ÚSEČKA Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kružnice, konstrukce kružnice 4. ročník
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
4.1 Přímka (modelování, rýsování)
Konstrukce čtverce 5. ročník
KOLMICE 4. ROČNÍK Zpracovala Ing. Eva Skalická,
Konstrukce obdélníku 5. ročník
Přímka je nekonečně dlouhá, tenká křivka, která je dokonale rovná
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – KRUŽNICE A KRUH
ÚSEČKA. MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE Rýsování – úsečka Radka Smetanová VY_32_INOVACE_rysovani-usecka_17.
Rýsování pravoúhlého trojúhelníku
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_278_GEOMETRIE_TROJÚHELNÍK.
Vzdělávací obor: Matematika
Úsečka, délka úsečky, součet a rozdíl úsečky 5. ROČNÍK
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Vyvození a procvičení učiva
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
3.1 Bod, úsečka (modelování, rýsování, měření)
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_265_2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová.
ROVNOBĚŽKY 4. ročník Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická,
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_277_2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová.
PRAVOÚHLÝ TROJÚHELNÍK
Vzájemná poloha dvou kružnic
VY_32_INOVACE_KGE.4.52 Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Konstruktivní geometrie Tematický celek: Konstruktivní geometrie 4.ročníku Cílová skupina:
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNIC
Konstrukce trojúhelníku 4. ročník
5.1 Měření na centimetry a milimetry
14.1 Úsečky – porovnávání, přenášení
Zdroj obrazového materiálu
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_617_5TR_M Autor: Mgr. Iveta Grocholová.
38.1 Zásobník – Geometrické tvary
POLOPŘÍMKA.
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Konstruktivní geometrie Cílová skupina: 4. ročník (oktáva) gymnázia Oblast podpory: III/2 Inovace výuky prostřednictvím.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAKTICKÁ A ZÁKLADNÍ ŠKOLA
25.1 Rovnoběžníky Prohlédni si obrázky a pokus se říci, co je spojuje.
Konstrukce čtverce 4. ročník
Matematika a její aplikace
VY_42_INOVACE_116_KRUŽNICE,KRUH Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Čtyřúhelníky a rovnoběžníky
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ÚSEČKA Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
VY_42_INOVACE_118_KRUŽNICE A PŘÍMKA Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Narýsuj obdélník ABCD o stranách |AB|= 4 cm, |BC|= 2 cm.
Trojúhelník Geometrie pro 3. třídu.
25.
VLASTNOSTI ÚHLOPŘÍČEK
FOOD Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Ivana Pavlíčková Název: VY_32_INOVACE_13_Food Období: leden 2013 – červen 2013 Vzdělávací.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Ivana Pavlíčková Název: VY_32_INOVACE_14_Christmas Období: leden 2013 – červen 2013 Vzdělávací.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
K R U Ž N I C E Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_04_CTVEREC Název materiálu: Čtverec
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Základní konstrukce Kolmice.
MĚŘÍME V CENTIMETRECH Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Ivana Pavlíčková Název: VY_32_INOVACE_12_Merime v centimetrech Období:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 42 INOVACE 01 Matematika a její aplikace.
DĚLENÍ ČÍSLEM 3 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
TÉMA: Geometrické konstrukce pomocí kružnic
DAYS OF THE WEEK Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Sčítání a odčítání do 100 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Ivana Pavlíčková Název: VY_32_INOVACE_19_Scitani a odcitani do.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
TÉMA: Rýsování čtverce
TÉMA: Rýsování rovnoběžníků
TÉMA: Úlohy na rýsování kolmic a rovnoběžek
GREETINGS Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Transkript prezentace:

ÚSEČKA Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Ivana Pavlíčková Název: VY_32_INOVACE_15_Usecka Období: leden 2013 – červen 2013 Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Téma hodiny: Úsečka Ročník: 2. Číslo a název klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1334

Úsečka A, B – krajní body úsečky AB = BA Nebo ji můžeme zapisovat písmeny malé abecedy

Pojmenuj úsečky 1. 2. 3. 4. 2. Úsečka OP 1. Úsečka RS 3. Úsečka CD 4. Úsečka UV

Zapiš všechny narýsované úsečky D AB AS BC BS CD CS DE DS EA ES A S C B

Narýsuj úsečku OP a další dvě úsečky a označ je DF a GH

Který z bodů A,B,C patří úsečce DF a který nepatří? Bod C patří úsečce DF Body A, B nepatří úsečce DF A F B C D

Narýsuj Narýsuj přímku t Vyznač na ni dva různé body AB Vyznač modrou barvou úsečku, která ti vyšla Vznikla úsečka AB A B

Přečti a narýsuj IRSI = 6 cm INOI = 12 cm R S O N

Dobrá práce

Zdroje: Učebnice MATEMATIKA PRO 2. ročník, PRODOS http://www. iprodeti Zdroje: Učebnice MATEMATIKA PRO 2. ročník, PRODOS http://www.iprodeti.cz/coorexshop-cz/eshop/13- 1-Skolni-potreby/189-2-Pravitka-sablony https://www.facebook.com/pages/PAG-AYAW- WAG-PILITIN-BAKA- PUMAYAG/267992217498