Kompetence pro život & průběžné výsledky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

ZELENÝ KOMPAS VZDĚLÁVÁNÍ PRO ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ DOVEDNOSTÍ ŠETRNÝCH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ.
Gymnázium Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci Vítejte u prezentace akce „Ne moc médií“ Hana Hančová 2007.
Export dat, vytvoření tabulek a grafů na
Vykazování věcných aktivit v rámci MZ Datum: Zpracovala: Mgr. Mária Borovská „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském.
Někdy je dobré se zastavit a zamyslet se nad životem Všem mým přátelům.
Hodnocení ředitelů je potřebné. kvalita školy kvalita školy zpětná vazba zpětná vazba plánování dalšího rozvoje plánování dalšího rozvoje podklad pro spravedlivé.
Vzájemná hospitační činnost
ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy.
Pro ty co mám ráda Lidé přicházejí do našich životů z nějakého DŮVODU, na určité OBDOBÍ anebo na CELÝ ŽIVOT. Když je budeme umět rozlišovat, tak budeme.
Rozvoj klíčových kompetencí ve všech ročnících nižšího gymnázia formou terénních cvičení TENTO PROJEKT BYL SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A.
Aerodynamický tunel Střední škola letecká Kunovice,
FINANČNÍ GRAMOTNOST. COFET x finanční gramotnost Vzdělávací materiály Kurzy Semináře, konference Mediální kampaň Projekty.
„Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie“
Základní škola Svitavy
Dopis od Boha.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Workshop - gymnázium Hladnov
SLAVNOSTNÍ UKONČENÍ PROJEKTU. MODERNIZACE VZDĚLÁVÁNÍ – ŠANCE LEPŠÍHO PRACOVNÍHO UPLATNĚNÍ CZ.1.07/1.2.33/
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Rozdílné vnímání rizikovosti netolismu žáky a pedagogy.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
PROJEKT: „VÝUKA MATEMATIKY POMOCÍ APLIKACÍ Z REÁLNÉHO ŽIVOTA ANEB MATEMATIKA NENÍ VĚDA“ REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU - CZ.1.07/1.1.34/ Pilotní ověření.
Závěrečný seminář projektu PERUN SPONA: Jihomoravské centrum pro mezinárodní mobilitu z.s.p.o. Klára Papalová 4. června
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
Rosteme spolu Občanské sdružení AVE – ZŠ a SŠ v Moravskoslezském a Olomouckém kraji.
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Název projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE Modernizací a inovací výuky k rozvoji klíčových kompetencí žáků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.06/ Poskytovatel.
1)O projektu Můj dům, moje město Organizátoři Organizátoři Obsah projektu, aktivity Obsah projektu, aktivity Časový harmonogram Časový harmonogram Výstupy.
Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava & průběžné výsledky Kompetence pro život.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Vzdělávání ředitelů středních škol kraje Vysočina Zkrácený název „Ředitel“ „Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co ochutnáš....“ Forest Gump.
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
Projekt VEKTOR Jihlava, Scio v oblasti českého školství a vzdělávání od roku na státu nezávislá a státem nefinancovaná společnost do.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc & průběžné výsledky Kompetence pro život.
Hrajeme si s eTwinningem PRAMEŇÁCI, ZŠ A MŠ PRAMENY, KARVINÁ.
Monitorování projektu „Podpora technického a přírodovědného vzdělávání v Olomouckém kraji“, reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
Vzdělávací materiál Mgr. Kristýna Dvořáková. Co může být ? Pracovní list pro žáka Prezentace DUM Didaktická pomůcka Příprava na hodinu Písemná práce Osmisměrka.
MKV – 400x na českých školách Zahájení projektu: Ukončení projektu:
KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ V JIHOMORAVSKÉM KRAJI
ZA JEDEN PROVAZ Vzdělávací centrum Turnov, o.p.s.
Příjemce podpory: TRIALOG
Podpora krajského akčního plánování
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Implementační projekt KAP
Dva jsou víc než jeden CZ.1.07/1.2.23/
Moderní metodické materiály a metody výuky angličtiny pro 1. a 2
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE Čtenářská a matematická gramotnost Andrea Nytrová
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – Výstupy z Dotazníkového ŠETŘENÍ
Kompetence pro život & průběžné výsledky.
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
Práva dítěte Výchova k občanství
Název operačního programu:
Kompetence pro život & průběžné výsledky.
Datová opora pro nastavení cyklu kvality
Setkání s řediteli zapojených škol KIPR
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Víte, kdo já jsem? Manuel et musical 1.
(finanční gramotnost)
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Věková struktura pedagogů středních škol V Jihočeském kraji
Vítejte na třetí místní konferenci
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Aerodynamický tunel Střední škola letecká Kunovice,
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

Kompetence pro život & průběžné výsledky

Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ (průběžná data k 30.4.2013) 700

Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ (průběžná data k 30.4. 2013) N (celek)=686 N (JM kraj)=93

Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ (průběžná data k 30.4. 2013) N (celek)=686 N (JM kraj)=93

Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ (průběžná data k 30.4. 2013)

Zapojení žáků ZŠ a SŠ (průběžná data k 30.4.2013) Počet žáků, s nimiž pedagogové již ověřovali aktivity (podepsaní na prezenční listině): 17 090, tj. 33,7 žáků / pedagoga 21000

Zpětná vazba od žáků ZŠ a SŠ 7

Zpětná vazba od zapojených žáků

Zpětná vazba od zapojených žáků

Zpětná vazba od zapojených žáků celkový soubor N (JM kraj) = 1378

Zpětná vazba od zapojených žáků celkový soubor N (JM kraj) = 1370

Zpětná vazba od zapojených žáků

Zpětná vazba od zapojených žáků celkový soubor N = 1373

Zpětná vazba od zapojených žáků

Zpětná vazba od zapojených žáků

Střípky z dotazníků „Byla to zábava a víc jsme se naučili.“ „Méně se stydím mluvit před ostatními.“ „Dozvěděl jsem se, že život není lehký.“ „Musela jsem trošku přemýšlet, což obvykle nedělám.“ „Dozvěděla jsem se něco, co jsem předtím nevěděla.“ „Pošlete další listy, chci další práci!“ „Hodně jsme se jako tým sblížili.“ „Musel jsem plně důvěřovat svému navigátorovi.“ „Musela používat své znalosti z předešlých hodin.“ „Rozvinul jsem zakrnělou část svého mozku vymýšlející kraviny.“

Zpětná vazba od pedagogů 17

Zpětná vazba od zapojených pedagogů

Zpětná vazba od zapojených pedagogů

Zpětná vazba od zapojených pedagogů

Zpětná vazba od zapojených pedagogů celkový soubor N (JM kraj)= 80

Zpětná vazba od zapojených pedagogů

Zpětná vazba od zapojených pedagogů N (JM kraj)=80

Zpětná vazba od zapojených pedagogů celkový soubor N (JM kraj)=77

Zpětná vazba od zapojených pedagogů celkový soubor N (Vysočina) =77

Zpětná vazba od zapojených pedagogů celkový soubor N (JM kraj)= 77

Děkuji za pozornost jasiokova@rpic-vip.cz 27