Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Advertisements

Několikrát méně, nácvik.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s násobením a kreslením VY_42_INOVACE_27 Sada 2 Základní.
 Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k procvičování sčítání a odčítání. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.  Autor: Mgr.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s násobením a hledáním otázky VY_42_INOVACE_29 Sada.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s praktickým znázorněním VY_42_INOVACE_28 Sada 2.
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_18.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_562_PÍSEMNÉ_SČÍTÁNÍ Téma: OPAKOVÁNÍ – PÍSEMNÉ.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s násobením VY_42_INOVACE_25 Sada 2 Základní škola.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s dělením VY_42_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s hledáním správné rovnice VY_42_INOVACE_31 Sada.
 V čajovně jsou 3 řady po 6 stolcích, u každého stolku jsou 4 židličky.  Kolik hostů se vejde do čajovny?
 V dubnu 2008 zaplatili rodiče za stravenky ve školní jídelně Honzovi a Míšovi 630 Kč. Honza 2 krát na obědě nebyl.  Jaká je cena jedné stravenky?
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_04_01_podni kání Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nela Šulcová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ CAJS.4.A.03_pece_o_zdravi Název: Péče o zdraví Číslo operačního.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Složené.
 Podmět ve větě je podstatné jméno nebo zájmeno.  Přísudek ve větě je sloveso.
Slovní úloha 1.třída VY_32_INOVACE_44_Opakovani_petim_1tr Matematika a její aplikace, 1.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_07_01_slovní úloha Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Matematika a její aplikace- geometrie pro 1.stupeň.
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Písemné dělení dvojciferným dělitelem se zbytkem - zkrácený zápis
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
Zajímavá matematika T R K A L O Č Y =
VY_32_INOVACE_M.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Matematika a její aplikace, Číslo a početní.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
VÝRAZ S PROMĚNNOU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
VY_32_INOVACE_ČJ.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Jazyk a jazyková komunikace, Český jazyk.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Slovní.
VY_32_INOVACE_10 10 KP slovní úlohy autor: Miroslav Ševčík
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Ilona Stieranková Název materiálu: VY_32_INOVACE_ M.5.A.11_pocetni_algoritmy_slovni_uloha_1 Název: Početní algoritmy-slovní úloha 1 Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/21.1693 Název projektu: PRIMA ŠKOLA Anotace: Materiál je určen pro žáky 5. ročníku, slouží k procvičování početních algoritmů ve slovní úloze. Datum: 04. 02. 2013 Ročník: pátý Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace

SLOVNÍ ÚLOHA Maminka potřebuje 6 šňůr na prádlo dlouhých 360 cm. Šňůra se prodává v délce 8 m. Kolik takovýchto šňůr musí maminka koupit, jestliže žádnou svoji šňůru nechce mít nastavenou?

SLOVNÍ ÚLOHA Výpočet: 6 . 360 = 2 160 8 m = 800 cm 3 . 800 = 2 400 Odpověď: Maminka musí koupit 3 šňůry v délce 8 m.

SLOVNÍ ÚLOHA Kolik korun za šňůry zaplatí, jestliže 1 kus stojí 24 Kč?

SLOVNÍ ÚLOHA Výpočet: 3 . 24 = 72 Odpověď: Maminka za 3 šňůry zaplatí 72 Kč.

SLOVNÍ ÚLOHA

SLOVNÍ ÚLOHA Použité zdroje: Molnár, J., Mikulenková, H,; Matematika a její aplikace pro 5. ročník, Olomouc, Prodos, 2010, ISBN 978-80-7230-208-6 http://www.abatar.cz/images/pohadkove_obrazky/pejsek_a_kocicka_06.gif

SLOVNÍ ÚLOHA METODIKA Soutěž – necháme žáky, aby si přečetli slovní úlohu a zkusili si ji sami vypočítat. Budou používat jednotlivé algoritmy, které znají. Prvních pět, kteří vypočítají úlohu správně, odměníme jedničkou do žákovské knížky. Potom vysvětlíme a spočítáme pro všechny, aby věděli správné řešení. Necháme žáky tvořit další otázky. Žák tak analyzuje podstatu problému a navrhuje jeden či více způsobů řešení. Procvičujeme ústně i písemně (tabule a sešity). Společná kontrola.