HODNOCENÍ DOPRAVNÍ SÍTĚ: ŽELEZNIČNÍ SÍŤ OLOMOUCKÉHO KRAJE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
II. ROČNÍK MEZINÁRODNÍ KONFERENCE Střední Morava-křižovatka dopravních a ekonomických zájmů , Luhačovice Pavel ŠVAGR „Dopravní módy a rozvoj.
Advertisements

Aplikace teorie grafů Základní pojmy teorie grafů
Ing. Antonín Blažek Náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZEM_BR_2_18.
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 7/14.
Téma: Trojúhelník 6. a 7. ročník Co je to trojúhelník
46.1 Olomoucký kraj – poznáš jeho dominanty?
Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení podmínek pro výuku na gymnáziu Číslo.
Barča Janková Markét Nedělová
Střední Morava – křižovatka dopravních a ekonomických zájmů Ing. Luděk Sosna, Ph.D. ředitel odboru strategie Luhačovice –
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Teorie grafů → kvantitativní metody analýzy sítí:
Olomoucký kraj Monika Zítková Zdroje: Wikipedia.
OLOMOUCKÝ KRAJ.
Česká republika.
MORAVA.
Fakulta managementu a ekonomiky
Prezentace podnikatelských ploch pro investory 1 Prezentace průmyslových ploch pro investory STATUTÁRNÍ MĚSTO PŘEROV Propojení dálnice D1 a propojení Přerova.
Doprava a spoje Skončíme také tak? také tak? Pro automobilovou dopravu je důležité dobře zaparkovat.
Olomoucký kraj kraj podél řeky Moravy tvořen 2 částmi:
Socioekonomické poměry
HODNOCENÍ DOPRAVNÍ POLOHY Filip Chvátal. Obr. 2.5: Regionální diferenciace stupně automobilizace v ČR v roce 2004 Pramen: D. Halásek, J. Maryáš, I.
Síť EUROPE DIRECT Úkolem informační sítě EUROPE DIRECT je šířit informace a doporučení týkající se politik EU a aktivně podporovat diskuze o Evropské.
Olomoucký kraj – procvičování
Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek ministra dopravy
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR.
HODNOCENÍ DOPRAVNÍ SÍTĚ (TEORIE GRAFŮ) Cíl cvičení:
Nevyužitá absorpční kapacita venkovských obcí Analýza venkova: nové otazníky a výzvy 20. října 2011 Arcidiecézní muzeu, Olomouc.
Název DUM: VY_32_INOVACE_X_3_17_Olomoucký_kraj Šablona číslo: X Sada číslo: 3 Pořadové číslo DUM: 17 Autor: Mgr. Radomíra Fišerová.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 30 Anotace.
GONIOMETRICKÁ FUNKCE TANGENS Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_02_B_16_Goniometrická funkce.
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
ÚHLY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Hájková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
MNOHOÚHELNÍKY DRUHY TROJÚHELNÍKŮ
MNOHOÚHELNÍKY DRUHY TROJÚHELNÍKŮ
2. Ročník konference v rámci projektu Železniční doprava pro kraje
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
OLOMOUCKÝ KRAJ VY_32_INOVACE_06-37 Ročník: 5. Vzdělávací oblast:
Základní konstrukce Osa úhlu.
OLOMOUCKÝ KRAJ.
Jak se jmenuje tato část České republiky ?
Hospodářská soudržnost ORP v regionu soudržnosti Střední Morava
HODNOCENÍ DOPRAVNÍ POLOHY
Vývoj železniční sítě v Jihomoravském kraji
Olomoucký kraj. Olomoucký kraj Kde leží Česká republika v Evropě?
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
TABULKA - MUŽI - JARO 2016 Rk. Družstvo Záp. + - Skóre Body 1
TABULKA - MUŽI - JARO 2016 Rk. Družstvo Záp. + - Skóre Body 1
TABULKA - MUŽI - JARO 2016 Rk. Družstvo Záp. + - Skóre Body 1
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Vl_13_Severní Morava
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
HODNOCENÍ DOPRAVNÍ SÍTĚ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Ing. Renata Kremlicová NÁZEV: Radioaktivita TÉMATICKÝ CELEK: Energie.
Stáže pedagogických pracovníků u zaměstnavatelů
Úvodní opakování Odpověz na otázky, použij mapu:
Osobní železnice v jižním Ontariu
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková
Základní konstrukce Osa úhlu.
Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Olomouci
Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje
ředitel odboru strategie
Moravské dopravní fórum
Úhly Názvosloví Rozdělení úhlů Jednotky velikosti Dvojice úhlů
39 ČTYŘÚHELNÍKY ROVNOBĚŽNÍKY.
Olomoucký kraj.
VIII. ročník Konference Moravské dopravní fórum
VY_52_INOVACE_03_02_Olomoucký kraj
OLOMOUCKÝ KRAJ.
Úhly NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_304_Úhly Téma: Geometrie Číslo.
Transkript prezentace:

HODNOCENÍ DOPRAVNÍ SÍTĚ: ŽELEZNIČNÍ SÍŤ OLOMOUCKÉHO KRAJE Tereza Gimunová, Eva Leligdonová, Kamila Mlejnková, Jana Svobodová

Zpracování Železniční síť v letech 1870, 1885, 1914 Od roku 1914 minimální změny Problém: návaznost na sítě okolních krajů Dva důležité uzly: Olomouc, Přerov

Zpracování Shimbelova matice: minimální vzdálenosti potřebné ke spojení jednotlivých vrcholů Alfa index: počet cyklů ku maximálnímu možnému počtu cyklů Beta index: počet hran ku počtu vrcholů Gama index: počet hran ku maximálnímu možnému počtu hran

Shimbelova matice 1870

Indexy 1870 Nejlépe/nejhůře dostupné uzly: Olomouc, Přerov, Říkovice/ Hoštejn, Zábřeh, Hranice na Moravě Alfa index: α = u/(2v-5) u = e – v + p

Indexy 1870 Beta index: β = e/v Gama index: γ = e/emax emax = 3(v – 2)

Shimbelova matice 1885

Indexy 1885 Nejlépe/nejhůře dostupné uzly: Olomouc, Červenka, Senice na Hané/ Podlesí, Hranice, Hustopeče n. Bečvou Alfa, Beta, Gama index:

Shimbelova matice 1914

Shimbelova matice 1914

Indexy 1914 Nejlépe/nejhůře dostupné uzly: Červenka, Litovel, Bludov/ Hustopeče n. Bečvou, Zlaté Hory, Javorník Alfa, Beta, Gama index:

Závěr Od roku 1914 zanikly dvě tratě: Kojetín-Tovačov (1981) Nezamyslice-Kovalovice (1998) Vývoj železnice směrem do hor Postupné propojování uzlů a napojování dalších

Zdroje Pavlíček, S.: Naše lokálky. Dokořán, Praha 2002, 156 str. http://www.people.hofstra.edu/geotrans/eng/ch2en/appl2en/ch2a1en.html

Děkujeme za pozornost.