Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seřaď obrazce podle velikosti
Advertisements

GEOMETRICKÉ TVARY A JEJICH VELIKOST
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
VYHLEDÁVÁNÍ GEOMETRICKÝCH TVARŮ V OBRÁZCÍCH
Vzdělávací obor: Matematika
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
VY_32_INOVACE_M.2.10_Geometrické tvary-prezentace
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková
Autor výukového materiálu:
MATEMATICKÉ LOTO.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Močová soustava člověka
Učivo:Geometrické tvary a geometrická tělesa
Geometrie – 2. ročník ZŠ „Geometrické útvary,tělesa,bod,úsečka,čáry“
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_394_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová.
Speciální základní škola a mateřská škola Litomyšl,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Soutěž RISK Poznáváme ryby, obojživelníky a plazy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Rovinné útvary Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Karolína Bryczová Vasková Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_MATEMATIKA _NEPOSEDOVÉ Název: VÝSTAVIŠTĚ.
AT SCHOOL Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Bryczová Vasková Dostupné na portálu
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková Kombinatorika v geometrii.
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu: VY_ 32_INOVACE_16_V_M_HŠ_.
Geometrické tvary Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Geometrie Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Pořadové číslo projektu Šablona č.: III/2
ANEB PUTOVÁNÍ LIBERECKÝM KRAJEM
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s. Autor: Mgr
Druhy trojúhelníků, těžnice, výšky, střední příčky
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
VY_32_INOVACE_05– Rovinné útvary, 2. ročník
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Matematika 2 Geometrické útvary.
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Helena Fialová
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
ZÁKLADNÍ TVARY Zopakuj si:
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
VY__III/2__INOVACE__144 Geometrické tvary.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_18_rovinné obrazce
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Geometrické tvary.
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Už to umím ! ZÁKLADNÍ TVARY Zopakuj si:
Transkript prezentace:

Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Karolína Bryczová Vasková Název materiálu: VY_32_INOVACE_08_MATEMATIKA _GEOBOARD Název: GEOBOARD Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0929 KRYCHLOVÉ STAVBY Dostupné na portálu http://dumy.cz/ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Bryczová Vasková

Materiál je určen pro žáky od 2. třídy. Anotace: Materiál je určen pro žáky od 2. třídy. Patří do vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace. Vychází z učebnic nakladatelství Fraus, jejichž autorem je pan prof. Hejný. Děti pracují s geodeskou a gumičkami, vytvářejí geometrické tvary, hledají tvary splňující různé geometrické podmínky. Cvičení jsou motivující pro další práci v geometrii. Názornost vede k větší aktivitě při práci. Správnost svých odpovědí si mohou hned překontrolovat. Možnost několika správných odpovědí vede k diskuzi mezi žáky a učitelem a tím se rozvíjí pluralita názorů. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Bryczová Vasková

Pomůcky: geodeska, gumičky Fixy na tabuli (možnost využití popisovače v programu Microsoft PowerPoint.)

Okno č. 14 – kliknutím na modré tabulky se objeví možné řešení. Pokyny: Okno č. 5 – kliknutím na plochu se postupně objeví tři indicie. Děti mají uhodnout, který trojúhelník máme na mysli. Okno č. 14 – kliknutím na modré tabulky se objeví možné řešení. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Bryczová Vasková

GEOBOARD Obr.01

HÁDANKA. KTERÝ TROJÚHELNÍK SI MYSLÍM? TROJÚHELNÍK MÁ DVĚ STRANY STEJNĚ DLOUHÉ. GUMIČKA JE NAPNUTÁ NA TŘECH HŘEBÍCÍCH. TROJÚHELNÍK NEMÁ UPROSTŘED HŘEBÍK.

VYTVOŘ ŠEST RŮZNÝCH TROJÚHELNÍKŮ. (MOŽNÉ ŘEŠENÍ.)

VYTVOŘ NEJVĚTŠÍ TROJÚHELNÍK.

VYTVOŘ NEJMENŠÍ ČTVEREC.

VYTVOŘ NEJMENŠÍ TROJÚHELNÍK.

VYTVOŘ OBDÉLNÍK.

VYTVOŘ TROJÚHELNÍK TAK, ABY BYL UVNITŘ HŘEBÍK.

VYTVOŘ PĚTIÚHELNÍK.

VYTVOŘ ŠESTIÚHELNÍK.

ROZDĚL OBRAZCE NA DVA STEJNÉ.

VYTVOŘ ČTVEREC SLOŽENÝ ZE DVOU TROJÚHELNÍKŮ. (MOŽNÉ ŘEŠENÍ).

ZDROJE: Obr. 01: ANNIELOGUE., Commons.wikimedia.org: Geoboard.JPG [online]. 2012-01-21 [cit. 2012-08-17]. Dostupný pod licencí Creative Commons Attribution – Share Alike 3.0 Unported na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Geoboard.JPG. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Bryczová Vasková