NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.12 Anotace: Prezentace obsahuje náměty k tvořivé práci žáků, na kterých si procvičí a zopakují básnické formy (kaligram, pásmo).
Advertisements

ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
ZŠ a MŠ Vikýřovice, okres Šumperk CZ.1.07/1.4.00/ Drahomíra Ďurišová VY_32_INOVACE_17_ Český jazyk – čtení 2.ročník – vytvoření a ověření.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_26_Slova opačného významu AUTOR: Zdeňka Buchtelová ROČNÍK,
ICT – 2 – 3 – Hudební výchova
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Sedláková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: Vondráková NÁZEV: VY_32_INOVACE_19 rytmus písní TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: Vondráková NÁZEV: VY_32_INOVACE_ 09_ Houby TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_Pohádky (1.)B.Němcová TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_TÉMA:Závisle a nezávisle proměnná TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
Procvičujeme písmenko ž VY_32_INOVACE_20 Sada 4 Jazyková výchova ZŠ a MŠ Dešná It ve škole 1622/21/7.1.4/2010.
Slovesa - osoba VY_32_INOVACE_15 Sada 7 Jazyková výchova Autor: Dana Doležalová ZŠ a MŠ Dešná IT ve škole 1622/21/7.1.4/2010.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: Vondráková NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Knížka Ferdy Mravence ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_12_Šípková Růženka TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: Vondráková NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_Červená Karkulka TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Václav Hrabě NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha AUTOR: Mgr. Jana Kolbeová
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
AUTOR:Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_19_ URČOVÁNÍ ČASU
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Vztahy mezi slovy 1 VY_32_INOVACE_4
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Štěpánka Vaňková Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_II.JZ_ČTENÍHŠ_HLÁSKY.
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_06_IV_Z6_mírný_pás.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Projekt: Moderní výuka Registrační číslo: CZ / /21
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
VY_12_INOVACE_Tru_I_28 Název Rozlišení poezie a prózy
Slova s citovým zabarvením VY_32_INOVACE_7
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, 1045 Kollárova
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_12_PODZIM TÉMA: PODZIM
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_29_PRVOUKA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Sada 7 Jazyková výchova Autor: Dana Doležalová ZŠ a MŠ Dešná
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Krácení lomených výrazů
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_04_JARO TÉMA: JARO
VY_52_INOVACE-22_Životní projevy- kontrolní otázky
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název školy Autor: Název: Téma: Číslo projektu: ZŠ a MŠ Březno
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_35_Závěrečný test
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
VY_32_INOVACE_11_PRVOUKA 1. ROČNÍK_PRANOSTIKY II.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY:MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, 1045 Kollárova
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_16_Rozbor básně TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:

Anotace Materiál slouží k použití na interaktivní tabuli Český jazyk-literární výchova-Rozbor básně Emanuel Frynta-Podzim Pro 4.-5.ročník ZŠ Rozbor básně,řazení slok, vysvětlení pojmů,rozbor básně-sloka,verš,rým,

Báseň- dokážeš správně seřadit sloky? Emanuel Frynta-Podzim   Jak je ta zima krutá, Jak je ta vesna děsná – je tma, jen táhne čtvrtá, jezevce budí ze sna , vážeme si šály na uzly otvírá hrdla skřivanů, rybník je celý zamrzlý oráče honí z divanů a mračna šedožlutá. a ztuhlé včely z česna. A v tom je také řešení Jak je to léto strašné- a smysl této básně - vysychá voda v kašně, že i když se to necení, musí se sklízet obilí, je na podzim i v jeseni vlaštovky žerou motýly prachsakramentsky krásně. a silnice jsou prašné.   Jak je ten podzim smutný, teskný a přeukrutný - rve listí z akátů, zvedáme límce kabátů a lije jako z putny.

Vysvětlete slova-doplňte,odpovězte na otázky. akát putna divan jeseň Autor ……………. Název básně ……………. Báseň má …………….slok. Jedna sloka má ………………veršů. Jak básník popisuje roční období? Co chtěl básník sdělit ?

Vytvoř verše na jedno roční období Vyber si roční období   Co se vám na něm líbí? ……………………………………………………………    Co na něm nemáte rádi? ………………………………………………………………

Použité zdroje ULRYCHOVÁ, I. Čteme si a hrajeme si 3 - texty pro literární výchovu a tvořivou gramatiku, 1. vydání, Praha , nakladatelství Pansofia 1996, ISBN 8085804-76-X. s. 28. www.microsoft.office.com