Volnočasové aktivity a jejich řízení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení lidských zdrojů
Advertisements

ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou „Jsme na jedné lodi“ září v Janově nad Nisou.
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Pedagogika volného času (VČ)
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. a 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ.
Aplikovaná psychologie
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Pedagogika jako věda Její předmět, cíle, metody, postavení v rámci společenských věd, jednotlivé disciplíny, základní pojmy.
1. Setkání – Program seminářů, požadavky k zápočtu, požadavky ke zkoušce.
OP3BK_PSPP Pedagogická psychologie
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. a 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
prof. Iva Stuchlíková, CSc.
Představování. Free Template from Představování partnera Trvání: asi 30 min. Skupina: 8-20 členů Materiál: šňůrky (provázky stejné.
ZÁKLADY DIDAKTIKY SPORTOVNÍCH HER OSP
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. a 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ.
1 Týmová práce TYMP 2/ C5 Styly vedení lidí. Odlišnosti vedení v jednotlivých fázích vývoje. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH.
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
S OCIALIZACE DO PROFESE UČITELE Školní pedagogika Podzimní semestr 2014 Petra Černochová, Anna-Marie Malíková.
RÁMCOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM
Speciální pedagogika jako pedagogická disciplína
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ. Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1133Ročník:2. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh: Personální činnosti Téma:
„Zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků Střední školy zemědělské, p.o.“ CZ.1.07/1.3.44/
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Sociální psychologie se zaměřením na sport
Základy pedagogické metodologie Mgr. Zdeněk Hromádka
Přednáška č.1 Školský management Mgr. Jana Kratochvílová.
SPLBP_ZSE Základy speciální pedagogiky Etopedie
Možnosti využití informačních a digitálních technologií pro diagnostiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Klenková, Gajzlerová, Girglová, Sychrová.
MMV ZS 2011/ Firemní kultura a interní komunikace PhDr. Iva Petrová Požadavky k akreditaci.
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Název předmětu: MANAGEMENT (PHMANA) Rozsah: 2/2 přímé výuky týdně Způsob ukončení: Ústní zkouška Sledování průběžného studia: Autokorekční testy Podmínka.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Jana Novotná Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_PEDAGOGIKA_PSYCHOLOGIE_13.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Jana Novotná Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_PEDAGOGIKA_PSYCHOLOGIE_19.
Metody zpracování informací PhDr. Jiří Javorský, CSc. Kontakty do práce  Tel.: 
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Soňa Váňová. Dostupné ze Školského portálu Karlovarského kraje materiál.
Literatura Filozofie. Základní literatura McGREAL,Ian,P. Velké postavy východního myšlení. Slovník myslitelů. Praha: Prostor, ISBN
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Jméno autora: Ing. Juraszková Marcela Datum vytvoření:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Rekreologie 1 (sylabus)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
TYPY VÝUKY výuka produkční výuka regulativní výuka heuristická
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Seminář ke speciální pedagogice 1
PhDr. Lenka Gajzlerová Úvodní hodina.
Teorie rekreace a výchovy v přírodě
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ A/ B/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
Pedagogika jako vědecká disciplína
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
ZÁKLADY SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Zdenko Reguli Lucie Mlejnková
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
5. Rodina jako výchovný činitel, předškolní pedagog
Doporučená literatura k předmětu Personální management
Představování.
ŠKOLNÍ PEDAGOGIKA ZÁKLADY PEDAGOGIKY DPS002 PS 2017
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
3. Hra jako základní prostředek vzdělávání
Využití aktivizačních metod při volnočasových aktivitách
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Volnočasové aktivity a jejich řízení Vyučující: Mgr. Helena Pospíšilová, Ph.D.

copyright 2006 www.brainybetty.com Požadavky seminář: max. 3 absence, jedna hra na dané téma, aktivita v hodinách způsob zakončení: zkouška 11/27/2018 copyright 2006 www.brainybetty.com

copyright 2006 www.brainybetty.com Hra téma volné, např. mezilidské vztahy, komunikace, apod. prezentace hry na semináři + odevzdání manuálu ke hře 11/27/2018 copyright 2006 www.brainybetty.com

copyright 2006 www.brainybetty.com Obsah manuálu název hry cíl hry velikost skupiny čas potřebný pro hru potřebný materiál popis hry úskalí hry, příp. kritéria pozorování, metodické pokyny 11/27/2018 copyright 2006 www.brainybetty.com

copyright 2006 www.brainybetty.com Literatura BEDRNOVÁ, E., NOVÝ, I. a kol. Psychologie a sociologie řízení. Dotisk 2. rozšířeného vyd. Praha : Management Press, 2004. ISBN 80-7261-064-3 BĚLOHLÁVEK, F., KOŠŤAN, P., ŠULEŘ, O. Management. 1. vyd. Olomouc : Rubico, 2001. ISBN 80-85839-45-8 BĚLOHLÁVEK, F., KOŠŤAN, P., ŠULEŘ, O. et al. Management. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006 ISBN 80-251-0396-X BELZ, H., SIEGRIST, M. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. 1. vyd. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-479-6 NAKONEČNÝ, M. Encyklopedie obecné psychologie. 2. rozšířené vyd., v Academii 1. Praha : Academia, 1997. ISBN 80-200-0625-7 NAKONEČNÝ, M. Motivace lidského chování. 1. vyd. Praha : Academia, 1996. ISBN 80-200-0592-7 11/27/2018 copyright 2006 www.brainybetty.com

copyright 2006 www.brainybetty.com Literatura NAKONEČNÝ, M. Psychologie osobnosti. 2. vyd. Praha : Academia, 1997, dotisk 1998. ISBN 80-200-0628-1 ROBBINS, S. P., COULTER, M. Management. 1. vyd. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0495-1 SMÉKAL, V. Pozvání do psychologie osobnosti. Člověk v zrcadle vědomí a jednání. 1. vyd. Brno : BARRISTER & PRINCIPAL, 2002. ISBN 80-85947-80-3 SMÉKALOVÁ, L. Co znamená umět se učit? Paidagogos – časopis pro pedagogiku a s ní související vědy. online, poslední aktualizace 2006-07-01, cit. 2006-11-13. Dostupné na internetu: www.paidagogos.net. ISSN 1213-3809. SVĚTLÍK, J. Marketing školy. Zlín : EKKA, 1996. ISBN 80-902200-8-8 VALIŠOVÁ, A. Asertivita v rodině a ve škole aneb zásady přímého jednání mezi dětmi, rodiči a učiteli. 3. upravené vyd. Jinočany : H&H, 1998. ISBN 80-86022-41-2 11/27/2018 copyright 2006 www.brainybetty.com

copyright 2006 www.brainybetty.com Literatura PRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J. Pedagogický slovník. 4. aktualizované vyd. Praha : Portál, 2003. ISBN 80-7178-772-8 VEBER, J. et al. Management. Základy-prosperita-globalizace. Dotisk 1. vyd. Praha : Management Press, 2005. ISBN 80-7261-029-5 11/27/2018 copyright 2006 www.brainybetty.com

copyright 2006 www.brainybetty.com Literatura - hry Dle vlastního výběru Pro inspiraci uvádím např.: GRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E., NOVOTNÝ, P.: Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků. Olomouc : HANEX, 2000. ISBN 80-85783-28-2 SILBERMAN, M. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha : Portál, 1997. ISBN 807178124X HERMOCHOVÁ S. Hry pro dospělé. Praha : Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0817-5 Zlatý fond her I : hry a programy připravené pro kurzy Prázdninové školy Lipnice. Praha : Portál, 2002. ISBN 80-7178-636-5 HRKAL J., HANUŠ, R. (eds.). Zlatý fond her II : hry a programy připravené pro kurzy Prázdninové školy Lipnice. 4. vyd. Praha : Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-265-2 ZOUNKOVÁ, D. (ed.). Zlatý fond her III : hry a programy připravené pro kurzy Prázdninové školy Lipnice. Praha : Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-198-3 ZELINOVÁ, M. Hry pro rozvoj emocí a komunikace. Praha : Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-197-6 11/27/2018 copyright 2006 www.brainybetty.com