Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
České a moravské řeky. Pohoří v ČR. VY_32_INOVACE_13 Napiš své jméno:
Advertisements

Anotace Žáci se během prezentace seznamují s přírodními zajímavostmi a historickými pamětihodnostmi, které mohou během prázdninového cestování navštívit.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ D.9.A.31_kvetnove_povstani_zide_v_protektoratu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ Z.8.A. 20_hospodarstvi_cr Ročník: osmý Vzdělávací.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Jan Pravda NÁZEV: VY_32_INOVACE_02C_04_ Ochrana přírody České republiky TEMA:Česká.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 23 AnotacePříklady.
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Zvláště chráněná území ČR Číslo: EU DUM 6_15 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová.
Poznej, kde lyžuji Uhádněte, ve kterých horách lyžař lyžuje dříve, než dorazí do cíle. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT3 Vytvořeno:3. 7.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.Lenka.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE_Z.8.A.06_prirodni_pomery_cr_typy_chranenych_uz emi_v_cr_opakovani_uciva.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – POHRANIČNÍ POHOŘÍ, PODNEBÍ
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Petra Hejlová Číslo
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE  4/09
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV
Pohoří ČR Učivo 8. třídy Název školy
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_10_Kostra dolní
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
VY_32_INOVACE_09_Činnost litosféry na Zemi Autor: Mgr. Milan Javůrek
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/04 Název materiálu: Duchovní a světská hudba Zpracoval: Mgr. Bc. BcA. Michal Jančík.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Člověk a jeho svět Vlastivěda
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Marie Polanská NÁZEV: VY_32_INOVACE_Pohoří ČR -Lužické hory TÉMATICKÝ.
DOMÁCÍ A ZAHRANIČNÍ ODBOJ
Název projektu: Moderní škola
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace autor: Mgr. Věra Elbelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_03_NASE_HORY.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – POHRANIČNÍ POHOŘÍ, PODNEBÍ
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a příroda, Zeměpis, Liberecký kraj Autor: Kamil Bujárek, Bc. Název.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
PŘÍRODNÍ ZDROJE ČR – NEROSTNÉ SUROVINY
Autor: Mgr. Věra Voborníková Datum: Název: VY_52_INOVACE_18_VLASTIVĚDA
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
ZŠ Brána Nová Paka, Přírodopis 6. – 9. třída
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 3. a 4. ročníku. Patří do vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace. Žáci procvičuji vyjmenovaná slova po M a slova.
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_13 Střídavé.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_14_Les - shrnutí
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 číslo projektu
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE_ Z.8.A. 06_prirodni_pomery_cr_typy_chranenych_uzemi_v_cr_opakovani_uciva 4.11.2011 Ročník: osmý Vzdělávací oblast: ČLOVĚK A PŘÍRODA Předmět: ZEMĚPIS Název: PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – TYPY CHRÁNĚNÝCH ÚZEMÍ V ČR - OPAKOVÁNÍ UČIVA Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/21.1693 Název projektu: PRIMA ŠKOLA PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – TYPY CHRÁNĚNÝCH ÚZEMÍ V ČR – OPAKOVÁNÍ UČIVA

ANOTACE Zeměpis 8. ročník Upevnění učiva o chráněných územích v ČR formou práce s textem

Dnes si vyměníte se svou vyučující role. V následujícím textu si zopakujete, co jste se naučili o chráněných územích. Text je ale nějaký popletený a místy i nepravdivý a dnes bude na vás, abyste chyby opravili.

ÚKOL Připravte si své pracovní listy Dobře pročtěte text a podtrhněte chybné údaje Vyznačte je i v textu na projektoru a pokud to půjde, ústně chyby opravte

TEXT Naším největším národním parkem je Jurský park, který se nachází v Polabí. Chráněná krajinná oblast České středohoří je sopečného původu a nachází se v našem kraji. Přírodní rezervace Ratibořické údolí je známá díky knize Náš dědek Josef. V národním parku Krkonoše se nachází naše nejvyšší hora, Sněžka. Měří 2602m. Z oken naší školy vidíme hory Milešovka a Sedlo. Obě patří mezi přírodní rezervace. V národním parku Šumava je nutné řešit problémy se škodlivým kůrovcem. Na Moravě se nachází národní park Podyjí a biosférická rezervace Horní Morava.

SPRÁVNÉ ŘEŠENÍ 1.Naším největším národním parkem je Jurský park, který se nachází v Polabí. Chráněná krajinná oblast České středohoří je sopečného původu a nachází se v našem kraji. Přírodní rezervace Ratibořické údolí je známá díky knize 2.Náš dědek Josef. V národním parku Krkonoše se nachází naše nejvyšší hora, Sněžka. Měří 3.2 602m. Z oken naší školy vidíme hory Milešovka a Sedlo. Obě patří mezi přírodní rezervace. V národním parku Šumava je nutné řešit problémy se škodlivým kůrovcem. Na Moravě se nachází národní park Podyjí a biosférická rezervace 4. Horní Morava. 1. naprostý nesmysl 2. Babička 3. 1 602 m 4. Dolní Morava

Tak to jsem na vás zvědavý!!! DONŮV TEST Chráněná území se objevují i ve slavných českých filmech. Prohlédněte si následující snímek a pak vyřešte test!!! Tak to jsem na vás zvědavý!!!

PANSKÁ SKÁLA (U KAMENICKÉHO ŠENOVA)

Národní přírodní památka Panská skála se objevila ve filmu: a) Tři oříšky pro Popelku b) Pyšná princezna c) Princezna ze mlejna

PYŠNÁ PRINCEZNA

METODICKÝ NÁVOD Cílem obsahu prezentace je zopakování a upevnění některých pojmů z předešlé hodiny Pro žáky jsou připraveny pracovní listy s textem; pracují s ním samostaně Správné řešení pak vyznačí na projektoru Za opravu jednoho jevu můžeme udělit např. + ( za pět + dávám1) „Donův test!“ je oddechová záležitost Na další hodinu si může někdo o Panské skále připravit referát Klíčová slova: národní park, přírodní rezervace, chráněná krajinná oblast, biosférická rezervace; České středohoří, Ratibořické údolí, Šumava, Krkonoše, Milešovka, Sedlo, Sněžka, Podyjí, Dolní Morava Inovace: opakování formou samostatné práce, práce na interaktivní tabuli, výuka zábavnou formou

POUŽITÉ ZDROJE Sn.č. 3,7 – foto: soukromý archiv autorky Sn.č.8 – Uvedené zdroje [ 2011 – 11 – 03]. Dostupné pod licencí Creative Commons na www: Mirek 256 <http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Panska_skala.jpg> Sn.č.10 – Uvedené zdroje [2011 – 11 – 03]. Dostupné na www: Jan Konvalinka ( by filmovamista.cz) <http://www.studentpoint.cz/175-cestujeme-po-cechach/3488-na-panskou-skalu-po-stopach-princezny-krasomily/>