DENNÍ BRIEFING DEN 8 (5.5.2018)
NEOFICIÁLNÍ VÝSLEDKY 6.DEN - KOMBI
POČASÍ
POČASÍ
POČASÍ
POČASÍ
POČASÍ
POČASÍ
POČASÍ
POČASÍ
POČASÍ
http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/sat/data_jsmsg view.html POČASÍ - DRUŽICE http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/sat/data_jsmsg view.html
INFORMACE K TASKU Dráha v používání: 33 Grid Kombi otevřen: 09:30 – 10:00 Grid Klub otevřen: 10:00 – 10:30 Očekávaný první vzlet: 12:00 QNH: 1024 hPa Západ sl.: 20:23
KLUBOVÁ TŘÍDA
KOMBINOVANÁ TŘÍDA
VZLETY RWY 33 OBLAST VYHRAZENA POUZE PRO PŘISTÁNÍ VLEČNÝCH! PŘISTÁNÍ V PRŮBĚHU SOUTĚŽNÍCH VZLETŮ Oznámení po rádiu „Kluzák XX po větru pravého“ GRID
VZLETY RWY 33 MOŽNOST DOČASNÉHO PARKOVÁNÍ PŘISTÁVÁNÍ VLEČNÝCH
PŘISTÁNÍ V PRŮBĚHU SOUTĚŽNÍCH VZLETŮ „Kluzák XX po větru pravého“ VZLETY RWY 33 PŘISTÁNÍ V PRŮBĚHU SOUTĚŽNÍCH VZLETŮ Oznámení po rádiu „Kluzák XX po větru pravého“ V případě, že máte vlastního pomocníka, je nutné, aby cestou pro vás nevstupoval na dráhu, ale objel jí! Cestou zpět na grid prosím dbejte na zachování dostatečného prostoru pro přistání dalších kluzáků. Pokud nemáte pomocníka, bude Vám k dispozici traktor.
VZLETY RWY 33 SMĚR VLEKŮ ZÓNA VYPNUTÍ NEKROUŽIT POD 1200m MSL TOWING RELEASE ZONE NO CIRCLING BELOW 1200 m MSL ENGINE SHUT OFF AREA/ENGINE CHECK AREA SMĚR VLEKŮ ZÓNA VYPNUTÍ NEKROUŽIT POD 1200m MSL OBLAST VYPNUTÍ / KONTROLY MOTORU
VYPNUTÍ (RWY 33) - VÝŠKA VYPNUTÍ je 600M AGL (cca 1100m MSL) Vlekař „zamává“ křídly jako signál pro vypnutí. Po vypnutí budou vlečné letouny pokračovat v přímém letu a ujistí se, že vypnutí proběhlo v pořádku. Poté zahájí klesání. Po vypnutí pokračujte DOPRAVA a opusťte zónu vypnutí. Kroužení pod 1200m MSL je v této zóně zakázáno. Motorové kluzáky mohou po vypnutí pokračovat v přímém letu, aby mohly v zóně určené pro kontrolu motoru svou pohonnou jednotku otestovat.
VHODNÁ POLE PRO PŘISTÁNÍ V PŘÍPADĚ TECHNICKÝCH POTÍŽÍ PŘI VZLETU. BEZPEČNOSTNÍ PŘISTÁNÍ VHODNÁ POLE PRO PŘISTÁNÍ V PŘÍPADĚ TECHNICKÝCH POTÍŽÍ PŘI VZLETU.
CÍLOVÉ PROCEDURY ZBRASLAVICE RADIO frekvence 126,630 MHz „(Soutěžní číslo), (vzdálenost do cíle), (přistání z přímého/zařazení do okruhu)“ Oznámení 10 km do cíle (a 5 km do cíle v případě vyššího provozu) Minimální výška na cílovém kruhu je 600m MSL Žádné pull-upy a podobné manévry po protnutí cílového kruhu Vyhněte se všem nebezpečným manévrům
CÍLOVÝ KRUH Min. výška 600 m AMSL
PŘISTÁVACÍ PROCEDURY Žádné vybočování – přímý výběh až do zastavení (drobná vybočení až na konci dráhy v případě, že přistáváte mezi prvními) Přistání jako dlouzí! Za vámi přistávají další! Ihned po přistání odvezte svůj kluzák mimo dráhu. V průběhu přistání nevstupujte na dráhu! V případě vyšší hustoty kluzáků na přistání, je možné využít stripu vedle dráhy (viz další slide).
PŘITÁVACÍ PROCEDURY RWY 15 V PŘÍPADĚ VYŠŠÍ HUSTOTY KLUZÁKŮ NA PŘISTÁNÍ JE MOŽNO VYUŽÍT PRO PŘISTÁNÍ TENTO STRIP. Dráha 33 - hlášení: „Kluzák XX finále vlevo od dráhy“ RWY 15 - hlášení: „Kluzák XX finále vpravo od dráhy“ PROSTOR, VE KTERÉM JE ZAKÁZÁNO PROVÁDĚT PŘITÁNÍ/VÝBĚH RWY 33
PŘISTÁVACÍ PROCEDURY RWY 33 PŘISTÁNÍ Z PŘÍMÉHO nebo ZAŘAZENÍ DO OKRUHU PLACHTAŘSKÉ OKRUHY LEVÉ – RWY 33
PŘISTÁVACÍ PROCEDURY RWY 33 PŘI TRANSPORTU VAŠEHO KLUZÁKU NEVSTUPUJTE NA DRÁHU! SMĚR PŘISTÁNÍ
11:55 SKUPINOVÉ FOTO NA GRIDU
DOTAZY A POŽADAVKY
UŽIJTE SI LETOŠNÍ JUBILEJNÍ 10. AZ CUP! AZ CUP tým