Český jazyk a literatura

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dovolená s OS Tatry 2012.
Advertisements

Římské číslice jako rozšiřující učivo
Investiční produkty pro opatrné nebo začínající investory.
Výuka na gymnáziu U Balvanu
JAZYKOVĚDA, JAZYKOVÁ KULTURA, ŘEČ A JAZYK
Příloha č. M2: Katastrální mapa se zákresem ZCHÚ – klad listů S Mapový podklad © ÚKM ZK – Polohopis informativního charakteru odvozen z katastrální mapy.
Modely slunečních protuberancí Seminární práce pro NAST001 Tomáš Rieb Astronomický ústav UK
Vypracovala Jitka Trejbalová
Český jazyk a literatura
Jazykověda a její disciplíny
KOSMETIČKA L /004.
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_OSVZ_ZSVa Ročník: I. Vzdělávací oblast: Společenskovědní.
InSITE - between you and information Hynek Rais, ředitel pro poradenské služby inSITE, s.r.o. Cyklus workshopů v rámci HR živě „Jak si správně vybrat“
Renesance a humanismus v Itálii. Renesance a humanismus v Itálii.
Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456
Úvaha.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ AKADEMIE, 17. listopadu.
Struktura maturitní zkoušky
Čísla kolem nás.
EGRAMEGRAM MINERALOGICKÝ SYSTÉM 2013 geologie/mineralogický systém 1.
I. Starověké středomoří
Pracovní list – cesta kolem světa
JAZYKOVĚDA JAZYKOVÉ PŘÍRUČKY
Písemná práce z CJL.
PŘÍRODOVĚDNÉ PRAKTIKUM 9. ROČNÍK VODA = ŽIVOT Autorem materiálu je Ing. Jitka Hadamovská, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy –
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_CJL_HR_3_16.
III/2 XV A
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Římské číslice 1 – 20 Matematika , 5. ročník
Římské číslice 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
ŘÍMSKÉ ČÍSLICE - PROCVIČOVÁNÍ
Instalace MS Dynamics NAV 5.0
Kateřina Hrudková, Amálie Knotová, 1.B.
Římsky i arabsky.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
People for Europe Národní muzeum (Praha, Česká republika) Slovenské národné múzeum (Bratislava, Slovensko) Nadace Romualda del Bianca (Florencie, Itálie)
Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456
Autor: Mgr. Jaroslava Bošková
Instalace MS Dynamics NAV 5.0 Stručný návod/Installation manual.
ZÁKONÍK PRÁCE. Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1124Ročník:2. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh: Personální činnosti Téma: Zákoník.
Instalace MS Dynamics NAV 5.0 Stručný návod. Umístění zdrojových souborů pro instalaci Přes připojení eduroam (podle testů zhruba 8-10 minut) –
KVINTA. = VĚDA ZABÝVAJÍCÍ SE ZKOUMÁNÍM JAZYKA. Dělení podle: 1) jazyků, jimiž se zabývá (např. bohemistika, anglistika, romanistika, hungaristika, sinologie,
I. Pomocí roztahování buněk (viz přednáška Příprava dat) vyplnit buňky čísly od 1 do 79 Příklad používání funkcí: II. Spoj příjmení a jméno do jednoho.
Cvičení z meteorologie a klimatologie podzim 2009
Praktické příklady k procvičování
Literatura období humanismu a renesance
VY_32_INOVACE_ČJ.9.A NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR. NIKOLA GRBAVČICOVÁ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_ČJ.9.A.01_VÝVOJ ČESKÉHO JAZYKA.
VY_32_INOVACE_07_rimskecislice
HUDEBNÍ NAUKA Hudební abeceda.
Vzdělanost Pozdní gotika
PŘÍPRAVA A REALIZACE VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ PRO PODPORU
Popis značení v prstokladech stupnic
Jazykověda a její disciplíny
NÁZEV ŠKOLY: SOŠ Net Office Orlová, spol. s r. o.
FRAKTÁLY Fyzikální seminář FJFI ČVUT v Praze Jiří Minarčík
JAZYKOVĚDA A JEJÍ DISCIPLÍNY
Ejhle, člověk.
Římská čísla – Matematika 3.ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
I. Starověké středomoří
Instalace MS Dynamics NAV 5.0
A5M33IZS – Informační a znalostní systémy
Kritéria hodnocení písemné práce
Klimatologické indexy Zadání cvičení
Európy Krížova cesta IX. X. VIII. XI. VII. VI. V. XII. IV. XIII. III.
Dotazovací jazyk SQL - II
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Jazykověda a její disciplíny
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
ABC, s.r.o. Na Okraji 6 Praha 10.
Transkript prezentace:

Český jazyk a literatura I. Starověká literatura II. Středověká literatura i humanismus a renesance III. Literatura do pol. 19. stol. IV. Literatura 2. pol. 19. stol – světová i česká V. Světová literatura 1. pol. 20. stol. VI. Česká literatura 1. pol. 20. stol. VII. Tvarosloví VIII. Syntax IX. Nauka o slovní zásobě X. Pravopis XI. Slohové útvary – slohové práce XII. Světové jazyky a čeština jako národní jazyk

I. Starověká literatura ZPĚT

II. Středověká literatura, renesance + humanismus ZPĚT

III. Literatura do pol. 19. stol. ZPĚT

IV. Literatura 2. pol. 19. stol. – česká i světová ZPĚT

V. Světová literatura 1. pol. 20. stol. ZPĚT

VI. Česká literatura 1. pol. 20. stol. ZPĚT

VII.Tvarosloví ZPĚT

VIII. Syntax ZPĚT

IX. Nauka o slovní zásobě Viz Český jazyk v kostce ZPĚT

X. Pravopis Viz Český jazyk v kostce ZPĚT

XI. Slohové útvary – slohové práce Viz Český jazyk v kostce ZPĚT

XII. Světové jazyky, čeština jako národní jazyk Viz Český jazyk v kostce ZPĚT