Deterministický acyklický nehomogenní datový automat

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Měsíc a jeho vliv na Zemi
Advertisements

Tvar a rozměry Země.
Practice with Numbers Answer the following questions in Czech. Remember to use the correct case of nouns after numbers. Vzor: Kolik minut má hodina?
ČLOVĚK A JEHO SVĚT ORIENTACE V ČASE Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
Pascal - příklady.
ing. Květoslava Plechatá
Lomené výrazy – tvar zlomku, ve jmenovateli je proměnná
Rovnost, rozšiřování a krácení.
FÁZE ŽIVOTA.
Příklady použití zásobníkového automatu
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Rozšiřování a krácení zlomků
Orientace v čase 3. ročník
Příklady jazyků Příklad 1: G=({S}, {0,1}, P, S)
Gramatiky a jazyky Přednáška z předmětu Řízení v komplexních systémech
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
Jakou máme spotřebu elektrické energie? (zadání projektu)
Desetinná čísla - úvod.
Za předpokladu použití psacích potřeb
OSVČ – zdravotní pojištění 2014 Každý občan ČR a cizinec s přechodným či trvalým pobytem v ČR musí být zdravotně pojištěn Zákon č. 48/1997 Sb., o veřejném.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Chyby jednoho měření když známe
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Kódování Radim Farana Podklady pro výuku. Obsah Unikátní identifikátory. Kontrolní číslice, GUI,  realizace kontrolních číslic. Kódy konstantní změny,
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík Komplexní čísla algebraický.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Autor: Jana Paulusová Fišerová Datum: Ročník: 3.
Radim Farana Podklady pro výuku
Vypracovala: Denisa Karasová. formálně známy jako Hind-arabské číslice dnes nejrozšířenější zápis čísel původ v Indii, 400 př. n. l n. l. do Evropy.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Autor: Jana Paulusová Fišerová Datum: Ročník: 3. Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor / předmět: Hudební výchova Tematický okruh:
2.1.1 Kvadratická funkce. Kvadratická funkce se nazývá každá funkce, daná ve tvaru kde je reálné číslo různé od nuly, jsou libovolná reálná čísla. Definičním.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Znaky dělitelnosti – teorie
SZŠ a VOŠZ Zlín ® předkládá presentaci Kabinet MAT Mgr. Vladimír Pančocha.
Znaky dělitelnosti 4 Číslo je dělitelné čtyřmi, právě když je čtyřmi dělitelné jeho poslední dvojčíslí. Např.: Číslo 3936 je dělitelné čtyřmi, protože.
Jednoduché účetnictví
π Pí Den π Denisa Veřmiřovská
Soustavy dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
1..
OSVČ – zdravotní pojištění 2014 Každý občan ČR a cizinec s přechodným či trvalým pobytem v ČR musí být zdravotně pojištěn Zákon č. 48/1997 Sb., o veřejném.
KOMPLEXNÍ ČÍSLA Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_09 Název materiáluKombinatorické.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola Dolní Benešov,přísp.organ.
Faktoriál. V matematice je faktoriál č ísla n č íslo, rovnématematice sou č inu všech kladných celých č ísel menších nebokladnýchcelých č ísel rovných.
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Mocniny Mocniny zlomků (základu – mocněnce ve tvaru zlomku) 1.
Mocniny Mocniny záporných čísel (se záporným základem)
Rovnost, rozšiřování a krácení.
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_71_NOTA
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
DIAGRAMY.
VY_32_INOVACE_RONE_05 Rovnice a nerovnice Soustavy nerovnic.
2.1.1 Kvadratická funkce.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Otáčení Země kolem své osy
Zásobníkový automat Konečný automat i nedeterministický konečný automat umí řešit tytéž úlohy, akorát s různou efektivitou. Nazývají se regulární úlohy.
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Mocniny záporných čísel (se záporným základem)
Dělení mnohočlenu mnohočlenem
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Rovnost, rozšiřování a krácení.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Transkript prezentace:

Deterministický acyklický nehomogenní datový automat Gregor4840 0..4 5 8 2..9 m u 1 6..9 9 c 1 . 1 . 0,5..9 F K P Z 3 . 0,2 2,3 9 B G . 1,3,5,7,8 4 8 4 Q d n v . 3,5,7,8 0..3 2 0..8 1,3..9 4 0..7 0..9 0..9 C L R o w @ 9 3..9 2,3 0..9 a e 4 . 1 0,5..9 . 1 0..2 6..9 9 S 1 5..9 . 2..9 . 1 5 8 3..9 A D H M W f p x 0..4 1..9 0..4 T 1..4 . 5,7,9 2,6 g 5..9 . 2..9 0,6,8 0,4,8 E I N h 5..9 0,4,8 1 1,2 2 0,2,4,6,8 0,4,8 U i q y 1 . 1..3,5..9 1,3,5,7,9 X 3..9 3 2,6 2,4,6,8 j 1,3..9 0,1,3..5,7..9 1,3,5,7,9 2,6 r z . 2 . 4 0,4 4,8 J O V Y b k $ 2 1..3,5..7 0,2 8 1,3 s Gregor4840 přijme právě každý zápis data v letech 1582 AD — 4840 AD. Datum je ve tvaru <den><tečka><měsíc><tečka><rok>, kde <den> a <měsíc> mohou mít počáteční nuly, <rok> může mít dvě nebo čtyři cifry. (Dvouciferný rok se přibližně vztahuje na aktuální 21. století.) 1 6 l 7,8,9 8 5 9 t 2