Obojživelníci Naomi anna kubátová. druhy  Ocasatí  Mloci čolek  Čolek  žebrovník  Bezocasatí žebrovník  Různé druhy žab.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škola 1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko, Jeřábkova 690,Milevsko Autor
Advertisements

VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.14 Anotace:
Základní škola Rosice, okres Chrudim
OBOJŽIVELNÍCI PŘÍRODOPIS 7. ROČNÍK.
Autor:Mgr. Alena Shánělová
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Obojživelníci.
Obojživelníci.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Opakování obojživelníci
OBOJŽIVELNÍCI obývají „oba živly“ VODU SOUŠ.
OBOJŽIVELNÍCI Ocasatí.
Třída: Obojživelníci znaky:
Obojživelníci Zástupci.
TŘÍDĚNÍ ŽIVOČICHŮ.
OBOJŽIVELNÍCI
PLAZI, OBOJŽIVELNÍCI, RYBY, BEZOBRATLÍ
Autor: Mgr. Hana Krajčová
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Prvouka, přírodověda Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_06_10.
Zoologická zahrada Východ ZOO.
Třída OBOJŽIVELNÍCI Tvoří přechodnou skupinu mezi vodními a suchozemskými obratlovci, vyvinuli se z lalokoploutvých ryb (latimérie podivná), dospělci.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Obojživelníci pro 5. ročník ZŠ
Jedná se o štíhlého čolka s drobnými končetinami a dlouhou hlavou. Pokud se vyskytuje ve vodě, jeho kůže je hladká, na souši ji má suchou a jemnozrnnou.
charakteristika obojživelníků
Živočichové opakování Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Základní škola a Mateřská škola Bělkovice – Lašťany
Obojživelníci ocasatí
Obojživelníci autor: David Hainall.
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: listopad 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Jméno autoraMgr. Eva Truxová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Obojživelníci Ocasatí Bezocasí.
Třída: Obojživelníci (Amphibia)
stavba těla, rozmnožování
Základní škola Kladruby
OBOJŽIVELNÍCI Bezocasí.
Třída OBOJŽIVELNÍCI Přechodná skupina mezi vodními a suchozemskými obratlovci rozmnožování a vývin probíhá ve vodě, larvy= PULCI=dýchají ,mají.
RYBY 2 Obojživelníci plazi.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s výskytem, zástupci a typickými.
NAŠI OBOJŽIVELNÍCI Obr.1.
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Anotace - v prezentaci se žáci seznamují s určitým druhem žab Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – poznání přírodního druhu, stavba.
Kmen: STRUNATCI podkmen: OBRATLOVCI nadtřída: bezčelistnatci
Název projektu: Živá příroda ve škole
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.7 Živočichové - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Obratlovci obojživelníci.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
RYBY. Stavba těla: Tělo se skládá z hlavy, trupu a ocasu, končetiny jsou přeměněné v ploutve. Pokryv těla: Tělo je kryto šupinami, které jsou neustále.
OBOJŽIVELNÍCI 7. ročník ZŠ Londýnská. OBOJŽIVELNÍCI.
Obratlovci Pětilístek: páteř
Kmen: Strunatci Podkmen Obratlovci Třída Obojživelníci
Škola 1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko, Jeřábkova 690,Milevsko Autor
Autor: Mgr. Vladislava Slepičková
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
OBOJŽIVELNÍCI – VE VODĚ I NA SOUŠI
RYBY A OBOJŽIVELNÍCI (opakování)
Podtřída: Ocasatí Mají dva páry stejně vyvinutých končetin
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
zpracovaný v rámci projektu
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_117_Obratlovci
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lumír.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Zpracoval: Marcela Kováříková
OBOJŽIVELNÍCI 7. třída.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Transkript prezentace:

obojživelníci Naomi anna kubátová

druhy  Ocasatí  Mloci čolek  Čolek  žebrovník  Bezocasatí žebrovník  Různé druhy žab

Vývoj žab  1.Uvnitř vejce se vytváří pulec, který se po 10 dnech vyprostí z vaječného obalu.  2. Čerstvě vylíhlý pulec se pomocí lepkavého sekretu uchycuje na vodní rostliny, ústa má zavřená.  3. Po 4 dnech začíná otevírat ústa a začíná plavat, zpočátku se živí rostlinou potravou, později přidá živočišnou. Má jen tělíčko a ocásek.  4. Po 8 týdnech se utvářejí zadní nohy. Žábry mizí a utvářejí se plíce. Pulec se začíná nadechovat na hladině.  5. Po 10 nebo 11 týdnech se objevují přední nohy.  6. Po x týdnech mizí ocas a malá, pouze 1 cm dlouhá žabka opouští vodu. Plně doroste ve 3 letech života. Larvální stadium přežije jenom nepatrná část pulců, většina se stane obětí jiných vodních živočichů.

Čím se živí  Hmyzem,Měkkýši,žížalami,pavouky a drobnými hlodavci

přispůsobení  KŮŽE  -holá, hladká nebo bradavičnatá se slizovými žlázami  -slizové žlázy mohou být přeměněny v jedové  -občasné svlékání pokožky(požírají ji)  proměnlivá tělesná teplota  dospělci dýchají plícemi a kůží

zdroje    /grimenka.xf.cz/index.php?p=44  pavouk/read.php?1,18818   zijicich-na-uzemi-ceske-republiky zijicich-na-uzemi-ceske-republiky