrobný popis projektu, finanční analýza rizik, výstupy projektu atd.

Položkový rozpočet stavby Položkový rozpočet stavby dle příslušného stupně projektové dokumentace Žadatel dokládá jeho originál ve formátu PDF jako povinnou přílohu (podepsán) Položkový rozpočet stavby jako celek Nutno členit na stavební objekty (či stavební / funkční celky či podobné části) a to dle jasného vymezení mezi hlavní a vedlejší aktivity projektu Ukončené ZŘ/VŘ při podání žádosti - žadatel odevzdá položkový rozpočet v daném stupni stavebního povolení / ohlášení a zároveň i „vysoutěžený“ položkový rozpočet stavby

Přílohy výzvy Příloha č. 1 Kritéria formálního hodnocení a přijatelnosti Příloha č. 2 Kritéria věcného hodnocení

Hodnocení projektů

Hodnocení a výběr projektů Hodnocení formálních náležitostí a podmínek přijatelnosti Pro kladné hodnocení je nutnost splnit veškerá stanovená kritéria (napravitelná/nenapravitelná) Kancelář MAS (30 prac. dní) Věcné hodnocení Pro kladné hodnocení je nutnost získat min. 30 bodů z celkových 60 bodů ze všech kritérií Výběrová komise (29 prac. dní) Výběr projektů V případě vyšší alokace projektů, které splnily podmínky obou výše zmíněných hodnocení, než je celková alokace výzvy, jsou takové projekty zařazeny na seznam tzv. náhradních projektů Závěrečné ověření způsobilosti provádí CRR

Hodnocení a výběr projektů Maximálně 114 pracovních dní (PD) ze strany MAS Bobrava FNaP - doplnění žádosti o podporu (max. 2 x 5 dní) FNaP, VH - přezkum hodnocení (max. 25 kal. dní) Nejzazší datum (při neprovádění přezkumu hodnocení) polovina prosince 2018 Nejzazší datum (při provádění přezkumu hodnocení) začátek února 2019

Kritéria formálních náležitostí Č. Název kritéria Hodnocení Referenční dokument O/N FN1 Žádost o podporu je podána v předepsané formě a obsahově splňuje všechny náležitosti   ANO – Žádost o podporu je podána v předepsané formě a obsahově splňuje všechny náležitosti (soulad žádosti s přílohami) NE – Žádost o podporu není podána v předepsané formě výzvy MAS, případně obsahově nesplňuje všechny náležitosti Žádost o podporu Obecná pravidla IROP pro žadatele a příjemce – kap. 2.5 O FN2 Žádost o podporu je podepsána oprávněným zástupcem žadatele ANO – Žádost v elektronické podobě je podepsána statutárním zástupcem nebo pověřeným zástupcem žadatele NE – Žádost v elektronické podobě není podepsána statutárním zástupcem nebo pověřeným zástupcem žadatele FN3 Jsou doloženy všechny povinné přílohy k žádosti o podporu a obsahově splňují všechny náležitosti v souladu s vyhlášenou výzvou MAS Bobrava, z.s. ANO – K žádosti jsou doloženy všechny povinné́ přílohy a obsahově splňují náležitosti NE – K žádosti nejsou doloženy všechny povinné́ přílohy a obsahově nesplňují náležitosti Přílohy žádosti Výzva MAS (oblast Náležitosti žádosti o podporu) Specifická pravidla pro žadatele a příjemce pro 68. výzvu IROP (kap. 3.1.4, 3.2.4, 3.4.4)

Kritéria podmínek přijatelnosti – obecná Č. Název kritéria Hodnocení Zdroj informací O/N OP1 Projekt je svým zaměřením v souladu s cíli a podporovanými aktivitami výzvy a v souladu s podmínkami výzvy MAS ANO – Projekt je svým zaměřením v souladu s cíli a podporovanými aktivitami výzvy a v souladu s podmínkami výzvy MAS NE – Projekt není svým zaměřením v souladu s cíli a podporovanými aktivitami výzvy a v souladu s podmínkami výzvy MAS Žádost o podporu Výzva MAS (celek) Specifická pravidla O OP2 Projekt je realizován na území působnosti MAS ANO – Projekt je realizován na území působnosti MAS NE – Projekt není realizován na území působnosti MAS   N OP3 Žadatel splňuje definici oprávněného příjemce pro příslušný specifický cíl a výzvu ANO – Žadatel splňuje definici oprávněného příjemce pro příslušný specifický cíl a výzvu NE – Žadatel nesplňuje definici oprávněného příjemce pro příslušný specifický cíl a výzvu Výzva MAS (oblast Zacílení podpory) Specifická pravidla pro žadatele a příjemce pro 68. výzvu IROP (kap. 3.1.1, 3.2.1, 3.4.1) OP4 Projekt respektuje minimální a maximální hranici celkových způsobilých výdajů stanovenou ve výzvě MAS ANO – Projekt respektuje minimální a maximální hranici celkových způsobilých výdajů NE – Projekt nerespektuje minimální a maximální hranici celkových způsobilých výdajů Výzva MAS (oblast Podpora) Specifická pravidla pro žadatele a příjemce pro 68. výzvu IROP

Územní působnost 12 obcí: Modřice, Moravany, Nebovidy, Omice, Ořechov, Ostopovice, Popůvky, Radostice, Silůvky, Střelice, Troubsko, Želešice

Kritéria podmínek přijatelnosti – obecná Č. Název kritéria Hodnocení Zdroj informací O/N OP5 Projekt respektuje limity způsobilých výdajů, pokud jsou stanoveny ANO – Projekt respektuje limity způsobilých výdajů, pokud jsou stanoveny NE – Projekt nerespektuje limity způsobilých výdajů, pokud jsou stanoveny Žádost o podporu, Studie proveditelnosti Specifická pravidla pro žadatele a příjemce pro 68. výzvu IROP (kap. 3.1.3, 3.1.6, 3.2.3, 3.2.6, 3.4.3, 3.4.6) O OP6 Potřebnost realizace projektu v území MAS je odůvodněná ANO – Potřebnost realizace projektu je odůvodněná NE – Potřebnost realizace projektu není odůvodněná Žádost o podporu Studie proveditelnosti OP7 Projekt nemá negativní vliv na žádnou z horizontálních priorit IROP (udržitelný rozvoj, rovné příležitosti a zákaz diskriminace, rovnost mužů a žen). ANO – Projekt nemá negativní vliv na žádnou z horizontálních priorit IROP NE – projekt má negativní vliv na jednu, nebo více z horizontálních priorit IROP  

Kritéria podmínek přijatelnosti – specifická Č. Název kritéria Hodnocení Zdroj informací O/N S1 Projekt je v souladu se Strategií CLLD MAS Bobrava, z.s. a podporou projektu budou stanovené cíle strategie rozvoje území naplňovány ANO – Projekt je v souladu se Strategií CLLD MAS NE – Projekt není v souladu se Strategií CLLD MAS Žádost o podporu Studie proveditelnosti Strategie CLLD MAS Bobrava O

Kritéria věcného hodnocení - společná Číslo Kritéria věcného hodnocení Hodnocení (bodová kritéria) Zdroj informací K1 Technická připravenost projektu 5 bodů – Žadatel má ke dni podání žádosti o podporu platné pravomocné stavební povolení nebo souhlas s provedením ohlášeného stavebního záměru nebo účinnou veřejnoprávní smlouvu nahrazující stavební povolení nebo k žádosti přiloží čestné prohlášení, že realizace projektu nepodléhá stavebnímu řízení (ohlášení), nebo součástí projektu nejsou stavební práce 0 bodů – Projekt nemá ke dni podání žádosti o podporu platné pravomocné stavební povolení nebo souhlas s provedením ohlášeného stavebního záměru nebo účinnou veřejnoprávní smlouvu nahrazující stavební povolení nebo nedoložil čestné prohlášení, že realizace projektu nepodléhá stavebnímu řízení (ohlášení) Žádost o podporu Studie proveditelnosti, Stavební povolení nebo souhlas s provedením ohlášeného stavebního záměru nebo veřejnoprávní smlouvu nahrazující stavební povolení nebo ČP žadatele, že není vyžadováno stavební povolení, ohlášení stavby ani jiné opatření stavebního úřadu K2 Administrativní připravenost projektu 5 bodů – Žadatel má ukončen výběr dodavatele (zadávací/výběrové řízení) a uzavřenou smlouvu na plnění zakázky, v rozpočtu projektu je počítáno s vysoutěženými cenami 0 bodů – Žadatel nemá ukončen výběr dodavatele (zadávací /výběrové řízení) a uzavřenou smlouvu na plnění zakázky, v rozpočtu projektu není počítáno s vysoutěženými cenami Studie proveditelnosti Uzavřená smlouva na plnění zakázky K3 Výše způsobilých výdajů na projekt 20 bodů – Celkové způsobilé výdaje projektu jsou nižší než 1 mil. Kč 10 bodů – Celkové způsobilé výdaje projektu jsou nižší než 2 mil Kč a vyšší nebo rovno 1 mil. Kč 0 bodů – Celkové způsobilé výdaje jsou 2 mil. Kč a více K4 Úprava zeleně a venkovního prostranství 10 bodů – součástí výstupů projektu jsou úpravy zeleně a venkovního prostranství 0 bodů – součástí výstupů projektu nejsou úpravy zeleně a venkovního prostranství

Kritéria věcného hodnocení - MŠ Číslo Kritéria věcného hodnocení Hodnocení (bodová kritéria) Zdroj informací K5 Projektem realizovaná opatření navyšují stávající kapacitu zařízení 15 bodů – Projektem realizovaná opatření navyšují stávající kapacitu zařízení o 16 a více míst 10 bodů – Projektem realizovaná opatření navyšují stávající kapacitu zařízení o 15-5 míst 0 bodů – Projektem realizovaná opatření navyšují stávající kapacitu zařízení o méně než 5 míst Studie proveditelnosti K6 Zařízení zajišťuje pobyt dětem mladším tří let 5 bodů – Zařízení zajišťuje pobyt dětem mladším tří let 0 bodů – Zařízení nezajišťuje pobyt dětem mladším tří let

Kritéria věcného hodnocení - ZŠ Číslo Kritéria věcného hodnocení Hodnocení (bodová kritéria) Zdroj informací K7 Projekt je zaměřen na více než jednu z klíčových kompetencí 1. komunikace v cizích jazycích 2. technických a řemeslných oborů 3. přírodních věd 4. práce s digitálními technologiemi 15 bodů – Projekt je zaměřen na tři a více klíčových kompetencí 10 bodů – Projekt je zaměřen na dvě klíčové kompetence 0 bodů – Projekt je zaměřen na jednu nebo žádnou klíčovou kompetenci Žádost o podporu Studie proveditelnosti K8 Výstupy z projektu budou sloužit také k mimoškolním zájmovým aktivitám dětí a mládeže. 5 bodů – Výstupy z projektu budou sloužit i k mimoškolním zájmovým aktivitám 0 bodů – Výstupy z projektu nebudou sloužit mimoškolním zájmovým aktivitám  

Kritéria věcného hodnocení – ZNC vzdělávání Číslo Kritéria věcného hodnocení Hodnocení (bodová kritéria) Zdroj informací K9 Projekt je zaměřen na více než jednu z klíčových kompetencí 1. komunikace v cizích jazycích 2. technických a řemeslných oborů 3. přírodních věd 4. práce s digitálními technologiemi 15 bodů – Projekt je zaměřen na tři a více klíčových kompetencí 10 bodů – Projekt je zaměřen na dvě klíčové kompetence 0 bodů – Projekt je zaměřen na jednu nebo žádnou klíčovou kompetenci Žádost o podporu Studie proveditelnosti K10 Projekt řeší využití výstupů projektu v kalendářním roce 5 bodů – Výstupy projektu jsou využité více jak deset měsíců v roce 0 bodů – Výstupy projektu jsou využité méně jak deset měsíců v roce.

Bodová hranice Název Počet kritérií Maximální bodový zisk Minimální počet bodů pro kladné věcné hodnocení Infrastruktura pro předškolní vzdělávání 6 60 bodů 30 bodů Infrastruktura základních škol Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní učení

Děkujeme za pozornost MAS Bobrava, z.s. Sídlo: Vnitřní 49/18, 664 48 Moravany Kancelář: U Kaple 260/5, 664 49 Ostopovice Ing. Martina Stará – projektová manažerka IROP E-mail: stara@masbobrava.cz Tel: +420 737 112 985 www.masbobrava.cz