DIDAKTICKÁ HRA PRO 6. ROČNÍK

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ORGANISMY PROVÁZEJÍCÍ ČLOVĚKA BEZOBRATLÍ ŽIVOČICHOVÉ VERONIKA STRAKOVÁ.
Advertisements

EU peníze středním školám
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Mezi hlavonožce řadíme: krakaticesépiechobotnice loděnka.
Chobotnice pobřežní Johanka Sadílková.
Druháci a matematika 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Marie Janků. Dostupné z Metodického portálu
Žahavci Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Hlavonožci (třída měkkýšů).
než začnete prohlížet prezentaci ...
Výukový materiál VY_52_INOVACE_28_ ploštěnci, hlísti
MĚKKÝŠI PLŽI, MLŽI, HLAVONOŽCI
Poznávačka řasy až opaskovci.
KOZA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda
ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Vilma Skřivánková
MLŽI 12. října 2013 VY_52_INOVACE_210215
Převody – jednotky délky
HLAVONOŽCI Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
BEZOBRATLÍ Tereza Skálová.
MĚKKÝŠI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Lada Marholdová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
BEZOBRATLÍ ŽIVOČICHOVÉ
Ploštěnci 16. února 2014 VY_52_INOVACE_210208
BEZOBRATLÍ VY_32_INOVACE_06-57 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
B I N G O vzory podstatných jmen
Kmen: MĚKKÝŠÍ.
VY_32_INOVACE_36_Měkkýši - 2.část
MĚKKÝŠI - MLŽI žijí ve sladké i slané vodě
Výstup: VY_52_INOVACE_PŘ.7.01
OVCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
MĚKKÝŠI 15. října 2013 VY_52_INOVACE_210213
Skloňování vzorů podstatných jmen rodu středního
Žahavci Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Fyzika – měření objemu a převody jednotek objemu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Nezmar a ploštěnka – pracovní list.
Kmen: MĚKKÝŠI ŽIVOČICHOVÉ S MĚKKÝM TĚLEM
KOČKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
HUSA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
AUTOR: Mgr. Radoušová Marcela
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
BEZOBRATLÍ ŽIVOČICHOVÉ
PROVĚRKY Převody jednotek délky - 2.část
Převody délky MATEMATIKA
Technologie přípravy pokrmů 2. ročník - kuchař
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ a MŠ Blatnice pod Sv. Ant.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
HLAVONOŽCI Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
VY_32_INOVACE_PŘZOO.01 Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha-východ
Vzájemná poloha dvou kružnic
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Interaktivní hra s různými obrazci a jejich skládání
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Převody – jednotky délky
VY_52_INOVACE_57_Vodní mnohobuněčné organizmy- učební text
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
11 Kód materiálu: VY_32_INOVACE_15_KROUZKOVCI Název materiálu:
PŘÍRODOPIS 6 MĚKKÝŠI - HLAVONOŽCI.
Převody jednotek obsahu - 2.část
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Transkript prezentace:

DIDAKTICKÁ HRA PRO 6. ROČNÍK Riskuj PŘEHLED ORGANISMŮ II. DIDAKTICKÁ HRA PRO 6. ROČNÍK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Dudová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

ŽAHAVCI PLOŠTĚNCI HLÍSTI PLŽI MLŽI HLAVONOŽCI OPASKOVCI MĚKKÝŠI 1000 2000 3000 4000 PLOŠTĚNCI 1000 2000 3000 4000 HLÍSTI 1000 2000 3000 4000 PLŽI 1000 2000 3000 4000 MLŽI 1000 2000 3000 4000 HLAVONOŽCI 1000 2000 3000 4000 OPASKOVCI 1000 2000 3000 4000 MĚKKÝŠI 1000 2000 3000 4000

Mezi zástupce žahavců nepatří: a) medúza b) kořenožec c) nezmar hnědý Návrat na hrací pole

Tělo nezmara hnědého je: a) dvouvrstvé b) jednovrstvé c) trojvrstvé Návrat na hrací pole

Regenerace znamená: a) velkou obnovovací schopnost b) schopnost reagovat c) schopnost převtělení Návrat na hrací pole

Ústní dutina nezmara hnědého se nazývá: a) láčka b) ústní nálevka c) ústní otvor Návrat na hrací pole

Tělo ploštěnky mléčné je: nesouměrné b) dvoustranně souměrné c) jednostranně souměrné Návrat na hrací pole

Mezi cizopasné ploštěnce nepatří: a) tasemnice dlouhočlenná b) škrkavka dětská c) motolice jaterní Návrat na hrací pole

Tasemnice dlouhočlenná dorůstá v dospělosti délky až: 5 metrů b) 6 metrů c) 3 metry Návrat na hrací pole

Tasemnice může mít v jednom článku až: 70 000 vajíček b) 50 000 vajíček c) 60 000 vajíček Návrat na hrací pole

Hlísti mají: válcovité a hladké tělo b) článkované a dlouhé tělo c) tělo duté Návrat na hrací pole

Mezi zástupce hlístů nepatří: roup dětský b) ploštěnka mléčná c) háďátko řepné Návrat na hrací pole

Roup dětský žije v: tenkém střevě dětí b) tlustém střevě dětí c) v žaludku Návrat na hrací pole

Nebezpečný hlíst je svalovec stočený, přenáší jej nejčastěji: člověk a ptáci b) potkani a divoká prasata c) krysy a divoké lišky Návrat na hrací pole

Plži mají schránku nazvanou: lastura b) vápenitá schránka c) ulita Návrat na hrací pole

Mezi nejznámější zástupce plžů patří: hlemýžď zahradní b) sépie obecná c) slávka jedlá Návrat na hrací pole

Plži mají: a) otevřenou cévní soustavu b) uzavřenou cévní soustavu c) žebříčkovou cévní soustavu Návrat na hrací pole

Jazýček hlemýžďů se nazývá: radula b) láčka c) kokon Návrat na hrací pole

Schránka mlžů se nazývá: ulita b) lastura c) laděnka Návrat na hrací pole

Škebli chybí: a) hlava b) svalnatá noha c) útrobní vak Návrat na hrací pole

c) hřebenatka jakubská Mezi mlže nepatří: ústřice jedlá b) loděnka hlubinná c) hřebenatka jakubská Návrat na hrací pole

Škeble má vývin: a) přímý b) žádný c) nepřímý Návrat na hrací pole

Hlavonožci žijí pouze v: rybnících b) řekách c) mořích Návrat na hrací pole

Sépiová kost obsahuje velké množství: vápníku b) draslíku c) dusíku Návrat na hrací pole

Sépie má v okolí úst: 8 ramen b) 10 ramen c) 12 ramen Návrat na hrací pole

Největším hlavonožcem je: chobotnice pobřežní b) krakatice obrovská c) sépie obecná Návrat na hrací pole

Opaskovci jsou pojmenování: podle opasku na přední části těla b) podle opasku na zadní části těla c) náhodně Návrat na hrací pole

Nejznámějším opaskovcem je: žížala obecná b) sépie obecná c) škeble rybničná Návrat na hrací pole

Nervová soustava žížaly obecné se nazývá: plochá b) schodišťovitá c) žebříčkovitá Návrat na hrací pole

Mezi zástupce opaskovců nepatří: chobotnatka rybí b) klíště obecné c) pijavka koňská Návrat na hrací pole

Měkkýši se dělí na: plže a hlavonožce b) mlže, hlavonožce a plže c) plže, mlže a opaskovce Návrat na hrací pole

Schránky měkkýšů jsou: vápenaté b) cementové c) železité Návrat na hrací pole

Název měkkýšů souvisí s jejich: měkkou povahou b) měkkým nečlánkovaným tělem c) měkkou vahou Návrat na hrací pole

Některé schránky měkkýšů mají na vnitřní straně silnou vrstvu: perleti b) zlata c) stříbra Návrat na hrací pole