NÁZEV ŠKOLY: ČÍSLO PROJEKTU: NÁZEV MATERIÁLU: TÉMA SADY: ROČNÍK:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ35 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_14-03 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorMgr.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Menschen und Häuser TémaWohnen.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_11_Schule_in_Deutschland TEMA:My a svět.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_INOVACE_4_NEJ 55 Název.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Schulsystem in Deutschland Autor: Mgr. Kostiuková N.
NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7B_12_.
NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7B_19.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_12-11 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorMgr.
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_06_NJ_EINKAUFEN témaEinkaufen číslo projektu CZ.1.07/ /
Detusch mit Max Lektion 2. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Übungen- Nebensätze.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_168_VEDLEJŠÍ VĚTY, SPOJKA WEIL Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Chalupová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_16 Umwelt TEMA:My a svět kolem nás.
B ERUFE PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.04 Číslo projektu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Was macht oft Probleme.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Menschen und Häuser TémaWohnen.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_Erinnerungen.
W ETTER UND JAHRESZEITEN PhDr.Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_2.NJ.20.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Menschen und Häuser TémaSkloňování.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Menschen und Häuser TémaAutoservice.
Arbeitslosigkeit. Název školy:Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ53 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
U MWELTSCHUTZ PhDr Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.18 Číslo projektu:
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.11_welche_jahreszeiten_sind_das Datum : Ročník.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_17 Lokale Präpositionen TEMA:Jazyková.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_ Německý jazyk 7.-9.r. TEMA: Wochenplan ČÍSLO.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_4_8.E_HOU_04_TIRAMISU.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhFeste und Geschenke TémaPředložky.
Název školy ZŠ. J.E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_24_NJ_HAUSTIERE témaHaustiere číslo.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SŠ a VOŠ České Budějovice Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední škola a.
NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7B_15_.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_ INOVACE_12-04 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_12-18 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorMgr.
T RPNÝ ROD V NĚMČINĚ PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_4.NJ.17.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_12_WEIHNACHTSPUNSCH.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Österreich - Oberfläche Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Německý jazyk - reálie německy mluvících zemí.
Tiere PhDr. Taťána Tonová.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Digitální učební materiál
Konjugation der Hilfsverben
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
NÁZEV ŠKOLY: ČÍSLO PROJEKTU: NÁZEV MATERIÁLU: TÉMA SADY: ROČNÍK:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Německý jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ČÍSLO PROJEKTU: NÁZEV MATERIÁLU: TÉMA SADY: ROČNÍK: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.1082 NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7B_06_Umweltschutz TÉMA SADY: Německý jazyk ROČNÍK: 4.A, 4.C DATUM VZNIKU: říjen 2013 AUTOR: Mgr. Eva Kišová

Anotace: Materiál je určen pro 3-4 ročníky čtyřletého gymnázia Anotace: Materiál je určen pro 3-4 ročníky čtyřletého gymnázia. V úvodních cvičeních si studenti interaktivní formou opakují získanou slovní zásobu, v následujících si ji upevňují, prohlubují a zdokonalují. Součástí jsou taky cvičení na porozumění náročnějšího textu a přiřazování slovní zásoby k obrázkům. Závěrem je prezentován ucelený text, který studenti přeloží a porovnávají se správným překladem.

Umweltschutz Ge

Bilden Sie 2 Gruppen. Jede Gruppe beschreibt 3 Bilder Bilden Sie 2 Gruppen. Jede Gruppe beschreibt 3 Bilder. Andere Gruppe korrigiert! Abfall sortieren Leben im Wasser stirbt das Wasser sparen Auspuffabgase Fabriken produzieren Abgase Wälder werden vernichtet

Suchen Sie richtige Überseztung! 1. sich für den Umweltschutz einsetzen 2. gegen die Atomkrafwerke kämpfen 3. e Umwelt vor schädigenden Einflüssen schützen 4. zu einer Gefährdung der Gesundheit der Bevörkerung führen 5. e Katalysatorspflicht für Personenkraftfahrzeuge a/ vést k ohrožení zdraví obyvatelstva b/ chránit životní prostředí před škodlivými vlivy c/ povinnost katalyzátorů pro osobní vozidla d/ zasadit se o ochranu životního prostředí e/ bojovat proti atomovým elektrárnám

Wie heiβen Naturkathastrophen auf den Bildern ? 1. 4. Tsunami Erdbeben 3. 5. 2. Hochwasser Eruption Tornado

Wählen Sie die richtige Antwort! B C A 1.Wir geben die Flaschen zurück ins Geschäft und bekommen dafür das Geld. Es sind: a/ Plastikflaschen b/ Pfandflaschen c/ Gasflaschen 2. Dieses Wasser dürfen wir trinken: a/ Trinkenwasser b/ Getrinkenwasser c/ Trinkwasser 3. Die Autos produzieren Schadstoffe. Es sind: a/ Müllgase b/ Auspuffabgase c/ Hausgase 4. In der Landwirtschaft benützen wir: a/ Düngemittel b/ Dingemittel c/ Donnermittel

Ergänzen Sie nach dem Bild! Nicht nur die Menschen benötigen die Luft zum Leben, sondern auch die Pflanzen. In Gebieten mit stark konzentrierter Industrie entsteht Smog. In den Haushalten wird der nicht getrennt. Abfall Bei einem Tankerunglück ensteht eine Ölschicht Dabei stirbt das Lebewesen

Welcher Text gehört zu welchem Bild ? 2. 1. Die Natur geht kaputt 2. Die Schornsteine rauchen 3. DieFabriken verschmutzen die Flüsse 4. Der Autoverkehr steigt 4. 3.

Die Schornsteine rauchen Die Fabriken verschmutzen die Flüsse Der Autoverkehr steigt Die Natur geht kaputt

Was müssen wir für die Umweltschutz zu Hause machen ? 1. 2. 3. Wasser sparen Licht ausschalten nicht rauchen 4. 5. 6. Abfall sortieren wenige Chamikalien beim Grillen nur Holz, Kohl (Sprays) benützen benützten

Was symbolisieren diese Bilder? tropische Regenwälder Verstehen Sie Inhalt folgendes Textes ? Das Verschwinden der tropischen Regenwälder ist die ökologische Katastrophe. Jedes Jahr wird der Bereich der tropischen Wälder zerstört. Das führt zu einem massiven Artensterben. Viele Wissenschaftler glauben, dass die aktuelle Abholzung der tropischen Wälder zur globalen Erwärmung führt.

ÜBERSETZUNG Zmizení tropických deštních pralesů je ekologická katastrofa. Každý rok je oblast tropických lesů zničena. To vede k masivnímu vymírání živočišních druhů. Mnozí vědci se domnívají, že současné kácení tropických pralesů způsobuje globální oteplování.

Beantworten Sie die Fragen ! Warum ist Umweltschutz ein globales Problem ? 2. Welche Organisation löst dieses Problem? 3. Welche Rolle spielen die Autos bei der Umweltverschmutzung? 4. Welches Problem bei der Umweltverschmutzung spielen die Haushalte ? Was kann man für die Umwelt machen? Was tun Sie selbst für die Umwelt?

Použité zdroje: http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx/průmyslová továrna www. office. microsoft.com www.rvp.cz http://cs.wikipedia.org/wiki/Tropický_deštný_les Keprtová, Margot. Německo-český tematický slovník. 4. upravené vydání: Olomouc 2005. ISBN 80-7182-192-6. str. 216.