Téma hodiny: Oceánie + Nový Zéland – opakování formou kvízu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Téma hodiny: Ukrajina - opakování Předmět: Zeměpis
Advertisements

AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako souhrnné opakování výukového bloku Jižní a Střední Amerika – Mexiko. Studenti se rozdělí na.
Identifikátor materiálu: EU
Jižní Amerika – Laplatské státy
Téma hodiny: Bulharsko - opakování Předmět: Zeměpis
Téma hodiny: Brazílie – opakování formou kvízu Předmět: Zeměpis
Oceány Soutěž RISK Zdroje obrázků Pokračovat Pravidla
Číslo a název šablony klíčové aktivity
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako souhrnné opakování výukového bloku Jižní a Střední Amerika – Obecně SG. Studenti se rozdělí.
Identifikátor materiálu: EU
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako souhrnné opakování výukového bloku Světové organizace. Studenti se rozdělí na stejně početné.
El Niño/Southern Oscillation Univerzita Karlova v Praze Přírodovědecká fakulta Pavel Břichnáč Prezentaci naleznete na:
Téma hodiny: Peru – základní údaje, přírodní a socioekonomické poměry
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Marcela Chovancová Název šablonyIII/2.
Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století.
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako souhrnné opakování výukového bloku Jižní a Střední Amerika – Brazílie a Argentina. Studenti.
Téma hodiny: Chorvatsko Předmět: Zeměpis Ročník: 2., 3. ročník
Téma hodiny: Albánie - opakování Předmět: Zeměpis
Oceánie Mgr. Petr Krákík.
Téma hodiny: Severní Evropa
Identifikátor materiálu: EU
Téma hodiny: Oceánie Předmět: Zeměpis Ročník: 2.
Téma hodiny: Lucembursko
Téma hodiny: Západní Evropa
Téma hodiny: Střední Evropa
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_INOVACE_276_Austrálie a Oceánie AUTOR: Alena Hořavová ROČNÍK, DATUM: 9.,
Identifikátor materiálu: EU
Téma hodiny: Mexiko – opakování + krátké dokumentární filmy
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako souhrnné opakování výukového bloku Světový oceán. Studenti se rozdělí na stejně početné skupiny,
Oceánie.
Identifikátor materiálu: EU - x - x
Téma hodiny: Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Téma hodiny: Rumunsko - opakování Předmět: Zeměpis
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako souhrnné opakování výukového bloku Jižní a Střední Amerika – Andské země. Studenti se rozdělí.
Téma hodiny: Slovinsko Předmět: Zeměpis Ročník: 2., 3. ročník
Anotace Kanada – opakovaci test Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci zvládají vypracovat následný test znalosti Speciální vzdělávací.
Téma hodiny: Albánie Předmět: Zeměpis Ročník: 2., 3. ročník
kontinenty a oceány Velké přírodní celky
Téma hodiny: Austrálie – opakování formou kvízu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
TICHÝ OCEÁN (PACIFIK).
OCEÁNIE.
Téma hodiny: Ekvádor – základní údaje, přírodní a socioekonomické poměry Předmět: Zeměpis Ročník: 2., 3. ročník Anotace: Seznámení se s jihoamerickým.
OCEÁNIE.
Oceánie Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Oceánie.
Téma hodiny: Východní Afrika
JAKÝ OCEÁN JE NA OBRÁZKU?
Oceánie Jan Dušek.
Téma hodiny: Argentina – základní údaje, přírodní poměry
Oceánie a Antarktida. Nový Zéland Rozmanitost přírodních pozoruhodností (sopky, gejzíry, ledovce, fjordy atd.) a folklor Maorů CR – 2,5 mil. turistů (2007)
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Austrálie - kvíz Číslo vzdělávacího materiálu: ICT8-18 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_ ČLOVĚK A PŘÍRODA – ZEMĚPIS - NA II.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
OCEÁNIE.  Oceánii tvoří přibližně 1500 ostrovů v …………. oceánu  Rozloha: 0,8 mil km 2  Leží v …………… a …………………… podnebném pásu s vydatnými srážkami tropickém.
PLANETA ZEMĚ SVĚTOVÝ OCEÁN, KONTINENTY a OSTROVY.
Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov V/2 – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd VY_32_INOVACE_118 Jméno autora: Mgr.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Jiří Svoboda
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_16_IV_Z9_Oceánie.
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_27_ZEMĚPIS
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_23_Oceánie
Severní Amerika - Kanada
Téma hodiny: Afrika – opakování formou kvízu
Téma hodiny: Bolívie – základní údaje, přírodní a socioekonomické poměry Předmět: Zeměpis Ročník: 2., 3. ročník Anotace: Seznámení se s jihoamerickým.
Téma hodiny: Rusko – opakování + postřehy z Ruska Předmět: Zeměpis
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Petra MATYÁŠTÍKOVÁ Název materiálu:
Téma hodiny: Nový Zéland
Téma hodiny: El Niño - La Niña
Jméno autora: Mgr. Petra Musilová
Transkript prezentace:

Téma hodiny: Oceánie + Nový Zéland – opakování formou kvízu Předmět: Zeměpis Ročník: 2. Anotace: Opakování probrané látky formou kvízu, vyznačení odpovědí, doprovodné fotografie Klíčová slova: Opakování, kvíz Autor: Mgr. Petr Dušek Datum vytvoření: 5.9. 2013 Škola – adresa: Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice, Komenského 3

Oceánie a Nový Zéland Odpovězte 

Kvíz 1. Jak se jmenuje hlavní město Nového Zélandu? Hamilton Auckland Wellington

2. Jak se přezdívá hlavním ostrovům Nového Zélandu teplý a studený ohně a ledu malý a velký

3. Který z následujících živočichů nežije na Novém Zélandu? Kivi Emu Tučňák Tuleň Klokan

4. Produkci vlny na Novém Zélandu zajišťuje jak početné stádo ovcí? 5 mil. 10 mil. 30 mil. 50 mil. 80 mil.

5. Původní obyvatelé se jmenují? Maorové Iberové Berbeři Indiáni

6. Jak se jmenuje park v okolí dřímajícího vulkánu? Edmonton Egmont Milford Sound http://www.flickr.com/

7. Kdo je na obrázku? http://www.news.com.au/

8. Mezi jaké souostroví patří Nová Guinea Mikronésie Polynésie Melanésie

9. Mezi jaké souostroví patří Havai Mikronésie Polynésie Melanésie

10. Jak se všeobecně říká ostrovu, který vidíte na obrázku 10. Jak se všeobecně říká ostrovu, který vidíte na obrázku? Popište zjednodušeně jak vzniká. http://blogs.independent.co.uk/

11. Jak se mnění datum při přechodu datové hranice? Ze západu na východ → den Z východu na západ → den http://quintessentialruminations.wordpress.com/

12. Co se děje v Tichém oceánu při jevu El Niño Normální stav http://biophysics.sbg.ac.at/

jsou zvýrazněny červenou barvou Správné odpovědi jsou zvýrazněny červenou barvou 1. Jak se jmenuje hlavní město Nového Zélandu? Hamilton Auckland Wellington

2. Jak se přezdívá hlavním ostrovům Nového Zélandu teplý a studený ohně a ledu malý a velký

3. Který z následujících živočichů nežije na Novém Zélandu? Kivi Emu Tučňák Tuleň Klokan

4. Produkci vlny na Novém Zélandu zajišťuje jak početné stádo ovcí? 5 mil. 10 mil. 30 mil. 50 mil. 80 mil.

5. Původní obyvatelé se jmenují? Maorové Iberové Berbeři Indiáni

6. Jak se jmenuje park v okolí dřímajícího vulkánu? Edmonton Egmont Milford Sound http://www.flickr.com/

7. Kdo je na obrázku? Edmund Hillary (vlevo) a jeho šerpa Tenzing Norgaj první pokořitelé Everestu http://www.news.com.au/

8. Mezi jaké souostroví patří Nová Guinea Mikronésie Polynésie Melanésie

9. Mezi jaké souostroví patří Havai Mikronésie Polynésie Melanésie

Růstem korálů na okraji sopky, postupné propadání sopky, až do 10. Jak se všeobecně říká ostrovu, který vidíte na obrázku? Popište zjednodušeně jak vzniká. Atol. Růstem korálů na okraji sopky, postupné propadání sopky, až do zmizení pod hladinou. http://blogs.independent.co.uk/

11. Jak mnění datum při přechodu datové hranice? Ze západu na východ → +1 den Z východu na západ → -1 den http://quintessentialruminations.wordpress.com/

12. Co se děje v Tichém oceánu při jevu El Niño Normální stav oslabení vlivu pasátů přesun mas teplé vody ze Z na V změna hloubky termokliny. teplá voda způsobuje nedostatek ryb. deště v Peru a Ekvádoru → záplavy http://biophysics.sbg.ac.at/

Použité zdroje: ANDĚL, J., MAREŠ R. „Nový Svět“ Amerika, Austrálie a Oceánie (2000):. Encyklopedický přehled zemí. Nakladatelství Olomouc, Olomouc, 293 p. NEWS [online]. [cit. 2013-3-9]. Dostupné z WWW: http://www.news.com.au/photos/gallery-e6frflv9-1111119932845?page=1 FLICKR [online]. [cit. 2013-3-9]. Dostupné z WWW: http://www.flickr.com/groups/nzmountains/discuss/72157594194982954/ BLOGS [online]. [cit. 2013-8-9]. Dostupné z WWW: http://blogs.independent.co.uk/2012/06/21/fancy-an-atoll QUINTESSENTIALRUMINATIONS [online]. [cit. 2013-8-9]. Dostupné z WWW: http://quintessentialruminations.wordpress.com/2012/03/19/tinkering-with-time-the-mysterious-case-of-the-vanishing-day/ BIOPHYSICS [online]. [cit. 2013-12-9]. Dostupné z WWW: http://biophysics.sbg.ac.at/atmo/elnino.htm