Digitální Učební Materiál

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 Další materiály: o Časopisy – Team, Bridge, Friendship o Online zdroje – audio, video, aktuální a autentické materiály Další materiály: o Časopisy –
Advertisements

Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Life´s what you make it! Lekce 11 Present Perfect Continuous Tense review Birth, marriage, and death Good news, bad news.
Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ20
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Interrogative pronouns VY_22_INOVACE_05 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_15_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Sport By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Menu Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-1.PT-06-Rodina a přátelé Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
 Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_18  Téma: Grammar game 
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Native Americans in North America I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-1 Šablona: II/2 Inovace a.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_78 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Anotace Didaktický materiál je určen především žákům 4. ročníků maturujících z anglického jazyka. Prezentace obsahuje cvičení a otázky určené k zopakování.
My home town. Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Listening 2 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): Listopad 2013 Ročník:9. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Maturitní ústní zkouška Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_My_weekend.
Angličtina: Queen Victoria
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Biography of an inventor
Angličtina: Martin Luther King
Going across the USA Tematická oblast Angličtina: The USA
Angličtina: George Washington
Název vzdělávacího materiálu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Angličtina: Franklin D Roosevelt
MY HOUSE - MY CASTLE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Digitální učební materiál
Název vzdělávacího materiálu
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Autor: Mgr. Kateřina Suková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
LONDON´S BURNING - práce s textem
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
WH-QUESTIONS.
Digitální Učební Materiál
Transkript prezentace:

Digitální Učební Materiál Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0423 Číslo materiálu 3. Persian Version název školy Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice 370 01 Autor Mgr. Karolína Synková Tématický celek Tento dum slouží primárně k procvičení poslechu a porozumění a následné samostatné reprodukci v podobě odpovědí na otázky. Sekundárním cílem tohoto materiálu je přiblížit žákům Írán a Kavkaz přitažlivou a zábavnou formou. Ročník 3. Datum tvorby 14.6.2014 Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice 370 01

Feedback je ideální provádět metodou „open class“. Anotace: Tento dum je vhodný pro žáky s pokročilou úrovní angličtiny. Umožňuje procvičit poslech na příkladech rodilých i nerodilých mluvčí, což simuluju reálné situace, se kterými se žáci mohou v budoucnu setkávat. V druhé části žáci procvičují samostatný projev. Dům rozvijí kritické myšlení žáků a zvyšuje jejich povědomí o zemích mimo region EU. Metodika: Je vhodné začít krátkým geografickým úvodem do tématu. Lze využít otázek např.: What do you know about Iran? Where is the country located? Do you know its capital? (open class). Dále je možné zavést krátkou diskuzi na téma sporty v regionu, popř. skateboarding: What sports do you think are popular in Iran? What hobbies might local teenagers have? Do you think skateboarding is wide-spread there? Po krátkém úvodním brainstormingu učitel představí téma videa a seznámí žáky s otázkami. (V případě potřeby uvede seznam nové slovní zásoby). Slide č. 6 obsahuje v nadpise hypertextový odkaz na video umístěné na youtube.com. Aby bylo možné vše stihnout během jedné vyučovací hodiny (45 minut), je vhodné sledovat video pouze do 20. minuty (celkem téměř 29 min.). S ohledem na to byly také koncipovány otázky. Celkově je tedy vhodné vyhradit si na tento dum celou vyučovací hodinu. Během sledování videa si žáci dělají poznámky, aby mohli následně odpovědět na otázky. Feedback je ideální provádět metodou „open class“. Předpokládané trvání celé aktivity je 45 minut. Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice 370 01

Questions Who is Mohammad Javad (M.J.) Rahimi, where is he from, how old is he, and what is his job? What inspired his production of skateboards? When did he start skateboarding? Are there many skateborders in Iran? Why/ why not? How did M.J. get in touch with the other guys? Why is it difficult to skateboard in Iran according to Kenny Reed? What material was an unusual skateboard the guys saw made of? Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice 370 01

Questions What problem did American skateboarders face while in Iran? What is M.J. biggest dream? Which other countries did the group travel? What nationalities are the guys? What is Gosha´s special feature? Why is Walker excited to be in the capital of Georgia, Tbilisi? What did Walker spend all summer doing when he was a kid in Georgia? Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice 370 01

Vocab: LAYER - vrstva PRESS - lis DECK - skateboard LOOK DOWN ON – pohlížet na něco s despektem GET ON WELL – dobře s někým vycházet RAIL – zábradlí ON AND OFF - střídavě TRIPLE KINK HUBBA – název skateboardového triku Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice 370 01

THE PERSIAN VERSION Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice 370 01

It was made of metal (solid steel). Asnwer key: M.J. is an Iranian skateboarder from Tehran. He is 27 and works as an engineer. As a child at school he noticed school desks were made of different layers and that inspired him to make a skateboard. 12 years ago. There are not many skatebarders in Iran, only about a hundred. The sport is not as popular as football or volleyball. 2 years ago while searchig the Internet, M.J. found the website of Visual Traveling, sent an email to Patrik and invited the group to Iran. Firstly, Iran is under sanctions and it is difficult to import goods from the West, including skateboards. Secondly, Western trends are looked down on by older people who do not want their children to follow them. It was made of metal (solid steel). Americans were forbided to skateboard in Iran. His biggest dream is to make a signitured skateboard especially for Walker. Azerbaijan, Georgia, Turkey. They did not visit Turkmenistan because they were denied visa. German, Iranian, Russian, American. He is not afraid to skate place which the rest of them did not want to skate. Because his father used to have a business in Georgia and he and his family lived there on and off for 6 years. Last time he was there he was 7 years old. He tried to jump over a gate entrance of the block of flats he lived in. Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice 370 01

Resources: https://www.youtube.com/watch?v=B1zZ_Y-1o9Y#! http://www.thrashermagazine.com/articles/videos/visual-traveling-the-persian-version/ Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice 370 01