Vzgojni načrt v sliki in besedi

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ČESKÝ JAZYK 1. ROČNÍK Čtení - slabiky Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
Advertisements

2012 / 2013 Trestní právo Trestn ě právní odpov ě dnost Metodica.
KNÍŽECÍ DRUŽINA A ŠLECHTA
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ NOVOVĚK Č. DUMu: VY_32_INOVACE_04_vandalismus Jméno autora:Mgr. Lenka Habartová.
Východní Evropa. Rusko Bělorusko Ukrajina Moldavsko Estonsko Lotyšsko Litva Moskva Minsk Kyjev Kišiněv Tallinn Riga Vilnius.
Koupila bych si nový mobil. Koupila bych rodičům nový karavan!
likovna teorija 7, 8, 9 razred
KAJETAN KOVIČ Avtor Mačka Murija in plišastega medvedka Pikija Jakoba, ki je s svojim delom zaznamoval slovensko književnost druge polovice 20. stoletja.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Navodila za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju
Charakteristika výukového materiálu
SLABIKÁŘ DĚTSKÝCH PRÁV VY_32_INOVACE_01_10
Biologie - pokyny ke zkoušce
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Pravoslavná církev Vytvořeno dne: 29. září 2012 Anotace:
Škola: Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace Název: VY_32_INOVACE_15_HV_Písnička Mravenci Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Hmotnostní zlomek převáděný na %
Vypracoval: Petr Sobek
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Tkaniny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
AUTOR: Mgr. Kateřina Palečková NÁZEV: VY_32_INOVACE_5C_06
Žít svůj život naplno.
Sůl nad zlato Zdraví, bezpečí.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PŮJČUJI PENÍZE, CENNOU VĚC
4.Třída: Obojživelníci.
Didaktika likovne umetnosti II
UVOD V RAZUMEVANJE PRAVA metode pravne znanosti
UČENCI OSNOVNE ŠOLE DESKLE
Soľ nad zlato.
RZ pri ZŠ a MŠ Podolie 26. september 2016.
Mäso, ryby, vajcia a strukoviny
dr. Tatjana Hodnik Čadež, PeF
Folja është fjala që shënon një veprim apo gjendje.
S klikom v družbo znanja
Pomembni astronomski dogodki do leta 2009
URŠKA PRAPROTNIK – ZUPAN
Avtorica: Lara Polanič, 8.a
IZDELAVA SEMINARSKE NALOGE
SISTEMI VELIKOSTI OBLAČIL IN OZNAČEVANJA
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková
NAVODILA ZA IZDELAVO SEMINARSKE NALOGE
Drevesa dogodkov in drevesa odpovedi
Naključna števila import random random.random()
Pedagoški etos in pedagoški eros
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Izbira barvnega prostora pri sistemih strojnega vida
Predmeti iz preteklosti
Osnove raziskovanja v managementu in pravu Tema IV: Anketne raziskave
Michael J. Swain, Dana H. Ballard
Jelka Čop Jelka Čop Jelka Čop Jelka Čop.
Zaklada je osnovana 27. lipnja godine
Obchodní závazkové vztahy
Rozložení nadpisu Podnadpis.
  Název materiálu: Čeští vynálezci Ročník: 5.
Rychlé počítání v časovém limitu 15 nebo 60 vteřin III.
Pozdrav Sofija, pozdrav djeco! Moje ime je Bibi.
Bohatého Ježíška.
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Vývoj dopravní nehodovosti za rok 2014 plk. Ing. Tomáš LERCH
Rozložení nadpisu podnadpis.
Co je to zdravá výživa ?
Gymnázium, Prachatice, Zlatá stezka 137
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Kmen: Členovci nejpočetnější skupina článkované tělo a končetiny
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_217_ČJ2
Transkript prezentace:

Vzgojni načrt v sliki in besedi Vičko v šoli

KAJ JE ŠOLSKA SKUPNOST ? ŠOLSKA SKUPNOST SMO VSI: UČENCI, UČITELJI, STARŠI, VODSTVO ŠOLE, SVETOVALNA SLUŽBA, TEHNIČNO OSEBJE KNJIŽNIČARKA, HIŠNIK, POSLOVNA SEKRETARKA.

VIZIJA ŠOLE : ŠOLA DANES IN JUTRI Osnovna šola Vič bo odlična šola, kjer bomo tudi v prihodnje kakovostno vzgajali in izobraževali učence.

ZAKAJ HODIM V ŠOLO ? V ŠOLI SE NAUČIM ZANIMIVIH STVARI , SPRETNOSTI IN VEŠČIN. V ŠOLI SE NAUČIM TUDI PRIMERNEGA VEDENJA IN PRAVIH VREDNOT. ZATO V ŠOLI UČIMO IN VZGAJAMO.

POSLANSTVO OSNOVNE ŠOLE VIČ : POSLANSTVO ŠOLE SO TISTE NALOGE, KI SO ŠOLI ZAUPANE, DA JIH OPRAVI V KORIST UČENCEV. CILJ 9. RAZRED VARNO , SPODBUDNO, USTVARJALNO OKOLJE ZA VZGOJO IN IZOBRAŽEVANJE. ZDRAVI, USPEŠNI, ZADOVOLJNI, ODGOVORNI, DRUŽBENO MOTIVIRANI, SOLIDARNI POSAMEZNIKI. ŠTART ŠOLSKE IN OBŠOLSKE DEJAVNOSTI. 1. RAZRED

KAJ SO VREDNOTE ? ZAKAJ HODIM V ŠOLO ? VREDNOTE SO CILJI, KI JIH CENIMO IN ZA KATERE SE JE VREDNO ZAVZEMATI. KAJ SO VREDNOTE ? ZAKAJ HODIM V ŠOLO ?

ZMERAJ NAREDIM NAJBOLJE! TEMELJNE VREDNOTE OSNOVNE ŠOLE VIČ ODLIČNOST ZMERAJ NAREDIM NAJBOLJE!

Učitelj, rad bi vrnil denarnico. INTEGRITETA O ... denarnica ! Končno bom lahko peljal v kino sošolko Viko. Učitelj, rad bi vrnil denarnico. Ali je mogoče bolje, če denarnico vrnem?

Hvala, ker si se držal dogovora. ODGOVORNOST Hvala, ker si se držal dogovora. Seveda, pričniva z delom. Ali bi mi lahko jutri pomagal pri učenju ?

Spoštujem sebe, druge in lastnino. SPOŠTOVANJE Spoštujem sebe, druge in lastnino.

SPREJEMANJE RAZLIČNOSTI POSAMEZNIKOV VSI DRUGAČNI, VSI ENKAOPRAVNI! SPOŠTUJMO SE !

DOBRI MEDOSEBNI ODNOSI POMAGAM, KO LAHKO DOBRI MEDOSEBNI ODNOSI DOBER DAN PROSIM HVALA NASVIDENJE

MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE PROSTOVOLJSTVO

ČESA VIČKO V ŠOLI NE POČNE: NE SEGAM V BESEDO! NE TEČEM PO HODNIKU!

NE LAŽEM! NE UPORABLJAM DROG IN ALKOHOLA!

FIZIČNEGA IN FIZIČNEGA NE IZSILJUJEM! BREZ FIZIČNEGA IN FIZIČNEGA NASILJA.

NE UNIČUJEM ŠOLSKE LASTNINE! NE ZAMUJAM! NE UPORABLJAM MOBILNEGA TELEFONA! NE ŽALIM DRUGIH!

V JEDILNICI SE VEDEM SPOŠTLJIVO, JEM OLIKANO IN SE NE PRERIVAM. POUKA NE MOTIM S KLEPETANJEM. V JEDILNICI SE VEDEM SPOŠTLJIVO, JEM OLIKANO IN SE NE PRERIVAM.

SODELOVALNI ODNOS S STARŠI SO NAJPOMEBNEJŠI ZAVEZNIKI ŠOLE. DOBER ODNOS DO ŠOLE. GOVORILNE URE, RODITELJSKI SESTANKI, PREDAVANJA. TUDI STARŠI MORAJO UPOŠTEVATI ŠOLSKI HIŠNI RED.

SEM ODLIČEN IN OMIKAN UČENEC CELIH DEVET LET. ZLATI VIČKO SEM ODLIČEN IN OMIKAN UČENEC CELIH DEVET LET. VZGOJNE DEJAVNOSTI POHVALE IN PRIZNANJA

NORO!! PO OSNOVNI ŠOLI : BOM USPEŠNO ZAKLJUČIL SREDNJO ŠOLO, BOM ZNAL REŠEVATI SVOJE TEŽAVE BOM ODGOVORN A OSEBA Z DELOVNIMI NAVADAMI, ZNAL BOM IZRAŽATI ČUSTVA NA PRIMEREN NAČIN, SPOŠTOVAL BOM SEBE IN SVOJO OKOLICO.

SODELOVALI SO: UČENCI PREDMETNE STOPNJE, ŠOLSKA PSIHOLOGINJA MARUŠA MAJHEN, IN PRIJATELJA ŠOLE : MATJAŽ ROGELJ & GORAZD GRAŠIČ.