Období: září – prosinec 2011

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Generativní orgány rostlin – Plody Předmět, ročník
Advertisements

EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.17 Anotace: Prezentace seznamuje s dělením plodů podle oplodí a druhy plodů. Vzdělávací oblast: Plody a semena Autor: Ing. Jiří.
Plody Přírodopis VY_32_INOVACE_179, 9. sada, Př3 ANOTACE
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Digitalizace výuky Příjemce
Gymnázium a obchodní akademie Chodov
Prezentace slouží k výkladu a procvičení látky o plodech
Anatomie II a morfologie rostlin
Opylení a oplození rostlin
Rozmnožování rostlin Opylení
Generativní orgány rostlin
Plody Mgr. Helena Roubalová
PLOD.
AUTOR: Ing. Helena Zapletalová
Plod Bohumil Bareš.
Obecná botanika Semena a plody.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
VY_32_INOVACE_411, 21. sada, Přírodověda
Plody stromů a keřů Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.34
Ovoce.
Plod (fructus).
Krytosemenné rostliny
Květy a plody rostlin Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.20
Autor: Mgr. Kateřina Žáková Určení: Kvinta, I.G, 1.SOŠ
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
14.1 Květ, plod, semena plody květy semena
Zdroj obrazového materiálu
Morfologie rostlin – plod
Plod (fructus; fruit; Frucht)
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Plody.
 A, rozlišené na A Např. u sedmikrásky  B, Nerozlišené, mající.
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
KRYTOSEMENNÉ ROSTLINY (Magnoliophyta)
PLODY.
SEMENA A PLODY.
STAVBA TĚLA ROSTLIN KLÍČOVÁ SLOVA: ORGÁN, ORGÁNOVÁ SOUSTAVA, KOŘEN (HLAVNÍ, VEDLEJŠÍ, SVAZČITÉ), STONEK (STÉBLO, LODYHA, STVOL), LIST (JEDNODUCHÝ, SLOŽENÝ,
Podzimní plody.
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Matoušek Libor. Dostupné ze Školského portálu Karlovarského kraje materiál.
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Genetických pojmů EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Opakování – vegetativní a generativní orgány rostlin Číslo vzdělávacího materiálu:
Název školy:Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu:Moderní škola Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Semena a plody Stavba rostlinného těla vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy:Základní škola, Hradec Králové Milady Horákové 258 Autor:Mgr. Lukáš Dubrovský Název: VY_32_INOVACE_19_15B_Plody Téma: Přírodopis pro 7. ročník.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Plod. Plodenství. Tematická oblast: Rostliny Ročník:1. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnčířová VY_52_INOVACE_34_Přírodopis 7.ročník_Růžovité Téma: Růžovité CZ.1.07/1.4.00/ Vytvořeno: březen 2012.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola
AUTOR: Mgr. Marcela Veisová
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_30_ OVOCE TÉMA: OVOCE
VY_32_INOVACE_52_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
VY_32_INOVACE_49_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Název projektu: Moderní škola
Pohlavní orgány Plody - rozmnožování
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: PaedDr. Jana Čechová
STAVBA TĚLA ROSTLIN KLÍČOVÁ SLOVA: ORGÁN, ORGÁNOVÁ SOUSTAVA, KOŘEN (HLAVNÍ, VEDLEJŠÍ, SVAZČITÉ), STONEK (STÉBLO, LODYHA, STVOL), LIST (JEDNODUCHÝ, SLOŽENÝ,
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
generativní rostlinné orgány
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Období: září – prosinec 2011
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VY_52_INOVACE_05_ Ovocné stromy a keře
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Transkript prezentace:

Období: září – prosinec 2011 Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a příroda, Přírodopis, Plody - prezentace Autor: Ing. Světlana Hřibalová Název a číslo materiálu: VY_52_INOVACE_30/IV.SADA Anotace: Prezentace je určena pro žáky 7.ročníku, slouží k výkladu učiva Plody Období: září – prosinec 2011

Malvice, češule souplodí Rozdělení plodů plody pravé pukavé nepukavé rozpadavé dužnaté nepravé Malvice, češule souplodí

Pravé plody – vznikají pouze z pestíku Pravé pukavé plody Měchýřek ( blatouch, pivoňka) Lusk (hrách) Tobolka (mák) Šešule (hořčice) Šešulka (penízek rolní)

Oříšek ( lískový oříšek) Obilka ( pšenice, trávy) Pravé nepukavé plody Nažka ( pampeliška) Oříšek ( lískový oříšek) Obilka ( pšenice, trávy)

Struk ( ohnice) Tvrdka ( hluchavka) Dvojnažka ( javor) Pravé plody - rozpadavé Struk ( ohnice) Tvrdka ( hluchavka) Dvojnažka ( javor) Diskový plod ( sléz)

Pravé plody dužnaté Bobule Peckovice Např. angrešt, vinná réva, rajče, okurka, paprika Např. třešeň meruňka, švestka, broskev, vlašský ořech

Nepravé plody – na jejich vzniku se podílejí i jiné části květu kromě pestíku Češule ( šípek) Malvice (jablko, hruška, kdoule) Souplodí nažek na zdužnatělém květním lůžku ( jahoda) Souplodí peckoviček (malina, ostružina)

Test Zařaď správně plody Fazole je Meruňka je Vlašský ořech je Višeň je Dýně je Lusk Peckovice Bobule

Zdroje Zdroje Citováno 30.9.2011 Fotografie lískových oříšků snímek 4 – vlastní Veškeré další fotografie a obrázky z galerie www.Office.com JELÍNEK, Jan; ZICHÁČEK, Vladimír. Biologie pro gymnázia. 8. rozšířené. Olomouc : Olomouc s.r.o., 2006. 575 s. ISBN 80-7182-217-5. Citováno 30.9.2011