Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková organizace Mgr. Jana Karkošková EKO kvíz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VODA 8. třída.
Advertisements

NEROVNOMĚRNOST ŽIVOTA NA ZEMI
Pralesy Michal Václavek, 2L.
Den Země – svátek planety
Tropický deštný les.
TROPICKÝ DEŠTNÝ LES.
Tropické deštné lesy VY_32_INOVACE_Ze z 2
Deštné pralesy – pozdě na záchranu?
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Tropický deštný les.
Tropický deštný les.
TROPY Život v pralese.
Tropické deštné lesy 6. března 2006.
Odlesňování František Funda.
Odlesňování.
NOVÝCH 7 DIVŮ PŘÍRODY.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Tropický deštný les Obr. 1 – Rio Madre de Dios (Peru)
Bednář, Čerych, Geletičová, Vilímský !
VY_32_INOVACE_14_Jan Amos Komenský Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 7. ročník Předmět: Dějepis Autor: Jakub Komrska Základní škola.
Výškové stupně rostlinstva
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
BAJKAL Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
KÁCENÍ TROPICKÉHO DEŠTNÉHO LESA
VY_32_INOVACE_05_Vesmír Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_C2 – 18.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
KÁCENÍ TROPICKÉHO DEŠTNÉHO LESA
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Dnešní svět Ověření ve výuce: Třída: 9.C.
Lesy a jejich význam Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_17_LESY A JEJICH VÝZNAM_HULEJOVÁ Člověk.
Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková organizace Jana Karkošková Naše město Na vycházkách poznáváme své město, všímáme si.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV:VY_32_INOVACE_11_EKOSYSTÉMY_DEŠTNÝ PRALES ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
ANOTACE: MATERIÁL JE URČEN PRO ŽÁKY 8. ROČNÍKU A SLOUŽÍ K VÝKLADU NOVÉHO UČIVA. VY_32_INOVACE_CH.8.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr.
Zeměpis Světadíly a oceány VY_32_INOVACE_04_ZEMĚPIS_SVĚTADÍLY_A_OCEÁNY
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_III/2_inovace_12_zelenina
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
LES A JEHO VÝZNAM Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. Č. DUMu: VY_52_INOVACE_448.
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: Zeměpis- 6. ročník VY__32_INOVACE_07_IV_Z6_tropy_subtropy.
TROPICKÉ DEŠTNÉ PRALESY
POČASÍ KALENDÁŘ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
ZEMĚPIS SVĚTA VY_32_INOVACE_15_01_zeměpis světa 1.
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Niagarské vodopády VY_32_INOVACE_18_38
Značky a měřidla fyzikálních veličin:
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Který obrázek nepatří do řady?
ZEMĚPIS SVĚTA VY_32_INOVACE_02_01_zeměpis světa 1.
Název : VY_32_inovace_16 - PŘ – PODNEBNÉ PÁSY – TROPICKÝ PÁS
Petr dnes ve škole psal test z převodů jednotek délky.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Základní škola, Hradec Králové
Téma: Těžba ropy Základní škola Chomutov, Školní 1480 Autor
Fyzika – vesmír.
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
SŠ, ZŠ A MŠ, KARVINÁ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Odčítání do 2, čtení matematických znaků -, =.
průměrnou rychlostí se pohyboval?
Tropický deštný les.
VY_12_INOVACE_167_Ovocné stromy
České bankovky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Transkript prezentace:

Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková organizace Mgr. Jana Karkošková EKO kvíz

V kterém roce se začal slavit svátek Den Země? b) 1970 c) 1980

Den Země se začal slavit v roce v USA. SPRÁVNĚ 1970 Den Země se začal slavit v roce v USA. 22. dubna miliarda lidí ve 175 státech světa slaví svátek Země.

Klenotem Země nazýváme a) jezera b) ledovce c) tropické deštné pralesy

Proč je prales naším klenotem? SPRÁVNĚ Plody Přírodní léčiva Ovzduší Rostlinné druhy Živočišné druhy

Tropické pralesy ubývají vlivem a) větru b) kácení c) nedostatku vláhy

Rychlost odlesňování se zdvojnásobila. SPRÁVNĚ

Průměrná vzdálenost, kterou musí ženy v Africe a v Asii ujít, aby nabraly vodu, je a) 6 km b) 10 km c) 3 km

Zásoby vody se snižují, zatímco poptávka dramaticky roste. SPRÁVNĚ Zásoby vody se snižují, zatímco poptávka dramaticky roste. 6 km

Jak zachránit planetu? a) šetrně zacházet s pitnou vodou b) používat recyklovaný papír c) pokud možno, chodit pěšky

Počet osobních aut se za posledních 10 let zdvojnásobil. Všechny odpovědi jsou správné. Splachujeme pitnou vodou. Každý den vyhodíme do koše 270 tisíc zdravých stromů. Počet osobních aut se za posledních 10 let zdvojnásobil.

Musíme si pomáhat. Jak pomáháš ty?

Použité zdroje: Hans Hillewaert Použité zdroje: Hans Hillewaert. Wikimedia, otevřená encyklopedie [online]. 20. 8. 2009, 23:30 [cit. 2012-04-10]. Dostupné z http://commons.wikimedia.org/wiki/User:Biopics Christian Ziegler. Wikimedia, otevřená encyklopedie [online]. 21. 12. 2006, 13:25 [cit. 2012-04-10]. Dostupné z http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b5/Forest_fruits_from_Barro_Colorado.png Geniostoma. Wikimedia, otevřená encyklopedie [online]. 6. 2. 2011, 7:42 [cit. 2012-04-10]. Dostupné z http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Sarcopteryx_montana.jpg?uselang=cs Alex Popovkin. Wikimedia, otevřená encyklopedie [online]. 22. 12. 2011, 21:32 [cit. 2012-04-10]. Dostupné z http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f5/Clitoria_falcata_%282%29.jpg/336px-Clitoria_falcata_%282%29.jpg Ocal. [on-line] 7. 12. 2007, 5:10 [cit. 2012-04-10]. Dostupné pod licencí Public domain na: http://www.clker.com/clipart-15138.html http://www.clker.com/cliparts/a/a/3/8/11974340791331404405Anonymous_car_side_view.svg.med.png Černoška: http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900358821.jpg. [cit. 2012-04-10]. Indka: http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900358829.jpg Dostupné z http://office.microsoft.com Informace čerpány z Wikipedie. Kliparty a fotografie z http://office.microsoft.com - 00423137.jpg, 00438466.jpg, 00437307.jpg, 00433275.jpg