Do you want to be a Millionaire?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Advertisements

EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Označení DUM 14 _ 17 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
MY FAMILY (slovní zásoba) THIS x THAT, ZÁJMENA
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_02
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_18
Odpověď na otázku „why“:
VY_32_INOVACE_06_PRESENT CONTINUOUS Anotace Prezentace k výkladu a procvičení přítomného času průběhového Autor Mgr. Jana Hrbková Jazyk english Očekávaný.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Časování slovesa BÝT (to be)
Procvičování anglického jazyka – porozumění textu Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
QUESTIONS present continuous. Questions YES / NO questions žádáme potvrzení / popření obsahu otázky před podmětem je sloveso odpovídáme:  Yes, ….. 
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
To be - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_374, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to be ve větách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_17_Vazba „going to“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
VY_32_INOVACE_13_TO BE 2 Anotace Prezentace sloužící k procvičení časování slovesa TO BE Autor Mgr. Jana Hrbková JazykEnglish Očekávaný výstup Vybere správný.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_78 NázevGoing to … Téma hodinyFuture tense PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
Časování slovesa „to be“ - být
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7g_3 Téma: Sloveso to be - hra Číslo.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. INTRODUCTION Použité obrázky a foto:
My family NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_ Jazyk anglický TEMA: My family ČÍSLO.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 03 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Marcela Götzová ČísloVY_32_Inovace_3299 NázevPronouns Téma hodinyZájmena PředmětAnglický jazyk Ročník/y/5.B.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí DATUM: AUTOR: Jana Hofrichterová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_Jobs and occupation TÉMA.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová Osobní zájmena Singular (jednotné číslo) Plural (množné číslo)
Anotace – Otázky Anotace - Pracovní list k procvičení tvoření otázek pomocí tázacích zájmen, překlad vět Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Pospíšilová Datum: Název:
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): červen 2013 Ročník:6. Tematická oblast: Anglická gramatika a slovní zásoba 1. Téma:Present.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová Long form I am you are he is she is it is we are you are they.
FAMILY mother/mum father/dad grandmother/grandma grandfather/ grandpa
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_42_going to Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu: Moderní škola Číslo klíčové aktivity: III/2 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Vráž, okres Beroun Autor: Zuzana Měchurová Název.
TO HAVE MÍT – VLASTNIT NĚCO Long form I have got You have got
Listening 1 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Č. DUMu: VY_22_INOVACE_02_TO BE – krátká odpověď
MY FAMILY Mgr. Bc. Lucie Hušková ZŠ a MŠ Kamenná 404/4,
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
TO BE – questions, short answers
VY_22_ INOVACE_27_ ANGLICKÝ JAZYK 5
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
FAMILY.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
VY_32_Inovace_ Sloveso „to be“- opakování
ANGLICKÝ JAZYK ČLOVĚČE, NEZLOB SE !
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
Anglický jazyk 4.roč.Your free time. Name: Doplň správně články.
Anglický jazyk 3.třída to be
VY_32_Inovace_ To be – zápor Project 1
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
Autor: Mgr. Lucie Pospíšilová Datum:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
To be - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_373, 19. sada, AJ2
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Translation 01/02 Tohle je Nicki. This is Nicki.
Transkript prezentace:

Do you want to be a Millionaire?

1. Marie ……………..from the CzecH Republic. A. Are B. is c. Am D. aren´t

2. Karl and Anna …….from Germany. A. Is B. ARE C. AM not D. ISN´T

3. My dad´s father is my…. A. Uncle B. Brother C. Cousin D. Grandpa

4. This is james. He´s ………… brother. A. His B. Your C. Her D. My

5. This is Jane. Milan is her …. A. Aunt B. Sister C. Grandma D 5. This is Jane. Milan is her ….. A. Aunt B. Sister C. Grandma D. Husband

6. Hi, I´m sergej. I´m from Moscow. My country is …. A. Brazil B 6. Hi, I´m sergej. I´m from Moscow. My country is …. A. Brazil B. Germany C. Russia D. Australia

7. Hello. My name is Tamika. I live in Tokio. I´m from… A. China B 7. Hello. My name is Tamika. I live in Tokio. I´m from… A. China B. Vietnam C. Japan D. Australia

8. Jak zní správná otázka k následující odpovědi 8. Jak zní správná otázka k následující odpovědi? Yes, we´re from new york. A. Where are you from? B. Are you from london? C. Is he from New york? D. Are you from New york?

9. Jak zní správná otázka k následující odpovědi. He´s twelve. A 9. Jak zní správná otázka k následující odpovědi? He´s twelve. A. How are you? B. How is he? C. How old is he? D. how old is she?

10. Jak zní správná otázka k následující odpovědi 10. Jak zní správná otázka k následující odpovědi? No, it´s not jane´s pen, it´s david´s pen. A. is this jane´s pen? B. Is this David´s pen? C. Is this your pen? D. is this your pens?

11. Jak zní správná otázka k následující odpovědi. They´re from london 11. Jak zní správná otázka k následující odpovědi? They´re from london. A. are they from London? B. Are they from Hong Kong? C. where are they from? D. where is she from?

12. Jak zní správná otázka k následující odpovědi. It´s Friday. A 12. Jak zní správná otázka k následující odpovědi? It´s Friday. A. is it Friday? B. what day is it today? C. Is it today? D. what time is it?

13. Ze slov Slož správnou otázku: your – mother – are – father – and – where A. where are your mother and father? B. Where are you mother? C. Where are your father? D. are your mozher and father where?

14. Ze slov Slož správnou otázku: your – What – phone – is – number A 14. Ze slov Slož správnou otázku: your – What – phone – is – number A. What your phone number is? B. What is your phone number? C. What phone your number is? D. Your number phone is what?

15. UVEĎ, POD KTERÝM BODEM SE NENACHÁZEJÍ POUZE ČLENOVÉ RODINY: A 15. UVEĎ, POD KTERÝM BODEM SE NENACHÁZEJÍ POUZE ČLENOVÉ RODINY: A. HUSBAND, DAUGHTER, PARENTS, GRANDPA B. SISTER, BROTHER, COUSIN, TEACHER C. PARENTS, GRANDMA, GRANDPA, SON D. AUNT, UNCLE, COUSIN, BROTHER

Správné odpovědi: 1B, 2B, 3D, 4D, 5D, 6C, 7C, 8D, 9B, 10A, 11C, 12B, 13A, 14B, 15B