Helpdesk a jeho využití na KrÚ Vysočina Jaroslav Krotký Oddělení správy databází a aplikací
Využití na KrÚ Vysočina – moduly Používané moduly: Helpdesk Hardware Spotřební materitál Projektové řízení a DMS front-end Využití „Helpdesku“: řešení požadavků uživatelů rozdělování úkolů na OI nahrazení oběhu některých papírových dokumentů zadávání požadavků dodavatelům 29.12.2018
Projektové řízení – seznam projektů Popis jednotlivých projektů Definování týmů, workflow, úkolů, mailové alertizace apod. Definování aktivit projektů 29.12.2018
Projektové řízení – AKTIVITY Popis jednotlivých aktivit Definování odpovědností za aktivitu v rámci rolí Definování úkolů, milníků aktivity, reakce na události 29.12.2018
Projektové řízení – DMS Definování dokumentů a jejich verzí Definování metadat Předání k seznámení Možnost komentování jednotlivých dokumentů Provázání dokumentů nebo celé složky na projektové řízení Definování práv k dokumentům 29.12.2018
Žebříček řešitelů podle počtu vyřešených požadavků 2762 vyřešených požadavků od října 2005 29.12.2018
Závěr Děkuji za pozornost… 29.12.2018