ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

Kde to je? / Wo ist das? Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.7.B.05_odkud_pochazis_kde_to_je.
Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_11_NJ_POMOCNESLOVESOSEIN téma Pomocné sloveso sein.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ilona Šolcová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_NEMCINA_RECOVE_DOVEDNOSTI_06.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaII/2 Sada07 AnotaceJak.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_ Německý jazyk 7.-9.r. TEMA: Fragen - RISK ČÍSLO.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_ Německý jazyk 7.-9.r. TEMA: Gern, am liebsten.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_11 Autor: Ing. Milana Zuhlová Anotace: Tento materiál je možné využít písemnou i ústní formou při výkladu nového učiva nebo k.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registra č ní č íslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_3 Měření proudu a napětí Šablona číslo: IXSada číslo: 1Pořadové číslo DUM:3 Autor:Mgr. Milan Žižka Název školyZákladní škola Jičín,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu:
Digitální učební materiál
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Digitální učební materiál
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Vorstellung (Name, Staat, Alter)
Projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONA ČÍSLO: III/2 NÁZEV: INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PŘEDMĚT:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ZŠ Brána Nová Paka, Přírodopis 6. – 9. třída
Digitální učební materiál
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Anotace : Německý jazyk pro 7. ročník
Vy_32_Inovace_46_ Opakování 3. lekce (deutsch mit max 1: hodiny, w-
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Mgr. Veronika Vaňousová
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, 403 31 Tel.:472731819, 472731253 Tel.řed./fax:472731480, e-mail:skola@zsmojzir.cz VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/21.3095

Číslo klíčové aktivity: III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Autor: Ingrid Pazderová L1 VY_32_INOVACE_08 Vytvořeno: 30.9.2013 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace, německý jazyk – gramatika Anotace: Prezentace obsahuje přehled vět, je zaměřena na správný slovosled v německé větě. Poslouží také k nácviku tvoření vět a jejich procvičení. Použita galerie Microsoft Office – www.office.microsoft.com

Věta oznamovací Věta tázací Pořádek slov ve větě Věta oznamovací Věta tázací

Věta oznamovací Ich lebe in Deutschland. Žiju v Německu. V oznamovací větě stojí tvar slovesa vždy na druhém místě. Přímý pořádek slov Na prvním místě stojí podmět. Nepřímý pořádek slov Na prvním místě stojí jiný větný člen než podmět (příslovečné určení místa, času).

Tvořte oznamovací věty s přímým pořádkem slov. Paula – ich – heiße. Er – Deutsch – lernt. Rad – sie – fährt. Musik – er – hört. Ich heiße Paula. Er lernt Deutsch. Sie fährt Rad. Er hört Musik.

Pořádek slov ve větě tázací Rozlišujeme dva druhy otázek. Zjišťovací otázky Začínají slovesem, podmět následuje na druhém místě. Doplňovací otázky Začínají tázacími slovy a po nich na druhém místě následuje sloveso, po něm pak podmět.

Wie heißt du? Jak se jmenuješ? Zjišťovací otázka Wie heißt du? Jak se jmenuješ?

Woher kommst du? Odkud pocházíš? Doplňovací otázka Woher kommst du? Odkud pocházíš?

Tázací slova Warum – proč Wie – jak, jaký Was – co Wer – kdo Wo – kde Woher - odkud

Utvořte otázku podle vzoru. Přečtěte větu a utvoř otázku. Vzor: Dana lernt. Lernt Dana? Eva badet. Gitti wandert. Milan malt. Hans spielt Gitarre. Badet Eva? Wandert Gitti? Malt Milan? Spielt Hans Gitarre?

Odpovězte na otázku. Co dělá Dana ráda? Obrázek vám pomůže. Was macht Dana gern? Sie badet gern. Sie reitet gern. Sie spielt gern Fußball.

Odpovězte na otázku. Co dělá Markus rád? Obrázek vám pomůže. Was macht Markus gern? Er spielt gern Fußball. Er malt gern. Er fotografiert gern.