AUTOR: Mgr. Petr Punčochář

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ The passive voice Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_06 Magnetické.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno- venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_13_Česká.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_12.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_17.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr. Brno- venkov, příspěvková organizace AUTOR: Tomanová Jana NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_05- Přídavná.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_05 Délka.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_16 K. J. Erben
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
AUTOR: Jiřina Dáňová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Druhy vět - tázací
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_19_AJ4
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
TO BE – questions, short answers
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_13
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Prepositions of place Škola
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_03
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Havránková Číslo
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
VY_32_Inovace_ Sloveso „to be“- opakování
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Kateřina Křížová
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_12 Pohyb a klid tělesa -test
AUTOR: Kateřina Křížová
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_98_M7
AUTOR: Kateřina Křížová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_12
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_04 příslovečná určení
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_16 Temperament
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kluky, okr. Písek
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_06_Abeceda 2
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_13 Romantismus Amerika
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_06 Česká moderna
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_13 Střídavé.
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_13_Sloveso to be 2
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_18 Fyzika,
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_19 Fyzika,
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_19 avantgarda
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_01 Čas
AUTOR: Mgr. Eva Nedomová
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
VY_32_INOVACE_35 HE IS …… SHE IS …...
Transkript prezentace:

AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_32 Anglický jazyk 2. stupeň TEMA: Anglický jazyk 2. stupeň ČÍSLO PROJEKTU: 2674/21/7.1.4/2011

ANOTACE Výukový materiál je určen žákům 8. ročníku základní školy. Materiál obsahuje animace. Pomocí nich je žák postupně seznamován se strukturou trpného rodu v jednotlivých typech vět. Animace také zpřístupní správné řešení. Autor: Mgr. Petr Punčochář Jazyk: anglický Očekávaný výstup: žák vytváří věty v trpném rodě Klíčová slova: anglický jazyk, slovesa, trpný rod Druh učebního materiálu: prezentace – využití interaktivní tabule Klíčové kompetence: kompetence k učení, řešení problémů, komunikativní Na výukový materiál reagovali žáci podle očekávání

PASSIVE VOICE TRPNÝ ROD Oznamovací věta + + podmět tvar be třetí tvar sloveso + -ed My leg is broken. nepravidelná slovesa Otázka + + tvar be podmět třetí tvar Is the window closed? Zápor + + + podmět tvar be not třetí tvar The window isn´t closed.

Is it done ………………………………… now? (it/ do) ………………………………… . (The cinema / close) ……………………………… . (Our clothes/ iron) ………………………………… . (The exam/ pass) ………………………………… in the Czech Republic. (These shoes/ not make) ………………………………… there. (Children / hide) The cinema is closed Our clothes are ironed The exam is passed These shoes aren´t made Children are hidden

Kde se vyrábí papír. Papír se vyrábí v této továrně Kde se vyrábí papír? Papír se vyrábí v této továrně. Tento článek napsal Jack. Odpadky se neházejí sem. Škola je zavřena. Všechny vstupenky jsou už vyprodány. Where is paper made? Paper is made in this factory. This article is written by Jack. Rubbish isn´t thrown here. School is closed. All tickets are already sold.