Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Advertisements

Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Název školy Střední škola elektrostavební a dřevozpracující, Frýdek-Místek, příspěvková organizace Adresa školy Pionýrů 2069, 73801 Frýdek-Místek IČ 13644301 Název operačního programu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.0149 Označení vzdělávacího materiálu VY_ 32_ INOVACE_ 14_41BlaJ-3 Název tematické oblasti (sady) Testy z českého jazyka a literatury Název vzdělávacího materiálu Souhrnné opakování 3 Druh učebního materiálu test Anotace Test je určen na prověření znalostí z literatury a gramatiky Klíčová slova Sochař, malíř, básník Vzdělávací obor, pro který je materiál určen Obory s maturitní zkouškou – typ M Ročník IV. Typická věková skupina 17 - 18 let Speciální vzdělávací potřeby žádné Autor Mgr. Blahutová Jarmila Zhotoveno, (datum/období) 3.4. - 15.4.2012 Celková velikost 340kB Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blahutová Jarmila. Dostupné z portálu www.ssed-fm.cz

1. Věta ‚ Sokol je dravec s nejvznešenější minulostí.‘ obsahuje: a) přísudek jmenný se sponou b) přísudek jmenný c) přísudek slovesný i jmenný d) přísudek slovesný

2. Představitelem národního obrození byl: a) J. Blahoslav b) J. Zeyer c) J. Jungmann d) V. Hálek

a) dekadence b) impresionismus c) symbolismus 3. Definice umělecké směru zní: Je mezinárodní sloh, který se z výtvarného umění postupně rozšířil i do jiných uměleckých odvětví. Programově požaduje rozchod s tradicí 19. stol., požaduje návrat k přírodě jako reakci na překotný rozvoj vědy a techniky, využívá často rostlinných a přírodních motivů a ornament. Jmenuje se: a) dekadence b) impresionismus c) symbolismus

4. Která věta je bez pravopisných chyb? a) V kulturní rubrice byl zajímavý fejeton. b) Z balkonku se nesla vůně orchideý. c) Kup citróny, kiwy a grepy. d) V drogérii visí plagát s nabídkou nových parfémů.

5. Autorem bajek byl: a) Jan Neruda b) Ivan Olbracht c) K. H. Borovský d) K. H. Mácha

6. V následujícím textu urči počet sloves ve tvaru určitém: Být či nebýt – to je, oč tu běží.

7. Všichni se mě vyptávali, a já nic nepověděl 7. Všichni se mě vyptávali, a já nic nepověděl. Před spojkou A se napíše čárka, protože vyjadřuje vztah: a) odporovací b) důsledkový c) vylučovací d) stupňovací

8. Které z následujících přísloví není uvedeno zcela správně? a) Hlavou zeď neprorazíš. b) Kdo se mnoho chlubí, zřídka co umí. c) Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. d) Po peří ptáka, po vzhledu člověka.

9. Definice uměleckého směru zní: Je krajním směrem realismu v 19 9. Definice uměleckého směru zní: Je krajním směrem realismu v 19. století a vychází z tehdejších nejnovějších sociologických studií, že člověk je omezen a ovlivněn svou biologickou podstatou a prostředím, v němž se vyvíjí nebo v němž žije. Tento směr se nazývá a) naturalismus b) dekadence c) symbolismus d) impresionismus

10. Ve které z následujících vět je přídavné jméno přivlastňovací? a) Nechtěla bych nést zodpovědnost za pacientovo zdraví. b) Letos úspěšně dokončil inženýrské studium na technice. c) Půjdeme se poradit k právníkovi do advokátní kanceláře. d) Tyto knihy jsou naplněny čapkovskou shovívavostí.

11. Vedlejší věta ‚ Je známo, kde je hodně jahod.‘ je věta:

12. Které z následujících slov nelze stupňovat: a) ideální b) vypočítavý c) optimistický d) maximální

Tabulka po odpovědi 1 a b c d 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12