Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektronická učebnice – l
Advertisements

Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Číslo: VY_32_INOVACE_15_06 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: UNIT 1.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_20
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_10 Název materiálu: Vyjadřování věku a udávání času Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské.
ČAS – TIME (celé hodiny)
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_664_KOLIK_JE_HODIN TÉMA: KOLIK JE HODIN?
PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Hello.
ZÁKLADNÍ ČÍSLOVKY SE UČÍME ZPAMĚTI : ONE.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:
Elektronická učebnice - I
ČAS – TIME (čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá + minuty)
Označení DUM Pl - DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
What Time Is It? – Part 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ČAS – TIME (čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá + minuty)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Conversation – What´s the time Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
What Time Is It? – Part 1 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Numbers – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
PREPOSITIONS OF TIME (předložky s časovými údaji)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
PROVĚRKY Převody jednotek času.
ŘADOVÉ ČÍSLOVKY /ordinal numbers/
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Time in english What´s the time? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Nela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu
My day – daily routine NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_ Jazyk anglický TEMA:
Tim´s holiday in Prague práce s textem Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_094_Tim´s holiday - Práce s textem Dostupné z Metodického portálu
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Ivana Trembulaková ČísloVY_22_INOVACE_2160 NázevPresent simple Téma hodinyPřítomný čas prostý - opakování.
ANOTACE: Prezentace je určena žákům pátých tříd ke zopakování a rozšíření učiva o určování času v angličtině. Žáci si nejdříve zopakují určování hodin.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Jitka Vodrážková Hello, kids! VY_22_INOVACE_1A_29_WHAT_TIME_IS_IT Čas v celých hodinách Vyjádření jednoduchých časových údajů Procvičování,
VY_22_ INOVACE_ 07_ ANGLICKÝ JAZYK 5 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou MY DAY Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
SCHOOL Obr.1 VY_52_INOVACE_ AJ Anotace:Pracovní list, School Autor: Sabina Svobodová Jazyk: Angličtina Očekávaný výstup:umí slovní zásobu týkající.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
Název DUM: VY_32_INOVACE_XV_15_Numbers
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_15_Čísla Téma: Čísla
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90,
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
What Time Is It? – Part 1 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Zdeňka.
VY_32_INOVACE_Sei_I_12 Time Název projektu: OP VK
Najdi dva stejné obrázky
Personal pronouns Škola
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Anglické výrazy a věty si můžeš poslechnout kliknutím na .
VY_22_ INOVACE_ 11_ ANGLICKÝ JAZYK 3
VY_32_INOVACE_11_AJI_HODINY
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Anglický jazyk - gramatika Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
WHAT’S THE TIME? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_32_INOVACE_Sei_I_04 Numbers Název projektu: OP VK
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
VY_32_INOVACE_Kup_II_01 KOLIK JE HODIN?
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Transkript prezentace:

Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Určování času Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Hana Myslivcová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

What's the time, please? What time is it, please? …o'clock quarter past… quarter to… half past…

It's three o'clock. It's five past four. It's ten past six. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ It's quarter past It's twenty past It's twenty-five one. nine. past two.

It's half past four. It's twenty-five to It's twenty to five. nine. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ It's quarter to three. It's ten to six. It's five to seven.

Na čas se ptáme: „What's the time, please?“ Odpovídáme dle situace: „It's…“ Celé hodiny – O'CLOCK 4:00 It's four o'clock. 18:00 It's six o'clock. Od 1. minuty do půl – PAST 4:01 It's one past four. 4:08 It's eight past four. 5:15 It's quarter past five 6:30 It's half past six. Od 31. minuty do 59. minuty – TO 7:31 It's twenty-nine to eight. 10:45 It's quarter to eleven. 11:52 It's eight to twelve.

S časem se používá vždy předložka AT: I get up at half past six. She has breakfast at 7:20. We usually come back home at 5 o'clock. ______________________________________________________________________ Zkratka am (nebo a.m.) za digitálním časem znamená ráno nebo dopoledne, zkratka pm (nebo p.m.) za digitálním časem znamená odpoledne nebo večer : He goes swimming at 6:45 a.m. We play golf from 3:30 p.m. to 5:15 p.m.

Přiřaď hodiny k větám: 1 2 3 4 8 6 7 5 It's half past four. It's ten to six. It's quarter to eight. It's five to three. It's ten past eleven. It's quarter past ten. It's twenty-five past two. It's twenty past nine.

Zkontrolujme si: 1 2 3 4 7 8 5 6 It's quarter past ten. It's five to three. It's ten to six. It's twenty past nine. 7 8 5 6 It's quarter to eight. It's twenty-five past two. It's ten past eleven. It's half past four.

Napiš digitálně tyto časy: seven to three = ______ eighteen past nine = ______ four to two = ______ half past five = _____ ten o'clock = _____ six past seven = _____ quarter past six = _____ twenty-three to four = _____ eight to eleven = _____ one past nine = _____

Zkontrolujme si: seven to three = 2:53 eighteen past nine = 9:18 four to two = 1:56 half past five = 5:30 ten o'clock = 10:00 six past seven = 7:06 quarter past six = 6:15 twenty-three to four = 3:37 eight to eleven = 10:52 one past nine = 9:01

Dokresli hodinám ručičky: 1 2 3 4 quarter to eight past twenty-six eleven seven eight to three o'clock 5 6 7 8 twelve past seventeen four past half past nine to four six twelve

Zkontrolujme si: 1 2 3 4 quarter to eight past twenty-six eleven seven eight to three o'clock 5 6 7 8 twelve past seventeen four past half past nine to four six twelve

Do you know these English proverbs? Time is money. Čas jsou peníze. Better late than never. Lépe pozdě než nikdy. Early to bed and early to rise makes a man healthy, wealthy and wise. Brzy léhej, brzy vstávej a budeš zdravý, bohatý a moudrý.

Oprav chyby: It's quarter Is it twenty It is three It's tventy to twelve. past ten. to five. past four. It's thirty-four It is twenty It is quarter It's fifteen past two. to eleven. past eight. to twelve.

Zkontrolujme si: It's quarter It is eleven It is three It's twenty past twelve. past ten. to six. to four. It's twenty-four It is ten It is half It's quarter past two. to eleven. past eight. to one.