Autor: Mgr. Karolina Pátková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Objem a jeho měření.
Advertisements

Objem a jeho měření.
Jednotky objemu. Měření objemu kapalin.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Opakování: Jaká je základní jednotka délky?
Fyzika Měření objemu a času.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Měření objemu pevného tělesa
MĚŘENÍ OBJEMU.
Měření objemu 6. ročník.
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: Přírodověda.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Objem LC.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Matematika a její aplikace
Lukáš Nečas a Daniel Dostál
OBJEM a jeho měření.
MĚŘENÍ OBJEMU Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Měření objemu.
Ing. Radek Pavela Měření objemu.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Jednotky objemu Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_162_Objem tělesa AUTOR: Ing.Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM:
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Fyzika 6. ročník Objem Anotace
Měření 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Měření objemu pomocí odměrného válce
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_264_JEDNOTKY OBJEMU Téma:
Převody jednotek objemu - opakování
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Objem
Číslo projektu MŠMT: CZ / / Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_10_04_převody jednotek Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_ Vlastnosti látek Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo projektu:
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_0 2 _05_úvod do fyziky Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
JEDNOTKY OBJEMU 6.třída. A) Převeď na jednotku v závorce: 0,06 dm 3 (cm 3 ) 0, m 3 ( cm 3 ) 2,3cm 3 (mm 3 ) 27 cm 3 (dm 3) 5,4 dm 3 (m 3 ) 1 989mm.
14 Kilogram – jednotka hmotnosti VY_32_INOVACE_14 autor:Mgr. Jana Kobylková identifikace:B2- 14 třída:2. předmět:M anotace:Seznámení s jednotkou hmotnosti.
Autor: Andrea Kolářová
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
VY_32_INOVACE_07M_Zlomek, výpočet více částí z celku - 3
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_52
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_07
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_12_PREVODY_JEDNOTEK Název materiálu:
Měření objemu pomocí odměrného válce
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_03 Měření objemu
OBJEM Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_11_29.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Objem
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_02 Objem
VY_32_INOVACE_04_Matematika_10.ročník 07_Převody – hl, l
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Autor: Andrea Kolářová Název : VY_32_INOVACE_1A_08_Hmotnost
OPVK 1.4 EU peníze školám NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice-Spořilov
MĚŘENÍ OBJEMU.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy, adresa: 1 Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_20_ Jednotky objemu
Anotace Litr Druhy a využití Co měříme v litrech
OBJEM objem je fyzikální veličina určující část prostoru, kterou zabírá těleso Značka objemu: V.
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_42_OBJEM TEMA: FYZIKA
Autor: Mgr. Karolina Pátková
AUTOR: Mgr. Milada Zetelová
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_13 13 Litr – jednotka objemu autor: Mgr. Jana Kobylková
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. Karolina Pátková Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Karolina Pátková Název : VY_32_INOVACE_7C_15_Téma_Měření_objemu Téma: Prvouka 3. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1431

Anotace Žáci poznají základní jednotky objemu, vztahy mezi nimi. Rozhodují, které předměty nakupujeme v jednotkách objemu a které podle hmotnosti. Vysvětlí si postup měření objemu pevných látek a provedou pokus s měřením. Převádějí jednotky objemu.

MĚŘENÍ OBJEMU

Objem měříme pomocí odměrného válce. Jednotky objemu Základní jednotkou objemu je 1 litr (1 l) Menší jednotkou je 1 mililitr (1 ml) 1 l = 1000 ml Větší jednotkou je 1 hektolitr (1 hl) 1 hl = 100 l Objem měříme pomocí odměrného válce.

Které potraviny kupujeme ocet na litry na kilogramy mouka ocet limonáda mouka limonáda mléko cukr mléko cukr salám olej olej pivo salám pivo

Objem můžeme měřit nejen u kapalin, ale i u pevných látek. Postup měření objemu jablka: Do odměrného válce nalijte 500 ml vody. Do této vody vložte jablko. Hladina vody vystoupí o několik ml, ukazuje např. 600 ml. Objem jablka ukazuje rozdíl, tedy 100 ml.

Převeď jednotky: 3 l = . . . ml 5 hl = . . . l 4000 ml = . . . l Kolik litrů je: Kolik mililitrů je: půl hektolitru půl litru čtvrt hektolitru čtvrt litru tři čtvrti hektolitru tři čtvrti litru

Zdroje Otevřená galerie Microsoft Office - Klipart