Vybavení mobilní laboratoře pro studijní obor Zdravotnický záchranář

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
Advertisements

VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování školství  Školství – důležité odvětví veřejného sektoru  Školství:  Měří, hodnotí a tvoří lidský kapitál.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Zdravotnictví v KHK PharmDr. Jana Třešňáková členka rady s gescí za oblast zdravotnictví.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
INTERREG V-A AT-CZ Listopad 2015 Informace pro Pracovní skupinu/regionální kolegium pro cestovní ruch při RSK JMK.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu:CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou nejvyšší.
EU peníze školám Čtenářská gramotnost - záměr  Zlepšování čtenářských dovedností a zvyšování čtenářské gramotnosti ve všech ročnících  Obnovit knižní.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Rozpis rozpočtu a normativy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 9. června 2011 Monika Čermáková.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání.
ÚSPORY MINISTERSTVA VNITRA, POLICIE ČR A HASIČSKÉHO ZÁCHRANNÉHO SBORU ČR V ROCE 2011 Ministr vnitra Radek JOHN.
Individuálně, ale společně a jinak
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Zdeňka Bitterová Název materiálu:
PŘÍJMY A VÝDAJE DOMÁCNOSTÍ
Dokument KAP MSK - obsah
Závěrečný účet kapitoly 335 Ministerstvo zdravotnictví ČR za rok 2016
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Bc. Martina Jeřábková Název materiálu:
Proč je důležité podpořit rozvoj KP ve škole
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů)
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Charakteristika primární péče
Technické prostředky v požární ochraně
Vzdělávací projekt v prostředí příspěvkové organizace kraje
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Institucionální program na rok 2017
Institucionální program pro veřejné vysoké školy pro rok 2017 Začleňování studentů do mezinárodních studijních skupin Pavla Těšinová.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Řízení podnikových procesů od A do Z
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Odpovědný pracovník: prof. Ing. Jiří Kraft, CSc.
Centralizované rozvojové projekty 2017
Realizace akreditovaného Kurzu vysokoškolské pedagogiky
Odhalení příčin studijních neúspěchů u studentů EF TUL a jejich řešení
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
NESAT XIII (North European Symposium for Archaeological Textiles)
IRP 2017 (Internacionalizace) Výměnná laboratorní praktika FM TUL/HSZG
Podpora supervizorů a lektorů zajišťující odbornou praxi studentů FZS TUL ve zdravotnických zařízeních Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 2: Diverzifikace.
eUKN MŠMT – Institucionální program pro veřejné vysoké školy
Institucionální program pro veřejné vysoké školy pro rok 2017
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 3: Internacionalizace
Propagace FZS TUL a jejich stávajících i nově akreditovaných oborů
Další rozvoj a zvyšování kvality U3V na TUL
INFORMACE TAJEMNÍKA PROFESNÍCH UNIÍ
Ing. Stanislava Správková
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Život bez střeva , Praha.
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Transkript prezentace:

Vybavení mobilní laboratoře pro studijní obor Zdravotnický záchranář Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 1: Zajišťování kvality Řešitel: Mgr. Marie Froňková

Cíl projektu Vybavení mobilní laboratoře pro studenty studijního oboru Zdravotnický záchranář s cílem zkvalitnění praktického nácviku ošetřovatelských postupů a jejich následné osvojení ve výukovém prostředí laboratoře Vybavení mobilní laboratoře pro studijní obor Zdravotnický záchranář | 11. 1. 2018

Postup řešení Příprava Realizace Následné využití Zjištění stávajícího stavu vybavení laboratoří Ošetřovatelství a Urgentní medicíny (březen 2017) Průzkum trhu v oblasti simulátorů, trenažérů pro odbornou zdravotnickou výuku (duben – květen 2017) Realizace Výběr trenažérů a simulátorů pro odbornou výuku (červenec 2017) Stanovení druhu nákupu dle směrnice kvestora č.1/2017 O zadávání veřejných zakázek Realizace nákupu (do září 2017) Použití simulátorů a trenažérů ve výuce studenty Fakulty zdravotnických studií (zimní semestr akademického roku 2017/2018) Následné využití Využití simulátorů v kurzech v rámci celoživotního vzdělávání nelékařských zdravotnických pracovníků Vybavení mobilní laboratoře pro studijní obor Zdravotnický záchranář | 11. 1. 2018

Kontrolované výstupy Nákup vybavení Transportní nosítka Defibrilátor Vybavení mobilní laboratoře pro studijní obor Zdravotnický záchranář | 11. 1. 2018

Kontrolované výstupy Nákup vybavení Výukové simulátory Simulátor zavádění centrálního žilního katetru Simulátor aplikace intramuskulární injekce Vybavení mobilní laboratoře pro studijní obor Zdravotnický záchranář | 11. 1. 2018

Kontrolované výstupy Nákup vybavení Výukové simulátory Model zápěstí k simulaci nápichu tepny Dolní končetina pro intraoseální infuzi a femorální přístup Vybavení mobilní laboratoře pro studijní obor Zdravotnický záchranář | 11. 1. 2018

Kontrolované výstupy Nákup vybavení Výukové simulátory Nácviková paže pro intraverózní injekci Model paže pro nácvik aplikace infuze Vybavení mobilní laboratoře pro studijní obor Zdravotnický záchranář | 11. 1. 2018

Kontrolované indikátory Cíl: Zkvalitnění praktické výuky studentů ve studijním oboru Zdravotnický záchranář Počáteční stav – stávající vybavení laboratoří Ošetřovatelství a Urgentní medicíny Konečný stav – dovybavení laboratoře nákupem transportních nosítek, defibrilátoru včetně příslušenství, výukových simulátorů a modelů (nácviková paže pro intravenózní injekce, simulátor zavádění centrálního žilního katetru pomocí ultrazvuku, model zápěstí k simulaci nápichu tepny a sada simulátorů aplikace intramuskulární injekce) Cíle projektu byly splněny Vybavení mobilní laboratoře pro studijní obor Zdravotnický záchranář | 11. 1. 2018

Rozpočet PŘÍJMY CELKEM* 843 000 Kč VÝDAJE CELKEM 843 000 Kč Příspěvek kapitálové finanční prostředky 630 000 Kč Příspěvek běžné finanční prostředky 213 000 Kč VÝDAJE CELKEM 843 000 Kč Kapitálové finanční prostředky 630 000 Kč Běžné finanční prostředky 213 000 Kč (výukové modely, zdravotní spotřební materiál, výpočetní technika, odměna pro řešitele) BILANCE: 0 Kč *) na projekt byly převedeny prostředky z projektu IP 2017 č. 12382 ve výši 193 tis. Kč (83 tis. Kč NIV, 110 tis. Kč INV) z důvodu ukončení PP řešitele na FZS TUL Vybavení mobilní laboratoře pro studijní obor Zdravotnický záchranář | 11. 1. 2018

Děkuji za pozornost Vybavení mobilní laboratoře pro studijní obor Zdravotnický záchranář | 11. 1. 2018