MATEMATICKÁ GRAMOTNOST

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nebe nad Kunraticemi aneb první zmínky z naší budky.
Advertisements

ČLOVĚK A JEHO SVĚT ORIENTACE V ČASE Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
Historická období a historické prameny
Výuka dějepisu na naší škole
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Pestrý svět učení. Pedagogové vybrali tyto šablony :  Čtenářská a informační gramotnost šablona č I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
Úvod do učiva dějepisu.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Dějepis Ročník : 7.
III/2 XV A
Meteorologie Co je to meteorologie? Autor: Vendula Vincurová
Podnebí v ČR.
PODNEBÍ ČR.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
POČASÍ A PODNEBÍ V ČESKÉ REPUBLICE
I. Starověké středomoří
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Zeměpis cestovního ruchu.
Člověk a společnost Dějepis Světové války Isaac Newton VY_52_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Česká republika: poloha, historický vývoj a obyvatelstvo a sídla
III/2Závislost teploty na čase Potřebné pomůckySešit, učebnice, pero Druh interaktivityVýklad, aktivita žáků Cílová skupina6. ročník Stupeň a typ vzdělání2.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ALGORITMIZACE A ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ PODMÍNĚNÝ PŘÍKAZ – PŘEVOD ČASOVÉHO ÚDAJE Vytvořila: RNDr. Ivanka Dvořáčková Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Byzantská říše Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
LIBYE Vypracoval: Petr Svojanovský.
Poznáváme svět kolem nás Lenka Krejčová
Cesta k první světové válce
Úvod do učiva dějepisu Zdroj: Ref Number: Photographer: Ian BrittonIan Britton Tags: southern england stonehenge world heritage.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: Mgr. Hana Novotná Název : VY_32_INOVACE_3A14Čj9_Pravopis vlastních.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ZŠ Brno, Řehořova 3 Já a společnost Výchova k občanství ročník III
Jako jedna z částí úkolu Podpora gramotnosti, který řeší VÚP v Praze. Matematická gramotnost RNDr. Eva Zelendová.
VY_32_INOVACE_ Tomáš Kvasný Atmosféra - podnebí I. – teplotní pásy Tomáš Kvasný Zeměpis Březen ročník Pomocí práce ve dvojicích a výkladu.
Úvodní hodina dějepisu Uspořádání učebnice Časová osa Prameny 9. ročník.
Úvod do romantismu.
Podnebí ČR.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Eva Ježková Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_ZEMEPIS_17.
Cvičení z meteorologie a klimatologie podzim 2009
Jak lidé měřili čas? od 2 minuty do 5:15
Matematické operace Velká násobilka.
VY_52_INOVACE_ČLAJS_06_JF Počasí a podnebí v ČR
PODNEBÍ A POČASÍ ČESKÉ REPUBLIKY
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Karlových Varech reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
ZEMĚPIS - 6. ročník Atmosféra
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Anna Zabranská Číslo
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Opakování národních dějin (1)
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 08 Dějepis _6.ročník_01
ZÁMOŘSKÉ OBJEVY Anotace: Prezentace je určena
Teplota vzduchu.
Vyhodnocení měření kvality ovzduší v Jihlavě
DIAGRAMY.
Směrnicový tvar rovnice přímky
ZMĚNA TEPLOTY V PRŮBĚHU DNE
ZMĚNA TEPLOTY V PRŮBĚHU DNE
RACIONÁLNÍ ČÍSLA USPOŘÁDÁNÍ CELÝCH ČÍSEL. RACIONÁLNÍ ČÍSLA USPOŘÁDÁNÍ CELÝCH ČÍSEL.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Úvod do matematické analýzy - pokračování 3
Časový řád. VY_32_INOVACE_18
PŘEVODY JEDNOTEK HMOTNOSTI procvičování
Druhé centrum křesťanství Konstantinopolis (Cařihrad, dnes Istanbul)
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Metody geografického výzkumu Fyzicko-geografická část Meteorologie a klimatologie Filip HRBÁČEK.
Matematické operace Velká násobilka.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Dějepis 7. ročník
KLIMATICKÉ OBLASTI Dělí se na 3 části – chladná, mírně teplá, teplá
Marie Curie Sklodowska
Porovnání epizod vysokých koncentrací přízemního ozonu v létě 1994 a 2003 Karel Dejmal Observatoř Košetice.
Transkript prezentace:

MATEMATICKÁ GRAMOTNOST RNDr. Eva Zelendová 16. 6. 2017 Jihlava

Dějepis Chronologicky seřaď na časové ose uvedené historické události: Studená válka Dobytí Cařihradu osmanskými Turky Dobytí Bastily, počátek Velké francouzské revoluce Doba Karla IV. První světová válka

Zeměpis Na obrázku je znázorněn roční chod teploty vzduchu a srážek pro Brno (meteorologická stanice Tuřany).

Reklama ZOO

V řešení je chyba v převodu hodin na dny. Správný výsledek je 25 dnů a 20 hodin.

Děkuji za pozornost. eva.zelendova@nuv.cz